Ik heb vandeweek naar dendennis staan kijken ja.. Oude taart, soepkip.. Dochter wilde verder maar ik vond hem echt geweldig
Hihi dat konijn komt uit hetzelfde boekje als de schildpad hè Maar goed.. Het is duidelijk dat de schrijfster kleine kinderen heeft. Ik vond dat wel schatttig Die kattenkop is ook leuk zeg! Misschien toch maar eens halen.. Ik ben zelf trouwens geen enorme kristel krukkert fan trouwens.. Maar goed, ieder zn ding Haal ook veel dingen van ravelry... Heb trouwens nog een onwijs leuk boekje liggen.. Eens zien hoe het heet. Is vast ook meer jouw stijl
Ah deze! Allemaal maatje sleutelhanger. Ik stop er een kiezeltje in en dan blijven heel goed staan Heb voor manlief de corporate zombi gemaakt laatst... Voor op zn bureau op werk
Wat een leukerd. Dit was de Frosty voor mijn zoon. Ik ga er nog 1 maken voor mijn dochter ha ha. Ik heb van Tessa van Riet-Ernst 15 patronen naar keuze gewonnen in januari. Dus ik kan nog even door. De andere suggesties ga ik ook eens bekijken
O wauw jaloers!! Dat is gaaf! Vind die nieuwe, die paaskip ook zo leuk! Ik heb ook miss wooly een keer gemaakt, ook gaaf!
Miss Wooly wil ik nog gaan maken. Eerst nog de uiltjes, de kikker en nog een Frosty. De paaskip ziet er ook erg leuk uit! Dat patroon moet ik nog een keef bestellen.
Het zijn gewoon granny strepen, voor en achter meerderen, ik gebruik geen patroon 😄 Ik gebruik special DK van stylecraft, fijn garen en mooie kwaliteit.
Ja (Google maar dan vind je genoeg) Net als granny squares maar dan heen en weer, maar bij een poncho in een cirkel met voor en achter meerderen Of dat patroon wat je had gevonden volgen Kort: - Haak een lossenketting en haak het begin en eind aan elkaar vast met een hv, je hebt een cirkel, die vormt het hoofdgat. - 1 vaste op elke losse - Dan 3 stokjes op de eerste 3 vasten, 1 losse, 1 vaste overslaan en dan weer 3 stokjes in de volgende 3 vasten, tot het eind herhalen - 3 stokjes op lossenboog vorige toer, 1 losse, 3 stokjes op volgende lossenboog, na een paar stokjes groepen maak je op 1 lossenboog 3 stokjes 1 losse 3 stokjes (meerderen), dat wordt midden achter. Doorhalen tot middenvoor en daar weer meerderen - elke toer als voorgaande tot de juiste lengte van de poncho. Haak een afwerkrandje.
Ik maakte ze eigenlijk niet perse voor dochterlief maar gewoon omdat ik ze zelf leuk vond. Je hoeft niet te raden wie er mee aan de haal is natuurlijk Kom net boven en ze zaten allebei in een eigen stoeltje op de grond voor het raam naar buiten te kijken Ramen boven zijn tot op de grond.. Dochterlief zit graag op d'r zitzak voor het raam... En de knuffels ook blijkbaar Vast zodat ze zich vandaag niet zouden vervelen