Enige waar kindje zit is dat ik hier 3 bolletjes fenna heb en niet weet wat er mee te maken. Zat te denken aan een cirkelvestje ofzo.. Maar kan niet echt een leuk patroon vinden Of misschien zelfs iets met lange(re) mouwen voor de koele avonden tijdens de vakantie straks. Help!?
Hoi meiden, Ik weet niet of dit al eens aan jullie is gevraagd maar weten jullie dat er een stichting is die inktvisjes inzameld voor baby's die in de couveuse liggen of net zoals mijn dochter een hele slechte start hebben. De inktvisjes moeten wel aan een aantal eisen voldoen die zijn allemaal op onderstaande website te vinden. Mocht je een inktvisje haken/breien en in de regio van Rotterdam wonen dan ben ik bereid om hem op te halen. Ik hoop dat er een aantal dames zijn die willen gaan haken/breien! Inktvisjes haken en breien voor couveusekindjes in Nederland en België.
Hallo dames, hier staat het haken momenteel op een laag pitje. Maar door jullie heb ik weer genoeg inspiratie. Ik zag ergens een foto van een 'bungelrups' voorbij komen. Erg leuK! Wie weet waar ik het patroon kan vinden?
Bobble heart sleutelhanger pip stijl gehaakt als cadeautje voor een vriendin. Gratis patroon van Marrot design.
Leuk zeg! Hier nu even naai-tijd... Nieuwe jurk beloofd aan zelf en vriendin en nieuwe broek voor dochterlief... *stress* Volwassenen jurkjes heb ik sowieso nooit gemaakt... En bij broeken heb je enge dingen als zakken en knoopsgaten! Help!
Hallo Ik wil heel graag een maxi cosi dekentje gaan haken. Laat ik nu net geen ervaring hebben met haken. Een echte beginner dus 😂 Heeft iemand voor mij tips oid hoe ik dit uit kan voeren? Alvast bedankt!
Even oefenen met een youtube filmpje! Ik ben net met ee granny square (?) begonnen en wil heel graag een sprei daarvan maken.. maar is heeel veel werk! Kun je al wel wat? Steken en zo bedoel ik, anders daar eerst eens mee oefenen.
Ik vind zo'n granny square eerlijk gezegd niet zo mooi. Wil gewoon recht toe recht aan dekentje maken voor als mini in de maxi cosi ligt of in de wagenbak. Heb ooit weleens geprobeerd en de vaste gingen wel geloof ik
Granny squares zijn an sich niet zo interessant, nee, maar het is wel een goede oefening Voor de rest: YouTube is je vriend https://www.youtube.com/results?search_query=crochet+for+beginners
O gewoon een deken ineens? dan even stokjes oefenen met YT en eventueel kleine gaatjes. Zal ik ff foto maken van mijn lap?
Dit is zelfbedacht, rijen vasten en stokjes en zelfgecreëerde lapjes die direct aan elkaar zitten zeg maar.
Vind hem er wel heel erg leuk uit zien! Het is alleen jammer dat hij in juni begint, 11 weken duurt en je hem dan dus na de zomer pas kan gebruiken, terwijl het voor de zomer is! Vind nl vooral de scheepjes wol zo mooi!
Klopt aimee! En ik. Vind het ook best duur. Maar toch heb ik er wel zin in.... Nog even door twijfelen....
Tnxs! Nee, ik doe niet mee aan de scheepjes cal. Dure wol pakketten en heb nog genoeg andere ideeën om zelf te haken
Waar is die cal te vinden eigenlijk? Ik wil een lalylala gaan maken, vind ze stiekem erg schattig, iemand hier er aal 1 gemaakt? Ben verder een beetje inspiratieloos laatste tijd 😔