Dank jullie wel! Ik geloof helemaal dat meisjes geweldig zijn Ik ga morgenavond shoppen, dus ik kan helemaal los gaan met leuke jurkjes en roze accesoires Een jongen had ik even leuk gevonden (en ik dacht ook dat het een jongen was) maar met shoppen is het voor meisjes nog weer makkelijker! En nu kan ik dus echt gericht gaan haken. Mooie roze mutsjes, roze vestjes, meisjesdeken enz enz... )
K zou t niet weten hahahaha. Maar voor meisjes haak je sneller iets dan voor jongens Echt super leuk! Geniet ervan meid dat heb je wel versiend! (ik was toch op zoek naar de "vind ik leuk" knop, fb verslaafd?? Hihi)
Oeehhh leuk een echt haakclubje ! Ik haak nu een aantal jaar, heb het geleerd van mijn oma en het is mega verslavend. Ik haak vooral Amigurumi, beestjes. Kwam deze leuke site tegen, leuk voor inspiratie ! Amigurumi Haken | blog . patronen . tips & tricks |
@danip YEAH!!! Meisjes zijn geweldig!!! (maar goed ik ben natuurlijk bevooroordeeld ) Gefeliciteerd! @fiore: welkom! @de rest: ik ben heeeeeel druk met mn dekentje! Nog 5 weken tot mn zusje is uitgerekent dus de tijd begint te dringen... Ben nu bezig aan de 6de keer alle kleuren maar denk dat er nog een 7de keer bijkomt. En dan afhechten en randje erom heen! En hij word mooooooi!!!! Zal snel weer n fotootje plaatsen. Nu mn meisje van de psz halen dus ik ben weer weg! Bye!
Dank je ! Ik ben nu bezig met een schattig uiltje en een paar schapen. Dan stap ik weer over op Ribbon XL of een granny. Afwisseling is leuk !
Ben benieuwd nettie! Zag er toen al zo leuk uit. Mijn deken nr 1 is af, foto volgt bog. Nu alleen nog wat draadjes wegwerken en hij kan naar portugal. Ben ondertussen nog met deken 2 bezig en n wikkeltrui en mn zpagetti ns opmaken. Niet met n haaknaald dit x maar volgens macrame haha. O jij ook n zpagetti werker fiore? Gezellig! Moet eerst mn 6 cones ns opmaken voor k wat anders bestel dat volgende project wordt n vliegengordijn en daarna n hele grote, n kleed. Maar dad ws einde vh jaar pas haha Heb nu wel alle tijd ineens. Mag bijna niks meer doen. Mn ischias en bekken waren nog niet hersteld van Finn. Gister op n verjaardag gezeten en met terugrijden bijna 2x n ongeluk gehad omdat ik niet op tijd kon remmen. Blegh heb er ff de balen van hoor
@: Myse: Ja ik haak alles wat los en vast zit, dus ook zpagetti en nu ook Ribbon XL. Ook super leuk om te doen en iets minder zwaar dan zpagetti.
De echo was gelukkig goed!! We zijn echt enorm opgelucht En we krijgen weer n jongetje bij! Dus nu hebben we kwik kwek en kwak, of de 3 musketiers hihi. We zijn superblij!!
Aah leuk Myse! Ben blij dat alles ook bij jou goed is! En 3 stoere jongens dus! Leuk! (p.s. ik ben stiekem al iets roze's aan het haken)
Kan er niet meer van maken hihi! Vind t echt super! Ben ook n echte jongensmama Mijn eerste blauwe rij is ook al aanwezig hoor hahahaha Ben benieuwd danip!!
Ik maak a.s.a.p. een foto! Het is maar een klein projectje hoor! (hartjesslinger) maar het staat zo mooi qua kleur bij de verf op de babykamer
Drie jongens lijkt me ook echt super MySe! Zeker als ze qua leeftijd zó dicht bij elkaar zitten, echt tof...! Foto's altijd leuk, die van mij, van mijn laatste projecten, zet ik.er deze week op. Beloofd! Doore: welkom nog, trouwens! Alles wat los en vast zit haken, klinkt lekker fanatiek...!
Jeeejjjj, Myse een jongen!!!! Jongen zijn echt tha bomb!!!! Hahaha, fijn dat alles goed is..... Ik ben ook benieuwd naar alle creaties.... Ik ga hier nu snel verder met de blauwe sjaal en daarna maar eens beginnen aan het dekentje voor mijn aankomende nichtje
Dankjewel . Ik ben er ook best wel heel erg trots op. Ben er echt maanden mee bezig geweest, mede ook doordat ik moest wachten tot de moeder van mijn beste vriendin klaar was met het voeren ervan hahahaha...
Nou na maanden van geen haaksels ben ik nu weer wat begonnen. De eerste kasthanger voor op de babykamer is een feit