De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Gaat het niet zo goed met je nu dan?

2. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Geestelijk wel fysiek niet. Had bij Finn BI en tja mn lichaam was natuurlijk nog niet hersteld. Zou nu pas officieel ontzwangerd zijn haha. En ben al " week" van mezelf dus dat zorgt nu al voor de nodige " problemen".
    Maar wat Boney zegt, je moet, dus : i keep my head up high. En probeer er niet in stil te staan zeg maar. Dat zeg ik nu maar vorige week zat ik er flink doorheen. Maar goed ik wil niet klagen haha, zo zonde van t moois als je er in blijft hangen!

Kan wel lekker veel haken nu :p

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    KLAAR!!!!!!!!!

Dacht dat er miss nog een randje om zou moeten maar eigenlijk is het zo heel erg mooi, dus ik ga m zo laten! Ben helemaal blij vind 'm zó mooi geworden!

En dan nu het tutpopje! Heb ik zin in!

4. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Waaauw Nettie wat mooi! K vind m zo idd ook mooi hoor!
    Ze zullen er vast blij mee zijn :)

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hij is echt heel mooi geworden zeg wauwie !

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wauw, nu weet ik waar je het over had Nettie!
    Wat een geweldig mooi kleed, ik ben eigenlijk een beetje sprakenloos.. Ik zou echt mega blij zijn als ik zo iets mocht krijgen!

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik ga straks even knutselen met de kleine meid.. We gaan een mooie Vrolijk pasen slinger maken.. Letters geprint die kan ze dan mooi kleuren en dan mooi lintje, aan nieten en ophangen :) Iets anders als haken, maar zo'n zin om even lekker samen te knutselen :)

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Vraagje aan de amihaaksters:

Ik ben nu bezig aan het kopje van het tutlapje en markeer het begin van elke toer met een paperclip. Laten jullie die paperclips altijd zitten tot je helemaal klaar bent? Of haal je elke keer de paperclip er weer uit als je aan volgende toer begint...

Alvast bedankt!

9. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ik haal ze altijd uit en zet m in de eerste van de volgende toer.
    Ben benieuwd nettie

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb ze van de week laten zitten, maar soms haal ik ook wel eens uit en steek m in de volgende toer.. Is maar net wat je zelf makkelijker vind..

(Zal konijn eens in elkaar gaan zetten..)

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Fijn die snelle antwoorden!!!Thanx! Ga ik eerst maar es wat in huis doen denk ik.... beetje verslonst hier geloof ik hahaha.... haken is ook gewoon té leuk!!!

Vanavond mag ik weer verder..... opzet is er al iig!! altijd leuk (wil een jongens en een meisjesvariant maken, dan zit ik altijd goed en de ander zal vast ooit eens van pas komen voor iemand anders ;) )

huishouden..... pffffff dat haakwerk kijkt me zo verleidelijk aan... zucht...

hihihihihi

12. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    O dat heb ik ook nettie! Moet echt wat doen, maar k heb al verzaakt en n vogeltje gehaakt voor aan t raam hahaha.
    Maar ga nu braaf even iets doen. :)

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Btw nog een (vind ikzelf) handige tip voor mensen die in een patroon nog wel es kwijt zijn welke toer ze ook alweer bezig waren (gebeurd hier vooral als er iets tussenkomt, en dat wil nog wel es gebeuren met de kindjes;))
    Ik werk via de laptop en zet het patroon in wordsbestand en maak dan telkens de toer die ik afheb grijs (of andere kleur, ikzelf vind grijs t makelijkst).... dan zie je als je weer verder kunt precies waar je gebleven bent....

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @MySe: hahaha een medestander, altijd goed om te lezen...

En dan nu een flinke trap onder mn k*nt en gaan met die banaan! Bye!!!!!!

15. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Hey das m goeie eigenlijk!
    Thanks!

Als jij mij n trap geeft doe ik dat bij jou :)

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Komt ie: *trrrrrrrrap!* :D Suc6!!

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Voor de dames met een smartphone: er is een leuke app genaamd County. Die gebruik ik bij het breien ook als ik een patroon moet volgen om bij te houden in welke naald ik bezig ben. Zelfde idee.

18. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Back at ya nettie! *kick*

(mag ik eerst nog n bakje koffie :d)

19. lea

lea Fanatiek lid

@ nettie, ik gebruik mijn afhecht draadje om het begin van de toer aan te geven.......die haal ik dan naar voren, en de 1 steek van de toer haak ik erover, en eindig voor die steek..... naja ik weet zelf wat ik bedoel, haha.
    moet ff mn dochter van school halen doei doei!

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Handig zeg! (staat inmiddels op mn mob ;) )Onthoud deze het cijfer ook als je bijv tussendoor een uurtje weg moet of moet koken oid?

En ja ik heb al wel weer wat gedaan hoor... vaatwasser uitgepakt en boven gestofzuigt/gestofzogen/stofgezogen (weet nooit precies hoe je dat moet zeggen ;)) én een paaskip uitgeknipt voor mn kleine meid :D

Mag ik al weer een bakkie doen?:p:D

Deel Deze Pagina