Hoe bedoel je massaal? Want groot issie niet hoor... nog geen 20cm (granny) en omtrek hoofdje is iets van 15cm... Of bedoel je meer dat ie dan "te duur" word...
Nee, ik bedoel de hele set hahaha. Ik bedoel het dekentje én de tuttellap . Ik zou dat dan in een set gaan verkopen zeg maar . Alleen de tuttellap kan idd ook op een luiertaart
Wat leuk!!!!! Ziet er echt lief uit! Maak zelf ook dingen op bestelling, die dekens oa, maar zo uitgebreid gaat me dat niet lukken hoor! En loopt het goed ook voor jou? Als mensen op zoek zijn naar zoiets, mag dan je site worden doorgegeven?
MySe: ja graag zelfs! Ik ben er nu niet volledig mee bezig qua adverteren enzo, maar dat wil ik over een jaar of 3 wel gaan doen . Dus heb nu zo'n 3 jaar om lekker dingetjes (voorbeeldjes) te gaan maken, die er ook bij gemaakt kunnen worden. De luiertaarten én kraammanden zijn echt dingen die ik zelf heb gegeven aan familie/vrienden, dus meteen een voorbeeldje .
Ok!!! Vind t echt heel leuk! En idd de tijd ee voor uittrekken om dingen te maken. Hoe leuk zeg! Wij hebben daar de ruimte jammer genoeg niet voor. K zou straks zeker n folder bij verloskundigen leggen
HIHIHIHI, als je wil, ik heb wel een flyer, die je eventueel uit kan delen bij vrienden/familie? Die kan ik je zo doormailen...
Wauw Nettie, ik ben trots op je.. Dat is wat ik me kan bedenken.. wie had dit verwacht he? (dat is even tussen ons gezegt ) Dat er nog zulke mooie dingen gemaakt zouden worden.. Geweldig!
Haaai.. Behalve reageren ben ik ook nog aan het haken hoor Konijntje bijna in elkaar, en dan zo iets als dat Nettie heeft gemaakt, na-monkey dat ik ben .. hahaha..Stond tussen mn favo's om te gaan maken, en ik kreeg de granny niet voor elkaar en toen dacht ikd an deze maar.. Maar ik ben er nog LANG niet en ik heb niet zo lang meer.. Dus ik gooi mezelf zo weer op de bank en dan haak ik weer even een stukje verder, zit toch aan huis vast voor pakketje.. Zeker niet vervelend, het regend en ik mag haken en het pakketje is ook niet echt onplezierig
Aaaah haha is t n hobby pakketje? En na apen nag toch? Denk dat de maakster(s) alleen maar vereerd zijn! Ben benieuwd naar je paashaasje ! Hier niet zulk leuk nieuws gehad. Schoonmoeder had weer n knObbel ontdekt op dezelfde plek als de vorige x. Echter bij de mammo bleek dat ze in dr andere ook n plek had zitten. Volgende week krijgt ze de uitskag van de biopten. Mn vriend in de rats, is zn vader al verloren 9 jaar geleden aan kanker. Vind t heftig hoor. Moest t ff kwijt
Gatverdamme.. Mag ik dat zo zeggen? Niet leuk.. Wat onzettend ... Dat is zeker geen leuk bericht! Sterkte, want t is niet zomaar iets natuurlijk,, en voro je man al helemaal niet!
Nee geen hobby pakketje.. hahaha.. Het is.. Het is.. De door mij oh zo gewilde.. IPAD (Sorry ik ben een beetje verwend.. Tenminste zeggen mensen om me heen)
Tuurlijk mag je dat zo zeggen. Thanks moest t even kwijt En das n heeeel leuk pakketje! K vind t ideaal, behalve dan dat je gern foto's kunt uploaden hier Veel plezier ermee
@ MySe: ow meid toch... dat is idd geen goed nieuws... Baggerzooi zeg... Ik hoop dat ze je schoonmoeder goed kunnen helpen.
bah myse, wat schrikken zeg! ik kan me de ongerustheid wel voorstellen! Afwachten voor jullie dus...sterkte
Myse wat een bericht zeg, word een spannende tijd, hopelijk valt het mee. Ik wil ook best binnen op een ipad wachten hoor hihi Ik kom echt binnenkort weer foto's showen het is hier alleen soms erg drukjes. Met nog steeds met de granny sprei bezig voor mijn dochter en heb ondertussen wat ami gehaakt
@MySe: Sterkte meid!, wat een rotnieuws.... @lea: even vraag aan jou omdat jij m ook al gemaakt hebt: hoe maak je het hoofdje vast aan de granny... ik krijg t niet voor elkaar.... Baal als een stekker dat ik blijf steken op dat punt... gister gebeld met zusje en ze is al aan t rommelen... de eerste cm is al een feit.... Spannend!!!!!!!!!! ben zó benieuwd wat het is!!! Hou jullie op de hoogte!! Byebye