@lea: never mind... ik heb m vast zitten.... Never give up! KLAAR!!! alleen nog even t dekentje wassen en dan inpakken, kom maar op kleine neef of nicht!
spannend nettie! Leuk dat het gelukt is met het kopje, ik lees het nu pas, dus veeeeeel te laat haha.
Lief al jullie medeleven!!! Het is nog niet zover geloof ik hoor.... 2 nachten geleden heeft het flink gerommeld en hebben ze de vk erbij gehad, die heeft met moeite 1 cm gecontateerd. Gistermiddag belde ik met 'r en toen had ze de hele dag nergens last van gehad. Strippen was niet eens mogelijk nog volgens de vk... dus er gebeurd wel iets maar t kan ook nog best een week duren zoals het nu lijkt.... maar ja... dat kan zomaar veranderen, het kan ook dit weekend of vanavond al gebeuren.... Vind mijn oudste meis ook best latig: "ja maar wanneer komt de baby dan?" Tja... dat weet niemand... en dat is voor n controlefreak als mn meissie wel lastig.... die weet graag precies hoe en wat.... Heb haar nu maar een soort van zekerheid gegeven: over 5 weekjes is het er sowieso....
@myse Wat een naar bericht, sterkte! @Nettie Spannend! @iedereen die een sprei (heeft ge)maakt: Hoe groot maken jullie deze?
Hi meiden, mag ik weer even een vraag deponeren? Ik wil graag een tasje gaan maken, waar ik mijn net gehaakte bloemetjes op kan doen ter decoratie (ja ja, het is me eindelijk gelukt!). Nu is het patroon voor de tas echter in het Engels, dus ik snap niet zo goed wat ze nu bedoelen als ze het over de steken hebben... Dit is de verklaring van de afkortingen, maar dan snap ik het nog niet echt Abbreviations: ch = chain dc = double crochet hdc = half double crochet Rnd= round sc = single crochet sl st = slip stitch st = stitch Oh, en dan nog even een fotootje van mijn bloemen showen
Leuke bloemetjes! Abbreviations: ch = chain = losse dc = double crochet = stokje hdc = half double crochet = half stokje Rnd= round = toer/ronde sc = single crochet = vaste sl st = slip stitch = halve vaste st = stitch = steek Het lijkt ingewikkeld, maar zo makkelijk als je dit rijtje eenmaal weet. Ik vertaal patronen niet meer. Ik haak gewoon uit het engels.
Top, dankjewel! Ja, idd, de rest snapte ik wel ongeveer, maar die steken kwam ik toch niet echt uit. Ik zat wel in de goede richting te denken, zie ik, haha! Bedankt! Ik ga beginnen aan m'n tasje. Als ie klaar is, kom ik 'm showen!
Ik wilde zo graag zoetigheden haken.. Maar ik heb geen boek, en eigenlijk wilde ik die ook niet kopen.. Zag ik zomaar een patroon op het inet staan Tompouce! Leuk leuk leuk,.. En nu nog eens kijken of ze het bij de bieb hebebn. Mn meisje is lid dus eigenlijk hoop ik dat ik dan ook een boekje mee kan nemen..
@ joyce: wat wil je maken? Ik heb zo'n boekje gekregen laatst, dus ik wil best wat voor je uittikken? Inhoudsopgave: Opgerold biscuitgebak Muffins met decoraties Punt Schwarzwalderkirschtorte truffels en bonbons ijscoupe worteltaart punt cremetaart vruchtenschelp kleurige snoepjes chocoladecake met toefjes slagroom gebakjes met vruchten bruiloftstaart met 3 verdiepingen donuts slagroomtaart met kersen petitfours Roept u maar (beloof alleen niet dat het binnen een uur lukt) Oh, ter info: boekje heet Taartjes haken. misschien kun je online wat voorbeeldplaatjes vinden; makkelijker kiezen
Amigu Tompoes | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz Kan ik jullie niet onthouden.. Leuke patroontjes.. alleen de tompouce vind ik niet zo leuk
We hebben de babykamer bijna klaar Laat he! (ahum) Alleen nog een kledingkast en gordijnenen. Het is helemaal zoals ik het wilde, lekker vrolijk! Zal straks ff foto's spammen!
Ik twijfel nog of ik het bedje wit ga verven (heb ik van mijn zus gekregen) of dat ik het zo laat. De kledingkast wordt ook wit.
Oh en met klaar bedoel ik dat het er nu uit ziet als babykamer. Er moet nog heel veel aankleding bij (hemeltje, plankje voor de zwitsalletjes enz.)
@ Danip: wat mooi!!!! Echt heel gaaf! Ik zou persoonlijk, als je alles wit hebt, ook het bedje wit maken...
Leuk hoor Danip! Ik zou ook voor n wit bedje gaan, maar tegrn die kleur op de muur vind ik t ook absoluut niet misstaan eigenlijk. Verder alles goed? Wat n lief bloemetje is dat zeg! Boney nog geen baby? Trek je t nog n beetje?