Ik neem ff een abbo. Kan sinds een paar weken een beetje haken. Dus dan doe ik hier misschien inspiratie op. Nu even wat bladzijden terug lezen!
@mamavanjoshua: Dank je wel! Het is helemaal hoe ik het wilde En de rest is inderdaad allemaal wit. @Myse: Ik was het ook van plan, maar ik had het bedje even neergezet voor het idee. En ik vond het eigenlijk juist wel warm naast al dat wit. Maar ik denk er nog even over na. Alles gaat hier prima, ik voel me best goed. Jij dan? Hoop dat je je BI nog wat kunt handelen? @Mvj: dank je! Ik weet nog niet zeker of ik het wit ga verven, maar jullie vinden het hier allemaal wel mooier, dus ik denk dat ik jullie advies ga volgen @Joyce: Ik vind wit in de babykamer ook erg mooi Het plafond, kozijnen, deur, kasten e.d. zijn dus ook wit. Staat zo schoon vind ik. (nou ja tot ze gaat lopen spugen overal op natuurlijk ) @Liedjepiedje: welkom! Heb je al veel gehaakt? Wat heb je al gemaakt? @Boney: pff.. elke keer als ik je naam nu zie staan denk ik dat de baby er is. Maar je moet dus nog steeds geduld hebben! Hoop dat het snel mag gebeuren!
Hello ladies! Baby mag nu helemaal komen... ik heb 2 tutpopjes klaar liggen en het dekentje is gewassen... Dus ik ben er nu écht klaar voor! Yeah!!!!
Hoi hoi, Hier sinds kort ook weer eens begonnen met haken. Vroeger veel gedaan met mijn moeder, dus was weer even uitzoeken hoe het ook alweer ging. Gelukkig is er YouTube en internet . Ik ben nu bezig met twee dekentjes. Eén met Granny squares (zeshoek) in diverse felle kleurtjes (katoen Phildar naald 3,5) en één met Ripple in diverse roze tinten (katoenmix van Schoeller und Stahl naald 4,5). Na de ripple ga ik ook eentje proberen in een soort blokjes patroon. Ik heb ook geprobeerd om een knuffeltje te haken, maar dat is me te priegel werk .
Nettie hij is echt te gek! hoe is t met je zus nu? Danip, k vind wit t mooist maar dit kan wel hihi vind t bij die achtergrondkleur zo mooi idd, beetje nostalgisch/ romantisch Met BI gaat wel hoor, k voel me gewoon hoogzwanger kan niet veel doen dus ik haak heeeeel veel! N raamdeco, ripplestitch deken, hexagon deken (beide van attic24) n grannydeken hihi. Jouw buikje ook al mooi rond aan t worden?
Welkom hier!!! En wij houden van foto's... je komt toch wel je crea's showen he?! Ik dacht eerst ook dat ami's niks voor mij waren, maar heb inmiddels 2 koppies gemaakt en moet zeggen, de handigheid begint te komen.... zelf het in elkaar zetten.... Ik ga nu afwachten hoe lang mijn werkjes het volhouden zonder uit elkaar te vallen.... hahaha, die koppies op die granny's ben ik nog niet helemaal zeker van.... mn nieuwe neefje of nichtje word mijn testpersoontje (en voor iemand zich zorgen maakt: het kan geen kwaad als het koppie eraf valt ) Alleen hij/zij moet nu nog "even geboren worden"
@danip: Thanx!! Als dit geen gaaf kraamkado is dan weet ik het idd ook niet meer.... dit wil toch iedere nieuwe mamma wel krijgen!? @MySe: Thanx!! Zaterdag nog gesproken, ging wel aardig, niet super... echt laatste-loodjes-werk zeg maar... We zullen zien, ik ben er iig klaar voor M'n lieve kleine meid heeft mn verrassing min of meer verklapt.... hahaha Ze vertelde mijn zusje: "Wij hebt uh muis maakt voor jou baby" Okay, daar kun je nog alle kanten mee op (en ze zei gelukkig niks over de deken, dus dát is écht een verrassing nog) maar ik heb zo'n vermoeden dat mn zusje nu wel weet dat ik ergens mee bezig ben, dat ze iets gehaakts krijgt.... Het was wel heerlijk eerlijk en heeeeeel erg lief bedoelt dus ik kan er ook wel om lachen.... mn lieve kleine meisje... zó trots op mamma's creaties.... da's toch om te smelten
Nee wil je die ook??? Zoek ik die ook even op... heb pdf en 2 sites, 1 engels en 1 nederlands.... de nederlandse is de (goedgekeurde) vertaling van de engelse..... euh.... nou ja ik stuur ze allebe wel... dit word anders te ingewikkeld....
Hahahaha, ja thanks, die wil ik ook wel graag LOL. Echt zoooo leuk, misschien dat ik dan zelf voor mezelf zo'n dekentje kan gaan maken, als ik weer zwanger mag zijn...
Oooo die kinders ook he!! Maarree als je toch met patronen aan t smijten bent? Maar je mag m oom voor me maken hahahaha want ja dat wil iedere mama wel Oo pruts ik had jou niet gezien! Join thr club! We zijn met t zelfde bezig zie k.
MamavanJoshua, k zie dat t spannend is voor jullie, ik duim hoor! K hoop dat je snel asn je dekentje mag beginnen dan!
Wie had het hier ook alweer over die "county app"???? Hoe gebruik je die? Ik zie dat je iets met pattern repeat kunt doen maar hoe werkt dat precies???? (ben niet zo goed in engels, snap niet precies wat ze ermee bedoelen...)