De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Die pakketjes van de hema vind ik niet zo lekker haken, meestal is het echt wol wol ...
    Bij de kruidvat hebben ze vanaf vandaag ook pakketjes.
    Ik heb vanmorgen het uiltje gehaald.
    De andere 2 zagen er niet zo gezellig uit

2. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Vast geen haakwetk dan nettie hahahaha

3. lea

lea Fanatiek lid

wow wat een foto's Wat een leuke dingen allemaal, er wordt zo wat afgehaakt;);)

Wat een lief lammetje en die paasdingen echt super leuk! Ik heb eigenlijk niks voor pasen gemaakt bedenk ik me;)

Is het ook zo dat je maar een beperkt aantal foto's kunt uploaden? Ik heb er maar een paar verwijderd uit het verleden. Wel jammer eigenlijk...

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Oei nu ben ik de draad ;) kwijt...:D
    Spam gaat hard nu! Hahaha gezellig

Ziet er allemaal echt super uit zeg!!!! Leuke ideetjes allemaal,..... niet goed..... dan wil ik dat oohoohoook :p

5. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Nee klopt vond ik ook niet, maar had ik eerlijk gezegd ook niet met die van het kv, tenminste die schildpad toen (en uil?)

T ging mij om t patroontje hihi, van de rookworst toen

6. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Moet je even terughaken voor de draad nettie, misschien heb je m dan weer. Hihi

7. lea

lea Fanatiek lid

haha de draad kwijt haha, ik klikte net op snel reageren, en vervolgens zie ik dat er weer vanalles bijstaat....:p

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Myse ik heb nog niet in het doosje gekeken van de kruidvat ....kans is groot dat ik mijn eigen katoen er voor gebruik hahaha

Ja de paasknutsels waren voor in de paastakken en het konijn tja ...ik vond hem niet superdepuper ...mijn buurmeisje wel !

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou hij was eerst rond en word daarna 4 kant.. Maar krijg het nog niet voor elkaar..
    Aaaaah, duidelijk te zien dus

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wat een leuke dingen kwamen daar voorbij, echt leuk! Vooral dat lammetje.. Zo skeetig!

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Over welke granny heb je het nu precies? Want die van mij zijn eerst ook rond... je maakt pas bij toer 3 of 4 de hoek erin....
    En die van mij zijn ook niet mooi vierkant hoor, een beetje vervormt zijn ze wel, maar dat maakt mij niet zo heel erg veel uit, ziet een baby niet en juist dat maakt het heel eigen en lief.... (van mn groene tutlap is het ene oor ook groter dan het andere.... ach... ik vind het juist wel iets schattigs hebben...)

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Mvj: je hebt mail ;)

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou de granny die ik wilde maken..
    Je hebt mail Nettie!

14. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Jullie gaan hard! Met haken en kletsen! Ziet er allemaal zó mooi uit! Mijn lijstje 'wil-ik-ook-eens-maken' wordt nu wel erg lang!

MySe en Nettie: Super bedankt voor de patronen!

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ MySe: met J.oshua zijn we ook 2,5 jaar bezig geweest...

@ Joyce: die van jou is ook erg mooi zeg!!!

@ Nettie: dat was ik hahaha van het minderen. ;)

@ MvJ: wat een mooie haaksprei zeg!!! How cute, dat lammetje!!!! :D

Hier vanavond weer opnieuw beginnen met m'n knuffelbeertje... Nu inclusief paperclip, anders komt 't weer niet goed...

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Wat is het hier druk geweest zeg. Leuk! Leuke foto's gezien van mooie dingen! Prachtig.
    Hier nog steeds geen baby. Zaterdag naar het ZH voor uitgebreid onderzoek en evt. inleiden vast bespreken. Hoop zo dat het niet nodig is.
    Ik hoop snel ook met een prachtige foto te komen! ;)

17. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Aah denk elke x ja!! En helaas nee ;)
    K hoop voor je dat het niet nodig is idd, trek je t nog nu?

18. lea

lea Fanatiek lid

@ Boney, hoe was het met je oudste dochter gegaan? wel spontaan begonnen? Moed erin houden hoor, als het begint dan is het ineens zo ver. Hoop voor je dat het inleiden niet nodig is. dat het vandaag of morgen gewoon begint;)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bij Tessa braken spontaan m'n vliezen met 39.4.
    Dit is dus wel even anders. Vind het overtijd lopen erg raar.
    En ik heb veel pijn en kan niet veel meer, maar ik zal toch nog even vol moeten houden. Ik heb geen keus. Kindje maakt het goed binnen en dat is het belangrijkste. Zaterdag dus extra checkup met een ctg en een echo in het ZH. Dat is hier standaard met 41 weken. Daarna elke 2 of 3 dagen terug komen.

Ik ben nog steeds bezig met de ledikant deken. Hij word groter dan ik dacht. Ik wil 9x13 vierkantjes haken. Zit nu rond de 80 denk ik. Het einde komt heel langzaam in zicht.
    Van de week twijfelde ik en vond 8x12 ook wel goed dacht ik. Dan ben ik er bijna. Maar nee, ik krijg spijt als ik dat doe. 9x13 dan krijg ik echt een mooie grote deken. Nog groter als een gewone ledikantdeken. Ik wil hem namelijk ook voor andere doeleinden gebruiken. Gewoon lekker in de tuin, in de bolderkar, op de bank en natuurlijk in haar bed.
    Na de bevalling heb ik een aantal dagen verplichte bed/boven rust en we willen weinig bezoek plannen de 1e dagen. Wie weet kan ik dan nog veel doen. Doe nu elke dag zo'n 2 vierkantjes. soms dagen weer niks en dan opeens weer een stuk of 5.
    Hij moet van mezelf iig af zijn voor m'n verlof afgelopen is. Dat moet wel lukken dacht ik.

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    He Boney, ik dacht ook even raak! Maar nog niet.. Nog even door bijten las ik dus, ik hoop dat het gauw begint in iedergeval voor zaterdag.. Dus BabyBoney kom jij maar gauw tevoorschijn!

Deel Deze Pagina