Boney gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje dekentjes: voor mijn dochtertje zijn het allemaal stokjes voor de beebjes op komst granny squares
Monstertje pip... hihihi, ziet er nu echt nog niet heel erg mooi uit, maar wilde jullie even de vordering laten zien.... die oogjes waren nog niet gemakkelijk zeg.... (en ik heb geen goede knoopjes dus die maak ik aan het eind nog met katoen) Nu weer even verder! Bye!
@meikie: had je mij je mailades al gestuurd via pb? Wil je dat anders nog even doen? Dan krijg jij m ook van me!
Voor de Android heet hij county van Polly mceldowney. Heb ik even opgezocht. Ik heb hem zelf niet, weet niet of dat de goede is. Lijkt me wel handig . Even downloaden.
Ik heb "county" Ik heb m net en nog niet veel gebruikt, maar tnt tevreden mee! (ik heb m trouwens van de android market of googleplay heet dat nu geloof ik... weet dus niet of die ook voor iphone is... geen verstand van dat soort dingen )
Ik zal straks nog een keer gaan zoeken, hij hangt nu aan de lader. Mieden jullie haken ook veel kleedjes en spreiden ....zijn jullie dat niet snel zat ? Ik blijf maar tegen de sprei van mijn dochtertje aan hikken en ondertussen zie ik heel veel andere mooie projectjes haaha
Ik vind het heerlijk die dekentjes. Voor mij heeft het ook een psychologische werking. Soms lukt het me allemaal even niet, heb een neiging tot depressie (hoewel ik het liever een dip noem, vind depressie zo'n zwaar woord..) en sinds mijn vader een halfjaar geleden plotseling stierf heb ik helemaal de behoefte aan iets wat je makkelijk kan doen, haast zonder nadenken en toch bezig met je handen... dan zijn dit soort dekentjes echt ideaal... kunt lekker je gedachten laten gaan en doet ondertussen nog iets leuks ook! Ik heb het dus juist met popjes ... vooral zoals die witte oogjes van mijn pip, heb ik echt een dag tegenaan zitten hikken voor ik ermee bezig ben gegaan hihi
Nettie zoals jij het beschrijft kan ik het me ook wel voorstellen dat het lekker is om te doen. Mmhhh misschien ga ik het zo nu en dan doen hihi
Ik vind het juist fijn om steeds een lapje 'af' te hebben... En lekker steeds hetzelfde, ben beginner, maar dit lapje kan ik al bijna met m'n ogen dicht! Filmpje aan en gaan gaat ook steeds sneller! Katoen is nu alleen op en had vandaag geen puf om de deur uit te gaan... Grrr morgen maar proberen.
Even zoeken in de playstore.. Zet ik m er ook op, en dan ook voor de iPad zoeken.. Ik moet alleen even zoeken of ie daar ook zo heet
Mvj ik ben met 4 dekens bezig en het hardstikke zat haha. Maar ik heb n beetje t zelfde als Nettie helaas (mn ppd is mede hierdoor n stuk rustiger en geen pnd dit x! Maar t werkt voor mij ook heeel ontspannen! Maar ik ben nu n beetje aan t vliegen met projecten. T is n beetje veel, zie idd ook zoveel leuks!! Joyce hoe bevalt je ipad? Haha
MySe Bevalt goed.. Vooral youtube is hier een echte topper, manlief en meisje zijn er dol op.. en talking Tom, ook echt zo leuke app waar je haar zoet mee kan houden.. hihi! Verder gebruik ik hem voor het internet op de bank, laptop is vorig jaar overleden, en we hebben nog niet een nieuwe gekocht
Mvj ik heb knit counter op mn iphone. Ook handig je kunt meerdere projecten toevoegen :d Joyce mn zoontje is ook fan van youtube idd hahaha. K vind t m wel handig alleen jammer dat sommige programmas niet kunnen draaien of foto's kunt uploaden. Laptop gebruiken we zelden nog eigenlijk.
Dag dames, Afgelopen dagen aan het knutselen geweest met het tutlapje van Nettie. Heb het lapje nou af, maar moet nog het popje in elkaar knutselen. Heb nou door hoe ik een magische ring moet haken (lang leve You Tube), maar kom niet uit met mijn vasten. Ik haak met naald 5 en daarbij behorend katoen, maar er blijven behoorlijke "gaten" over . Doe vast wat verkeerd, dus blijven proberen. Ik ga eerst maar eens mijn ripple deken afmaken. Ben alweer aan het zoeken voor een nieuw patroon. Wil eigenlijk nog een omslagdoek met capuchon maken op baby formaat . Hoe vorderen jullie projecten?