Hoi, Ik lees steeds mee en zie leuke ideeen en maaksels voorbij komen! Goed voor de inspiratie Hier alles goed. Eva doet het super goed. Zijn er hier mama's die BV geven of hebben gegeven en die tegelijk konden haken? Ik pak nu vaak een boek onder het voeden. Haken lijkt me niet zo handig eigenlijk.
een stuk of 17 nu.. hierbij een foto van de voor en achterkant (ben wel al vanaf oktober met vlagen bezig.. dus niet actief.. En met haaknaald 3,5 volgens mij..
Rustig aan jij he! en een foto van de bunny, pootjes en staart moeten nog even vast en dan stofje op de oren en pootjes en hij is klaar.. Al denk ik dat ik er nog wel een bloemetje op maak
Boney, ja dat lukte vaak wel hier! Voeden en haken haha. Legde Finn altijd klem in t voedingskussen. Joyce hij is leuk!!!! Bloemetje eropis volgens mij heel lief! Kussen is ook mooi! Staat hoog op mn nog-te-haken- lijstje En doe wel eustig aan hoor haha. Komt wel goed..
Juist! Eingenlijk er half tussen zeg maar. Anders rolt ze misschien wel weg en dan had ik vaak mn benen wat opgetrokken tegen t verschuiven hahahs. T is even zoeken, maar t kan wel. Deed t niet supervaak hoor
Zal eens kijken of dat lukt. Nu maar even niet. Ik heb nogal veel voeding. Misschien wel TE veel. Ik lek aan alle kanten als ik aan het voeden ben en zit dus overal met doeken tussen. Het stroomt eruit zodra ze gaat drinken. Ze kan het dan niet weg slikken en het loopt dus aan de onderkant haar mond weer uit. Ook m'n andere borst lekt als ze aan de ene drinkt. Maar ik verwacht dat dat niet lang duurt. We moeten gewoon nog even op elkaar ingesteld worden denk ik
hier ook vaak aan het haken tijdens het voeden ik gebruik ook een voedingskussen en zoals al gezegd leg ik ze er ook een beetje tussenin en met de benen opgetrokken zodat ze niet weg kan dochter heeft hier nu wel de leeftijd dat ze alles wil vastpakken dus geef ik haar iets kleins om mee te spelen
Ik voel me prima! Ben zooooooooooo blij dat ik niet meer zwanger ben! M'n bekken begint langzaam beter te worden. Dat is het enige waar ik nog pijn aan heb. Probeer echt 2x per dag plat te gaan voor een uur en geen trap te lopen. Dan gaat het goed. Maar merk echt dat het flink te lijden heeft gehad tijdens de zwangerschap.
wauw! Ik heb nu 14 verschillende kleuren gebruikt 13 rondes met bloemblaadjes, ik dacht m zo groot te gaan maken als jij ongeveen. 16/17 rondes, maar wie weet.... ik moet dat ff zien op de bank. Het moet natuurlijk welk een pronkstukje worden
Welke naald gebruik je? Hier zijn ze zoals je ziet niet heel groot de rondes en hij is in zijn geheel ook niet heel groot.. Hopenlijk vind ik nog de moed om er een paar rondes aan te haken, ik miste nogal wat steken af en toe dus hier en daar klopt ie zeg maar ook niet helemaal
Boney: ik haakte ook tijdens het voeden. Ging prima met voedingskussen. Maar ik hoefde ook geen overstromingen op te dweilen hihihi! Goed om te lezen dat het goed met je gaat en dat je je alweer een stuk beter voelde als tijdens de laatste weken van je zwangerschap! Ik heb jullie verwaarloosd meiden! Zal binnenkort wat foto's uploaden. Ik ben even aan het breien tussen het haken door: truitje en nu een vestje. Heb ook nog wel wat haakprojecten, maar het grootste project van de afgelopen tijd is een box-spiraal., zie Haakpatroon Boxspiraal Boerderij | Haakidee (ik heb het boekje, valt een beetje tegen qua leuke ideeën: ik vind eigenlijk alleen de spiraal echt de moeite waard... Heb ik samen met een collega gemaakt die dankzij mijn enthousiasme ook aan het haken geslagen is...
Hé Dames, @Boney: goed om te horen dat het goed gaat met jou en Eva. Wat een mooi kussen en konijn. Het is jammer dat mijn man die haakspulletjes niet in de kamer wil . Vraagje: Met welke garen/wol haken jullie en met welke naald? De hexagons haak ik met katoen van Phildar no 8 naald 3,5; de ripple met Shoeller und Stahl Pantino naald 4,5. Wat kun je nou het beste gebruiken voor dekentjes en wat voor amiguri? Er is zoveel keus . Werken die ergonomische haaknaalden fijn? Ik krijg nogal last van mijn duim als ik veel haak. Ga nog maar even met de ripple bezig. Bijna de wol op, dus moet weer nieuwe halen .
O boney dat is op zich wel fijn. Lekker rustig aan he meid! Pruts, de ripple en hexagon haak ik met impact 3,5 van phildar en nld 3. Ik vind katoen zelf wel mooier maar ik vind het zo zwaar als dekentje. (suggesties voor lichtgewicht katoen iemand?? Voor ami's pak ik eigenlijk wat er ligt. Ik heb n addi swing en vind t voor geen meter haken. Ik haak anders dan ik op filmpjes zie. Gebruik alleen mijn vingers en geen ondersteuning van mn hand. Of hoe moet ik t uitleggen..
ik ben begonnen met haaknaald 3 en haak nu met haaknaald 3,5. ( omdat dochterlief de nr 3 verstopt heeft, en ik deze niet kan vinden) resultaat is dus dat het iets losser wordt halverwege en ik haak sowieso al vrij los als ik op gang ben........ maarrr het mag de pret niet drukken. hij wordt best aardig zo..... ( en foutjes zie je volgens mij vooral zelf, die van jou wordt hartstikke leuk!)
Uitslag was niet goed. K zal wel meelezen maar denk k niet zoveel reageren. Lymfe aangetast, chemo heel de rattaplan.
MySe, ik heb geloof ik veel gemist. Weet niet precies wat er aan de hand is, maar heel veel sterkte ermee.