De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier een update! Ik twijfel heel erg. De deken is nu 80 bij 130 zoals hij er nu bij ligt. Ik haak ze nog met zigzag aan elkaar en dus komt er nog iets meer ruimte tussen de lapjes. Ook heb ik een mooi patroon gevonden voor een bede rand. Er komen dus best nog wat cm bij aan elke kant. Dan rekt hij altijd nog wat bij als je hem gaat gebruiken.
    Het is nu dus 8x12 vierkantjes. Wilde eigenlijk 9x13, maar toen kwam Peter met het goede idee dat je de deken dan niet goed dubbel kan vouwen. Dan vouw je een 4kantje dubbel.
    zo laten of toch nog meer erbij?
    Bekijk bijlage 240528

2. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Het boney, paar weken geleden bij mn SM n knobbel ontdekt. Blijkt nu in dr lymfe te zitten. Prognose is nu even niet goed. Afwachten maar. T is gewoon erg heftig vor mn vriend die 8 jaar eerde zn vader is verloren aan kanker.

Wbt je dekentje, k kan de foto niet zien?

3. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    O nu wel. 80 bij 130 is toch n prima maat? Anders haak je alleen even de onderste 2 rijen aan elkaar en leg je m ecen in t bedje? Ik heb ook n even aantal ivm dubbelvouwen van n vierkant

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wat een leuk dekentje Boney!
    Sterkte met je sm MySe. Hopelijk komt het nog helemaal goed.

Ik ben eindelijk klaar met mijn granny square vest!
    Na de eerste mouw verkeerd om er aan genaait te hebben (had vest binnenste buiten en mouw goed) En daarna zelfs nog een verkeerd draadje doorgeknipt te hebben! Heb ik eindelijk het vest af.
    En nou het af is vind ik het jammer. Raar geval ben ik ook ;)
    Anyway:
    Bekijk bijlage 240551
    En opgevuld met een dochter van 3,5:
    Bekijk bijlage 240552

En nu opzoek naar een nieuw project!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wilma, wat een leuk vest zeg! Zelf bedacht patroon?

MySe, wat heftig zeg. Heel veel sterkte.

Ik denk dat ik de deken gewoon zo laat. Ik zal idd eens beginnen om wat lapjes aan elkaar te zetten, kijken hoeveel ruimte er nu tussenkomt. Dan nog een keer meten.
    Ik wil hem ook gaan gebruiken in haar bedje, maar ook gewoon in de box, kinderwagen, bolderkar enzo. Dan moet hij zeker niet te klein zijn.

6. lea

lea Fanatiek lid

@ wilma, leuk vest ! hoe vind je kleine meid het?

@ boney, ziet er super uit al die squares!ben benieuwd als die af is....

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    #2467 Wilma, 25 apr 2012
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
    Ja helemaal zelf bedacht. inclusief patroon.

Dankjewel allebei :)
    Wendy wilde het eerst niet meer uit doen maar het is een lekker warm vest dus uiteindelijk en met een root hoofd van de warmte toch maar weer uit gedaan :D
    Lekker voor op de camping als het wat frisser is!

8. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Wilmaaaa hij is leuheuk!!! Mooie kleur blauw ook zeg!

En dames allemaal bedankt. Hopen op n goede afloop.

Ik kon net n paar toeren terug uithalen grrrrrr weg werk.. Snik!! Haha

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    oei oei oei.. ik heb ook haaknaald weggegeven aan m'n schoonmoeder & m'n moeder heeft nu m'n grote maten.. Zij haakt ook strakker als ik, ze zegt dat ik TE los haak ;) volgens mij niet maar toch :p
    Bedankt voor het compliment :D die van jou is ook onwijs gaaf!

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    ach lieve schat, veel sterkte! Wat heeft dat een impact.. Sterkte en een dikke knuffel!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wow wilma gaaaaaf !

Myse sterkte !

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    JAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    Ik heb er weer een neefje bij!!!! Ik kan het nog nergens anders neer zetten want ze is zelf nog niet online geweest maar ik moet het even kwijt... Alles is goed gegaan (snel ook vooral.... 10 over 1 werd zusje wakker, 10 voor 3 was hij er al!!! wel al een paar weken voorweeën gehad en gisteravond is ze gaan slapen met af en toe een harde buik) lekker thuis, helemaal goed!!! BLIJBLIJBLIJ *stuiterstuiterstuiter*

Ik kan nog niet heen en daar baal ik wel ontzéttend van, bij alle andere kindjes van mijn broers en zussen (deze kleine man is de 9de!!Van mijn kant dan; van mans hebben we ook nog 5 neefjes) ben ik wel geweest gelijk de eerste dag (m.u.v. van de 5 zoontjes van de broer van mn man maar die wonen 4 uur rijden hier vandaan), maar vandaag kan ik gewoon echt niet.... grrrrr, word op zn vroegst morgenmiddag.... kan niet wachten!

*stuiter ik weer even verder*

13. lea

lea Fanatiek lid

super gefeliciteerd! jammer dat je er niet heen kan, maar ach morgen is ie vast ook nog wel klein;)! fijn dat het goed is gegaan!

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gefeliciteerd nettie!

15. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Nettie van harte gefeliciteerd!!! Das leuk nieuwd! Ben heel benieuwd wat ze van je cadeau vindt!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    WAUW! Gefeliciteerd Nettie! Geniet ervan morgen he? :D

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Gefeliciteerd Nettie! :D

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Gefeliciteerd Tante Nette !

19. lea

lea Fanatiek lid

:(pfff Even hier mijn gal spuwen hoor. Ben zoooo zenuwachtig. Ik moet straks naar de huisarts om te vragen of ze niet verder willen kijken naar mijn rug. In zw bekkeninst gehad. en eigenlijk is het 1,5 jaar latern nog geen steek veranderd. Ik kan geen 500 meter lopen zonder pijn. Heb eigenlijk elke dag pijn. ibu of paracetamol hebben geen werking, en ik ben helemaal op! heb bekkenfysio gehad, ga nu naar chiropractor, helpt allemaal geen steek, ik doe mijn oefeningen. Ik ben 28 maar voel me bejaard. Ik had laatst boodschappen gedaan, en daarna kon ik niet eens meer koekjes bakken...... Maar goed, ben dus bang dat ze me gaat afschepen...... brrr hart klopt in mijn keel. misschien willen jullie ff voor mij duimen?:(

20. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ik duim lea!! K ken t gevoel. Op je strepen staan!! Succes!!! Dikke knuffel

Deel Deze Pagina