De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

thanks, Ik mag naar de revalidatie arts. Ik weet natuurlijk niet of die mij kan helpen, adviseren maar dan zijn we in ieder geval al in het ziekenhuis.......

Heb je soortgelijke klachten myse?

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Je bent iig een stap verder, zit ook in zo'n schuitje ivm hele andere medische aandoening.
    Maar een beetje meer begrip in de medische wereld zou wel mogen

3. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Nou ik had bi bij finn en ischias. Icm met n scoliose. Maar gelukkig niet zo extreem als jij ZONDER zws. Voel nu wel ong t zelfde, maar dat kan deels weer overgaan na de zws. Behlave mn scoliose dan ;)
    Maar herken t van het kastje naar de muur gestuurd worden wel.
    Heb je wel ns n osteopaat overwogen/gedaan? Bracht mij wel enigzins verlichting.
    Fijn dat je iig verder naar t zkh kan. Want je moet nog zo lang! En je werkt in de zorg toch?

4. lea

lea Fanatiek lid

ik werk idd in de zorg. zwaar natuurlijk, maar wel te doen, naja ik wil het heel graag, ik heb het erg naar mijn zin bij de thuiszorg, ik bikkel maar wat door.;)

Maar ben niet de enige zo te lezen..

5. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Als je maar op jezelf past meis. Bij n buurvrouw die ook in de thuiszorg zit zit driekwart bl in de zw vanwege rugklachten.

Dus op tijd je rust hihi

6. lea

lea Fanatiek lid

ja is ook zo, moet op mezelf passen, maar wel moeilijk hoor. IK kan nu het niet op mijn werk uitleggen aangezien ik er net werk. Hopelijk heeft de revalidatie arts een idee om te behandelen, en kan ik gewoon blijven werken....

7. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    K duim voor je lea!

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Die deken hé dames... die was prachtig om te zien natuurlijk.... maar mét een allerliefst mooi klein mannetje erin is ie toch nóg mooier....

Ik ben verliefd!!!!! Wat een heerlijk ventje en wat waren ze blij met de deken en tutpopjes!!!! Ben alweer (of nog) aan het stuiteren, wat is zo'n klein moppie toch prachtig.... *smeltendetante*

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    ben even een poosje afwezig geweest ivm een zeer heftige gebeurtenis op het andere forum waar ik mee klets.....
    Maar ik ben er weer hoor :)

@ Nettie wat een mooie dekentje met een nog mooier ventje erin ;)
    Wat lijkt dat bij mij alweer lang geleden zeg.... Nou ja Jordy is dinsdag alweer een half jaar ....:$

Hier gaat het dekentje gestaag verder. Zometeen een film kijken met vriendjelief, dus dan kan ik weer even flink haken :D

10. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Nettie wat een schatje!!! Met recht trotse tante hoor haha.
    En wat leuk zo met t dekentje :) geweldig!

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nettie, wat een lieve foto!!!

Meikie: ik las al zoiets, wilde ervaringen met nieuwe voedingsschema's lezen en zag dat er iets anders besproken werd. Ik kijk normaal nooit op dat forum maar bij "baby en peuter" en "voeding" etc...

Oh als ik dat dekentje van Nettie zie en ook laatst de granny vierkantjes van boney, op de vorige pagina, dan gaat het hier wel weer kriebelen voor een groot project..!

Ik ben de laatste tijd, naast de boxspiraal waarover ik laatst postte, bezig met wat kleertjes breien. Breien is toch ook best leuk en het is wat luchtiger dan haken, ik vind het wat meer geschikt voor kleding daarom...

Zijn er meer dames die afwisselen tussen haken en wat anders, zoals breien?

12. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Miiiir ja ik ben toevallig n babyvestje aan t breien. Heel fijn dat er ook n breikipje is want als k dan n vraag heb.... Hahaha

Allemaal n leuke koniginnedag gehad?

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @myse: Ik zag dat ik nog niet eens op jou bericht heb gereageerd... beetje te stuiterig door nieuw neefje... sorry... Ik wil je alsnog heel erg veel sterkte wensen!!! Hoe is het nu? Trekken jullie het een beetje??

@de rest: vanaf nu spring ik weer in, heb mooie dingen voorbij zien komen, maar lukt me even niet om ze allemaal nu te benoemen en erop te reageren.

Ben nu nog steeds bezig met pip, pootjes zijn niet het mkkelijkste deel.... vleugels moeten er nog aan, en pootjes en mutsje nog gehaakt... doe het lekker rustig aan, er zijn ook zoveel andere leuke (en minder leuke) dingen om te doen :)

Toch nog even spammen hier hoor... gister nog weer even geknuffeld met mijn kleine neefje.... heerlijk is dat toch... zo'n minimensje...

Bijgevoegde bestanden:

14. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Nettie dat geeft toch helemaal niks meis! Lief dat je er alsnog aan denkt. T gaat allemaal nog wel tot nu toe hoor. Ergste schrik is wat gezakt. Nu is t verder afwachten.

En echt wat n lief klein kereltje in n mooie deken :) Geniet ervan meid!

15. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ff testen hoor

Geen idee of t werkt maar dan kan ik ook vanaf mn iphone wat droppen haha

16. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    :) Blijkbaar niet aha... Nitwit

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier nog steeds druk met mijn dekentje, maar hij word erg leuk moet ik zeggen....
    2012-05-01 20.05.32.jpg

@ Miiir, Ik kan alleen een beetje recht toe recht aan breien....;)

@ Myse, wanneer ben jij nou uitgerekend? Schiet al op zeker?

@ Nettie, wat leuk he die kleine babytjes... Blijft leuk om te zien en te knuffelen :D

@ Koninginnendag, das was erg leuk. Eerst naar de rommelmarkt geweest hier. En toen had Jordy zijn primeur 's middags voor ons... Hij zat zelfsstandig!!! Wij natuurlijk super trots!!!

18. lea

lea Fanatiek lid

ja vind ik ook leuk, nog een tijdje sokken gebreid:$ ja echt;) haha,
    Ik naai ook best regelmatig wat, ik hou van afwisseling...

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb een nieuw projectje! Wendy heeft mij opgedragen een Mario (van nintendo weet je wel) te haken.
    En daarna wil mijn oudste een creeper van minecraft hebben. Weer nog niet of ik dat laatste wel doe hoor want dan moet ik er 2 kleure groen voor halen waar ik waarschijnlijk verder niks mee doe.
    Het is wat met die apen hier.

@Nettie awwww *smelt*

Ik wil ook weer bezig met breien maar ik kan verdorie mijn breikoker nergens vinden!
    Breid niet zo handig zonder naalden :p

20. lea

lea Fanatiek lid

uhm nee das wat lastig idd. Door jullie krijg ik ook weer zin om te breien..... Eigenlijk moet ik eerst verder met mijn bloemkussen.....

Deel Deze Pagina