Leuk!Ik houd van Mario M'n man noemt me ook een Mario-Nerd.. Nou ja niet met die woorden maar dat bedoeld hij wel
Wilma wat voor kleuren groen heb je nodig? Heb hier wel wat denk ik. T is alleen geen katoen. Phildar impact 3,5... Meiki ik mag nog 14 weken haha.. En wat goed van Jordy! Dat doet Finn nog niet erns hahaha. Lekker trots zijn op je kereltje! Wat gaat t snel he
Haaai! Koninginnedag zijn we lekker in de stad wezen strunen, meisje lief zei al tegen opa & oma, dit is geen leuke troepjes markt he? Hahahaha! Die skat vond de bende dat een ander verkocht niets aan.. hihi! Eindelijk m'n bolletjes katoen zaterdag ontvangen, jeetje, ik had het woensdag al verwacht maar goed.. Beetje jammer, dat als je zegt vandaag bestellen, morgen op de bus (dit was maandag dus ook gedaan) en dan pas vrijdag op de bus gaan en zaterdag ontvangen.. ik ben genezen van deze webshop! wel balen want je betaald zoveel bollen voor brievenbus post, maar ja.. En nu mag ik dus hard aan de gang, ik denk vanmiddag maar even buiten in de zon als dochter lief in de zandbak hangt.. hihi.. Zo'n 45 cm breed dus misschien word ie dan toch nog wel in de breedte.. Verder moet ik op m'n konijntje van eerder gepost nog stofjes op de pootjes en oortjes en dan nog even bloem op een armpje want die vind ik niet zo heel erg geslaagd.. ik wil nog een haarband gaan haken.. Mooie kleurtjes en leuke bloem.. Vanmiddag maar even patroontje zoeken..
Poeh tja wat voor groen. Bladgroen en iets donkerder denk ik. Mja weet niet of ik dit wel kan vertalen naar een haakwerkje hoor: Lijf en hoofd zijn klaar van Mario. Vind het niet leuk om te doen maarja. Beloofd is beloofd. Zal blij zijn als hij af is En die rare verkoudheid van me helpt ook niet mee. Ben sinds gister half verkouden. Mijn rechterkant van mijn hoofd snottert en heeft een loopoog. Mijn linkerkant heeft nergens last van. Ik nies mezelf een ongeluk door dat mijn neus prikt. Ook weer alleen aan de rechter kant. En begin hier door nu hoofdpijn te krijgen aan de rechter kant. En het kan zijn dat ik het me verbeeld maar ook de rechter kant van mijn keel prikt en is droog. En links dus NERGENS last van. Raar toch?!
Wilma, denk dat k dat wel heb, maar je zou eigenlijk moeten kijken voor n gemêleerde bol. K zal morgen bij daglicht even n foto maken van de kleuren die ik heb. Hoe is t met je halve verkoudheid Joyce wat n lekker bijdrhandje troepjesmarkt!!! Heerlijk die uitspraken! Wasr bestelde jij je wol dan? Is idd frustrerend als je zit te wachten! En welk katoen gebruik je? Zoek nog steeds lekker katoen wat niet te zwaar is voor n dekentje. Vind je knijntje wel n schatje hoor!! Ben benieuwd als ie helemaal af is! K ga hier nog ff strijken en dan op mn kont zitten met n haaknaald
niet op de haaknaald gaan zitten hoor heb ook zin om wat te gaan doen..... moet met een nieuw kleurtje beginnen, maar wil eigenlijk met een ander project beginnen....lastig
Nou zit nu te zp-en en ga zo kopje thee zetten, dus veel actie zal het niet worden. Ik moet van mezelf eerst het kussen afmaken, en dan aan wat nieuws beginnen. Ik wil als het kussen dus af is misschien iets maken van cristel. of een ander kussen met 5-hoeken....
MySe Ik gebruik Rio, maar is best wel zwaar nu eigenlijk.. En dan is ie nog niet eens af.. Volgende keer maar even beter over nadenken, eind gewicht dan he En ik ga voor m'n meisje ook nog eentje maken, maar dan haal ik het gewoon hier verderop in de stad, heb al zoveel mooi's gezien
Oh dat is een idee ja gemêleerd groen! Mijn verkoudheid is langzaam aan erger aan het worden en heel soms doet mijn linkerheft ook al mee. Maar het ergste is dat Wendy nu ook ziek is en mijn man begint ook al. Leuk zo'n vakantie Zit nog steeds tegen die mario aan te hikken, zucht..
Dag dames, Al een poosje niets van me laten horen.... Maar we zijn er weer! @Wilma: Hoe gaat het me je verkoudheid? Vervelend net in je vakantie... En de Mario al opgeschoten? Leuk vest. Knap hoor dat je dat zelf zo kunt bedenken. @Joyce: Wat een leuk konijn! Welke webshop had jij besteld dan? Ik had binnen 2 dagen mijn pakket. @Meike: Wat een mooie deken. Vind de kleurencombinatie top! @Nettie: Wat een mooi neefje heb jij! Zulke foto's mag je altijd spammen! @Boney: Hoe groot is nou je deken geworden? @MySe: Snap het helemaal hoe je haakt. Ik haak ook door de haaknaald met mijn vingers te ondersteunen en niet met mijn hand. @Lea: Hoe gaat het met je rug? Al bij de revalidatie arts geweest? Hier is mijn ripple deken af! Heb er nog drie bloemen op genaaid en vind het helemaal top! Ben nu begonnen met een deken van Garnstudio. Stond oorspronkelijk of in roze of in blauw, maar ik maar een combinatie van blauw en roze. Het is van Alpaca wol. Haakt wel makkelijk en is erg licht van gewicht. Verder hier alles o.k. Wordt een spannende maand. Over een kleine twee weekjes weer naar het ziekenhuis voor een fertiloscopie. Hopen dat alles goed is, want dan kunnen wij ook direct starten met IUI. Ben er wel zo klaar mee om elke maand weer voor die teleurstelling te staan. Ach ja life goes on... Gisteren nog even met de kleine man en mijn zus naar het bevrijdingsfestival geweest in Zwolle. Zus was jarig, dus even lekker verwend met kado'tjes. Nu zijn mijn mannen even aan het 'vissen' in de sloot hier achter. Even lekker rust. Vanmiddag verjaardag van mijn moeder en dan is het weekend alweer voorbij. Hoe was verder jullie weekend?
Ik pb je wel eventjes, ga het maar niet zo op het internet gooien.. overigens al de 2de keer dat ik mega lang op m'n pakketje moest wachten..
Hey meiden, iedereen lekker aan het haken??? Ik heb even jullie crea brein nodig want ik kom er niet uit.... Op pagina 250 staat een foto van mijn dekentje in wording. Nu heb ik me een beetje behoorlijk vergist in het aantal bollen wol dat ik nodig heb en de wol die ik heb is nogal duur... Nu zat ik te denken om met 1 effen kleer een blok ertussen te doen. Maar kom er niet zo goed uit of dat leuk is en welke kleur ik dan het beste kan doen.... Wat denken jullie???? @ Pruts, bedankt, ben er zelf ook erg blij mee. Jou deken is ook erg leuk geworden zeg!!! Nou ik ga weer, ben eigenlijk aan het werk hahaha.... Morgen een sollicitatie gesprek, vind het best spannend eigenlijk....
@ pruts, welkom terug, spannende tijden voor jou dus! Naar de revalidatiearts ben ik nog niet geweest, heb nu een uitnodiging gekregen voor 3 juli pff wist niet dat daar een wachtlijst voor is... Ik trek het mentaal niet zo erg op het moment het is tijd voor mooi weer dat scheelt vaak wel iets..... nu schijnt in elk geval de zon hier Wij zijn aan het verbouwen ik ben maar uit huis gevlucht ( man is thuis) zit nu bij mijn ouders thuis moeders is ff weg dus kan ik zwpaginaen haha. Wel een beetje dom, ben mn haakwerk vergeten. Ik ben aan de achterkant van het kussen begonnen dus schiet mooi op!
@ meikie, Je bedoelt dat je een effen streep krijgt in het midden? Dat lijkt me goed kunnen hoor, en dan na dat blok weer strepen? Of wil je ook een ander materiaal gaan gebruiken?
@ Lea, zit nog te twijfelen of het een blok effen word of fe rest van het deken...... De rest van het deken is denk ik wel leuk zodat ze de strepen als omslag kunnen gebruiken. Ik wil dan verder met katoen.....
Kijk dank jullie wel meiden. Ben nooit zo goed in knopen doorhakken Het kamertje is wit met grijs. Roze willen ze niet te veel dus doe de rest niet roze. Dacht zelf aan licht grijs. Maar zou wit mooi staan?