De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Scahttig Ingrid, priegelwerk niet? lekker is dat he, geld uitgeven aan leuke dingen?:D

Lala, ik ken dat dat als je aan iets anders begint dat andere blijft liggen. Heb al een tijd geen granny gehaakt omdat ik met ami's bezig ben:p

Lea, mijn mannetje voelt zich vandaag al een stuk beter, gelukkig.

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Boney ik koop heel veel bij action en xenos, daar kan je leuk spul halen voor weinig.

oogjes heb ik via marktplaats gekocht, bij iemand die er mee stopte, en nu ben ik via marktplaats ook op zoek naar een leuke partij kralen voor weinig.
    en dat lukt dan ook wel weer.

sorry ben de laatste dagen erg druk geweest, en voel me helemaal niet lekker, (ook de spanning) dus lees wel bij maar reageer niet altijd hoor.

zo nu ga ik tukken. tot morgen meiden.

3. danip

danip Niet meer actief

Hey! Ik ben even een paar dagen wat minder hier geweest. We zijn aan het bedenken of, wanneer, en waar we voor ivf gaan, en dat brengt wel wat spanning en gedoe op. Dus even wat minder bezig met haken ;) Ik kom snel weer hoor! :D

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Rustig aan Danip! Je bent zelf veel belangrijker dan het forum hoor! En dat geld ook voor Dobbel!!

5. mamaikke0604

6 feb 2011
    75
    0
    0
    in de zorg
    Deventer
    Ik heb veel leuke patroontjes van internet gehaalt,maar ik krijg het niet voor elkaar om een beestje inelkaar tezetten!!!! Sanp geen hol van die patroontjes.ik zal er 1 opzetten,mischien kan 1 van jullie me een beetje op gang helpen?????

heks

Groejtes

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    mamaike wat snap je er niet van, het is een makkelijk patroon, als je me verteld wat je niet snapt kan ik je wellicht verder helpen,

danip sterkte meid, als je even je hardt wilt luchten dat mag hoor, ook via pb eventueel of msn, ik heb er helaas ook veel ervaring in.

7. danip

danip Niet meer actief

Thanx lieve meiden! Ben vannacht ongesteld geworden, en nu moeten we dus definitief gaan beslissen over de ivf. Vind het erg moeilijk. Het ene moment denk ik gewoon doen als je bezig bent dan zet je wel door, en aan de andere kant heel eng omdat dat de laatste kansen zijn. Dobbel ik pb (haha ik typte eerst ob, hoe toepasselijk) je wel even. Wel eens fijn om je verhaal kwijt te kunnen ;) thanx!

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    heb zelf ook ooit die beslissing moeten nemen, heb ontzettend veel respect voor mensen die met ivf of icsi o.i.d. bezig zijn...
    het vergt zo veel van je :( maar, als het lukt, is het het natuurlijk allemaal waard ;)

wij hebben toen besloten dat we het niet aankonden, waren al die ziekenhuisbezoeken kotsbeu...

succes Danip

9. lea

lea Fanatiek lid

Succes danip, en andere meiden die hetzelfde hebben meegemaakt, of meemaken, het lijkt me erg moeilijk beslissingen daarover te nemen.... knuffel voor jullie!

jsvlinder, ik ga het patroon krijgen van mn zus, zij heeft dezelfde knippie.... Hopelijk kan ik er snel mee aan de slag..

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zo, al mijn projecten gestopt maar ben nu wel bezig met een sterrendeken en het lukt aardig :)

11. Jsvlinder

Ingrid en dobbel, bedankt voor jullie berichtjes vandaag.

Lea ben blij dat je het patroon hebt.

Mamaikke, ik zat nog eens te denken wat je misschien met je bloemen kan doen. Ik weet niet hoe groot ze zijn, maar je kan bij de blokker kleine wasknijpers halen. Misschien kan je ze daar opplakken en dan een stuk lint spannen en daar foto's aan ophangen met die bloemenknijpers ofzo.

Danip succes met beslissen, zal niet makkelijk zijn.

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    JSvlinder altijd goed hoor, soms is het even fijn als je je ei kwijt kan.

danip, zie nog geen pb, maar je mag me alles vragen, we hebben icsi gedaan, weet er veel van, en heb best al veel meiden geholpen door mijn verhaal,

jessica_faber@msn.com je mag me rustig toevoeg,

ik heb vandaag een bloemenarmbandje gemaakt, vind hem erg leuk geworden.
    morgen komt er een foto.

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hier is mijn armbandje,

vogende wordt met een kleinere haaknaald gemaakt. wordt het ook wat kleiner.

14. Jsvlinder

Wat leuk joh!, ziet er lekker vrolijk uit:)

Ik moet nog 1 arm en twee beentje en dan is mijn ami klaar. Hoop dat ik er vandaag nog aan toekom. Uiteraard zet ik hier een foto neer als ie klaar is.

Fijne dag allemaal!

15. lea

lea Fanatiek lid

wat een leuke armband zeg!

Vandaag ben ik jarig, en heb vanmorgen een haakboek gekregen, en vandaag komt er over de post ook een haak-cadeau..... ben benieuwd wat ik verder krijg, al gaat het natuurlijk vooral om de gezelligheid!;)

prettige dag allemaal, hier is het schitterend weer!

16. Jsvlinder

Gefeliciteerd Lea, een hele fijne dag en leuke cadeau's toegewenst.

17. danip

danip Niet meer actief

Leuke armband! :) Heb je by the way toegevoegd op msn ;)

Mijn granny's zijn aan het mislukken. Ik heb er een hele stapel klaar en zie dat er een enorm verschil in grootte is :( Het is van verschillende merken garen, maar wel allemaal even dik en met dezelfde haaknaald. Zo wordt mijn babydeken niks natuurlijk. Baal echt! Denk dat ik maar met acryl opnieuw ga beginnen. Ook al heb ik daar maar een paar kleuren van. Snap niet hoed dit nou kan, er zit echt veel verschil in!

18. Goedenmiddag,

YEAH!!! WEEKEND!! haha, sorry moest er ff uit.

@Lea, gefeliciteerd met je verjaardag..

@Danip.. Spannend meid!! Voor onze zoon ging het ook niet vanzelf.. Wij zaten in de IUI procedure, en wonder boven wonder raakte ik toch spontaan zwanger. Echt een wonder als ik de artsen mocht geloven. Maar daar was wel 5 jaar aan verdriet en teleurstelling vooraf gegaan.
    Wat ons nu dus heeft doen besluiten om niet voor een 2e te gaan. Wij hebben geen trek in weer die ellende en teleurstellingen en het verdriet. Ja het kan weer spontaan gebeuren, maar daar rekenen we niet op..
    Dus nee, hier geen twee dus..
    Maar idd, die keuze is niet makkelijk, en wij hebben er dan al 1..
    Dus nogmaals.. Sterkte..

VAndaag nog niet gehaakt hier.. Gewerkt, en ben inmiddels net een uurtje thuis.
    Straks als Wayne op bed ligt, gaan we hier slingers en balonnen ophangen, en zijn kado inpakken..Want jaja hij wordt morgen 3!
    En hij wil van ons graag een bauwe iets!! Maargoed.. Weer een druk weekend voor de boeg.

19. Jsvlinder

Ingrid, gefeliciteerd met je mannetje!!!! Zou hij vanaf nu weer ja gaan zeggen?:D (Ik ben twee dus ik zeg nee.) Ik wens je een hele fijne dag verder.

20. danip

danip Niet meer actief

@ Ingrid: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Hebben jullie een leuke dag so far? En bedankt voor je berichtje. Ik kan me voorstellen dat jullie niet voor een 2e gaan. Het is zo heftig allemaal. Maar het blijft een moeilijke beslissing!

@ Dobbel: ik heb je toegevoegd op msn, maar ik weet niet of je het hebt gekregen? Ik kreeg eerst een foutmelding namelijk. Nou ja anders mail ik je straks wel even.

Ik ben toch weer wat bezig gegaan, en er liggen al 3 granny projecten op stapel :D De granny's die te groot werden worden een pannenlap, de granny's die goed waren maar waar ik geen genoeg garen van had worden een kussen, en ik ben met acryl dan echt aan een babydeken begonnen. Hebben jullie een idee hoe groot een babydekentje moet worden? Want ik heb geen idee eigenlijk :)

Hier mijn granny's so far:

Deel Deze Pagina