Ooooooooo die hele grote deken? Die is echt te gek idd hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?? Respect aangezien ik mij deken nu al beu ben hahaha
3-4 maanden. Wel echt iedere dag uren hoor! (ennuh... heb er nog drie gemaakt... ) Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap die bladzijden niet... Ik zit nu op bladzijde 131...??
Ligt aan je instellingen haha. Hoeveel berichten per pagina. K heb geloof ik 40 berichten per pagina 3-4 maanden is te doen vind m inderdaad ook super hoor! Heerlijk zo'n grote deken!
knap hoor die dekens, heb daar toch niet helemaal het geduld voor of zo.... Ik ben begonnen met het aapje van kristel k. hoe heet hij toch? Het is voor mijn zus. Dan heb ik straks in ieder geval iets klaarliggen.... ik heb het hoofdje af, nu hoef ik alleen nog maar de oortjes, armpjes, beentjes, lijf, en staart, en evt banaan, maar die laat ik misschien wel achterwege.
Lea ik ken het!!! Ik heb ook totaaaal geen zin haha Aapje staat ook in t boek met Guusje en moosje enzo?
klopt ja, Jip heet ie, (heb het even opgezocht). Heb inmiddels een was opgevouwen. Mijn jonste is zo'n speelster, die is de hele dag aan het spelen, maar gevolg is wel dat ze alles tevoorschijn haalt
Oo mmiiir ze zijn zo leuk.. Zal k me er dan toch maar eens aanwagen? Haha. Lea, das hier ook idd. Maar t voordeel vandaag was, badje buiten, bellenblaas en k heb m niet meer gehord. En dank je ben benieuwd of t klopt. Sem en finn werden op 6,5 geschat en die wogen er nog geen 6. Moet zeggen dat ik t prima uithou met de warmte. Heb lekker in t zonnetje zitten haken. Wel warm n deken op je schoot Frommel welke deken?
Vandaag hier ook het zwembadje op, ik had nog een nieuwe liggen, vorig jaar voor prikje gekocht. Het is een mini-zwembadje maar heel koddig! vlindertjes kunnen los middels klitteband, en de paddenstoelen (3)zijn los. klik niet gehaakt vandaag, maar dat ga ik zo nog wel ff doen!
Frommeltje: de deken is een standaard granny patroon, waarin ik na drie toeren van rondje naar vierkantjes ben gegaan. Het patroon is vast online te vinden als je effe googlet op granny square. ik heb 't zelf verzonnen. Ik neem tenminste aan dat je het tegen mij hebt? Ben je een ervaren haakster of beginner? Al iets leuks om te showen? Of heb ik iets gemist en ben je al langer actief in dit draadje? Wat een leuk badje, Lea! Ik heb morgenmiddag vrij, denk dat ik haar babybadje in de tuin zet, net zo makkelijk want ik heb nog geen opblaasbad...!
Oke dan ga ik effe zoeken! Nee ik ben een beginner hoor... ervaring met vierkantje lapjes haha! Ik kom hier net deze week binnen gluren dus het klopt dat je me niet kent!
Dat hadden wij dus ook gedaan ja, t babybadje. I moet nog steeds n zwembad kopen. Ging prima. Als ze maar kunnen kliederen Heb iets te lang in de zon gezeten vandaag, k geef licht. En branden jeeetje haha lekker dom ook, je kinderen wel insmeren maar jezelf niet :s K ga morgen eens kijken of ik zelf n patroon kan maken. Zit al lang in mn hoofd, heb m nog niet kunnen vinden op internet. Ik wist niet hoe k moest beginnen, maar dankzij lea haar aapje ben ik op m idee gebracht. Iemand nog tips mbt het "ontwerpen"?
Zuurtje, Boney, Danip, Nettie, Fiore, MvS, hoe gaat het met jullie? Veel aan de haak? Andere dingen te doen?
Hé dames, Kunnen jullie het nog een beetje uithouden? Hier thuis is het prima uit te houden. Lekker kliederen met water. Patrick vermaakt zich prima met de buurjongens (verschillen ruim een jaar met elkaar, dus kunnen prima met elkaar overweg -> de drie musketiers ). Op het werk is het sauna. De zon staat de hele dag op kantoor en we hebben geen airco . Gelukkig kwam de vrouw van een collega ons ijsjes brengen, de schat. Morgen nog een dagje in de sauna en dan lekker lang weekend. Heb de dinsdag ook maar vrij genomen, dus hoef dan pas donderdag weer . Onderstaand nog wat foto's van mijn laatste haakprojecten. Mijn collega is afgelopen zaterdag bevallen van een zoon en haar man werkt bij de Praxis. Ik vond de rammelhamer wel toepasselijk. Is ook best leuk geworden voor mijn eerste "knuffel" al zeg ik het zelf.
Nou? Haha redelijk. Vervelend zeg dat er geen airco is en wat lief van je collega! Ah dat dekentje! Wat een schatje!! Heb je ook de garen van garnstudio gebruikt? En die rammelhamer is ook te gek! Idd leuk gevonden! Ik heb hier 2 dagen echt niks gedaan, behalve lekker buiten met mn haaknaald gezeten. Mn dekentje is bijna af! Ben met de randen bezig en dan draadjes :s (waarom doe ik t niet meteen!!!) Dan ga ik verder met mn ripple, mn hexagons, n theeservies en voor n buurmeisje annex goede vriendin van de fam als dank vor al haar hulp n plaid en 2 bijpassende bloemkussens maken. Dus ben nog wel ffies zoet ben k bang hihi
Mooi hoor die hamer! Hoe heb je die zo "strak" gekregen Pruts? Gewoon heel veel vulling of zo? Bij mij zie je altijd wat hobbels en bobbels... Dekentje trouwens ook heel cute en strak, zeg! MySe: hahaha heel herkenbaar, zoveel projecten tegelijkertijd. Ik ben bezig met een lollifant (nummer drie), een babycape (nummer vier), het "bekleden" van glazen potten voor een leuk theelichtje voor in de tuin, een Granny Square tas en een Granny Hexagons deken. Die laatste twee projecten staan al een half jaar stil, maar ik wil nu vóór eind juni in ieder geval die tas af hebben. Deze moet ik bekleden en ook op de één of andere manier iets hards erin doen (in de bodem) zodat hij beter in model blijft. Iemand tips hiervoor? Bekleden gaat denk ik wel lukken, doe ik met de hand met een dekensteek. Maar verder dan een stuk karton onderin kom ik niet, en ik wil eigenlijk geen karton doen omdat hij dan nooit in de was kan...