Nog een vraagje: Er staat: "Fasten off. weave in end..." Is dit opvullen en dichtmaken plus afhechten? In het patroon staat nergens waar ik moet opvullen nl...
Nee t is de laatste afhechten en inweven. Bij christel vaak staat ookniet opvullen. Verwarrend vind ik dat. Ik vul altijd al op bij 18 steken over zeg maar en dan afmaken
Ja precies, ik zit nu ook op 18 steken en had al zoiets van nu opvullen... na een check bij de volgende toeren zag ik het niet staan dus vandaar... maar dan ga ik nu opvullen en verder dichthaken. En dan is t hoofdje al klaar... Hier trouwens het kikkertje dat ik maak mindnsoul: Happy Frog Free Pattern
beetje priegelwerk idd... vooral nu, opgevuld zit ik echt te pielen om m dicht te krijgen... t Is ook de bedoeling om klein te houden hoor. Is iemand die ik hier v/h forum ken, nog uit de periode vd zwsch v mn jongste. We kennen elkaar dus wel goed, maar niet irl. Meer kennis dan écht goede vriendinnen, dus ik wilde het ook klein houden. Plus: ik moet het opsturen 't gaat om t idee "een opkikkertje" zeg maar... (en ze is zw v een meisje dus hij word knalroze! erg grappig, zal snel foto plaatsen... als ik iets meer heb dan alleen n hoofdje)
Even kijken of ik het nu allemaal goed ga beantwoorden hoor, er wordt zo druk gekletst @Myse: Ik ben heel erg benieuwd naar je dekentje! @Mmiiiiir: Ik ben benieuwd naar jouw glashouder! Ik dat grove van mij wel leuk voor buiten, maar voor binnen zou ik het ook wat fijner willen. @Nettie: Wat een leuk opkikkertje en wat lief van je dat je dat doet ! Iedereen kan zo nu en dan wel eens een opkikkertje gebruiken en dan is het toch erg fijn als iemand zo lief aan je denkt. Donuts zijn ook leuk! Ik heb geen idee waar je hangers zou kunnen halen... En een beetje bijgeslapen? Het valt niet altijd mee om jezelf in te houden als je je weer een beetje beter voelt, maar het is wel nodig, anders lig je zo weer een week op bed te koekeloeren. Een meeting bij mij om de hoek, dat is dus op het strand! Lijkt me gezellig . Jullie brengen me wel op een idee hoor. Na mijn zwangerschap ga ik een yoga studio hier opzetten, ik heb al een locatie gevonden. Ik wil dan ook workshops/retreats gaan geven en creatief bezig zijn sluit daar natuurlijk super op aan
Oh en natuurlijk de foto van mijn glashoudertje! Het origineel was helemaal wit, maar ik wilde wat experimenteren dus heb ik de streep blauw gemaakt, maar ik denk dat het leuker was geweest als ik dat in de top had gedaan. Ik denk dus dat ik er nog een ga maken, om te kijken wat het resultaat is
Kalli hij is leuk! Mooi effect met kaarsje erin hihi. Je kunt evt op de blauwe rand nog n bloemmetje maken oid als je t maar zo zo vindt das ook leuk Spannend straks je eigen yoga tentje. Haken past er goed bij, lekker geestleegmakend vind ik hihi
Hoi allemaal.. ben er ook nog hoor Genoten van het mooie weer, de lange weekenden en in de zon gelegen tot ik uitslag kreeg dus dit weer is wel even fijn voor m'n huid! Druk met rijles, ik heb een doel en dat is toch wel eind juli begin augustus.. ik hoop het zo!! Vorige week 2 boekjes besteld, zaterdag binnen en mn meisje wilde eerst ook zo'n lief klein schattig konijntje maar na het doorbladderen van de boekjes werd het een vlinder.. Gister afgemaakt en vanmorgen was ze zo blij Nu een konijntje in opdracht, spannend vind ik dat hoor.. Pfff! Hoop dat ik genoeg grijs heb, van dat van de Wibra dat glanst.. iemand wat van die kleur over? Hahaha! Van de week even kijken bij Wibra of ze nog wat hebben.. Vanavond ga ik een vriendje helpen voor taart versiering, en natuurlijk heel veel kletsen want dat hebben we te lang niet meer gedaan nou dat was het.. Ik ga weer verder haken
Nog even foto van de vlinder, kleuren door mn meisje zelf gekozen.. Niet helemaal tevreden maar toch.. Oefening baart kunst toch? hihi
JOEHOE, ik werd net al gelijk gebeld dat ik ben aangenomen als wijkverpleegkundige!!!! Ben zo blij!!! @ Joyce, ik zie geen vlinder....
@Meikie: Gefeliciteerd!!!!! Dat is goed nieuws! Toch wat je wilde @Mvj: *bloos bloos* @Myse: Dat is een goed idee! Ik denk wel dat ik iets van een laagje zand ofzo erin moet doen, want het kaarsje stond er schuin in door de bolle bodem en daardoor ging het al snel uit. @Joyce: Ik zie ook nog geen vlindertje . Succes met je rijlessen, dat zijn spannende dingen...
haai zwaai ik leef ook nog joyce ik zie geen vlindertje ik zag weer leuke dingetjes voorbij komen meikie gefeliciteerd met je nieuwe job ik zal even wat foto's tonen van de dekentjes in wording het dekentje is dubbelgevouwen dus ze worden 2x zo groot (120cm x 150cm) deze wordt het voor mijn dochtertje Bekijk bijlage 249039
dat was een dekn voor 1 van de 2 twins de andere krijgt waar de effen groene granny's liggen lichtblauwe maar daar heb ik er nog maar 2 van gemaakt Bekijk bijlage 249041