De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

Wij hebben een renault megane, maarrrrrr paar maanden terug hadden we een laguna ;) Mijn meiden zijn 4 en 1 . Vanmiddag nog met de oudste naar ha geweest, ze was van het duikelrekje gevallen en last van haar rug. Geen ernstige dingen gelukkig, beetje gekneusd, en volgens mij valt dat ook nog mee, ik hoor haar er nu niet meer over.

Die kikker wordt leuk! De ogen maken het echt af denk ik!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @miiirr: Leuk he? Ze weten dat het n meisje is dus lekker knalroze leek me goed passend ;)

@lea: ai... dat is schrikken zeg! Gelukkig lijkt het mee te vallen!
    Wij zijn ook (alweer) op zoek naar een andere auto.. deze komt zeer ws niet door de keuring in november dus we zullen wel moeten... en dat alleen om een stom abs lampje die niet meer uit te krijgen is.. auto word daar dus wel om afgekeurd schijnbaar.... :(
    Maar wat leuk zeg! Zelfde leeftijdsverschil als tussen onze dames.. Ik vind het ideaal! Onze oudste was al redelijk zelfst. toen de jongste geboren werd (en dan bedoel ik aankleden/uitkleden en dat soort dingetjes) Was erg prettig vond ik.

Even weer spammen, ik ben weer helemaal hyper, die armpjes zijn zó ontzettend leuk!!! Heb er nog maar 1 want wát een priegelwerk zeg... moet ik iig geen 4 van op 1 avond doen dan word ik gek geloof ik... maar het resultaat is zó leuk!!

Bijgevoegde bestanden:

3. lea

lea Fanatiek lid

vind het ook wel fijn, en wat kwaliteit-tijd met de jongste als de oudste op school zit...

Het kikkertje wordt wel heel leuk, je haakt ook heel netjes zo te zien *duimpje omhoog*

4. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    ik kan jullie even niet bijhouden hoor, stelletje kletskousen!!!
    Hier gisteren goed opgeschoten met mijn dekentje, helaas vandaag niet meer aan toe gekomen.....
    Nu lekker naar bed en morgen weer een dag....

Ik kan trouwens per 15 aug beginnen op mijn nieuwe werk, duurt dus nog even maar heb er wel echt zin in!!!

Nou meiden slaap lekker en tot later!!!

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Truste Meikie!
    Hier weer vijf toeren aan de babycape en 12 granny-driehoekjes van mijn nieuwe vlaggenprojectje. Nog even geen puf om de grannytas af te maken, te veel nadenkwerk. Maar was wel lekker hele avond haken...!

Echt wel mooi kikkertje, Nettie. Hoe dik is 't garen en welke naalddikte? Ik zag die kikkertjes op mijn lijst "ook nog ooit eens maken" op Ravelry staan, toevallig. Maar voorlopig ga ik daar niet mee starten. Er staan wel 20 dingen op, hihihi...

Mmm lekker naar mijn bedje, nu...

6. lea

lea Fanatiek lid

Hier zit het kroontje in elkaar. Niks byzonders gewoon eenvoudig, maar ik denk dat het effect wel leuk is bij de jurk. Nu alleen nog de zoom locken en nog een naad aan de binnenkant en dan is die echt klaar. Ik zal als die klaar is even gaan spammen met mijn dochter erin;)

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Ik kijk uit naar je spam, Lea!

8. lea

lea Fanatiek lid

Dit is m. Misschien wordt de kroon nog opgeleukt door de hotfix, maar dan moet ik eerst naar mijn zus, ik weet niet of dat lukt voor het feest.

9. lea

lea Fanatiek lid

let niet op het onkruid achter de prinses:):p

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Gaaaaf !

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    WHAHAHAHAHA ik vind vooral de opmerking over het onkruid onbetaalbaar!!!!

(niet in mijn tuin kijken, he?)

Ik zie trouwens geen onkruid, maar dat komt misschien wel omdat ik eraan gewend ben, hihihi.

Maar... mooie outfit hoor! Ik vind dat echt heel knap.. Misschien moet ik toch ook maar een naaicursus gaan doen..!

Hieronder lollifanten nummer twee en drie... Drie is dus net af (de rechtse)...

lollifanten.jpg

Is wel een heel klein fotootje, komt omdat ik de foto van mijn ravelry account heb afgepikt... hmmm... ach je krijgt een indruk..! De derde staat hoger en beter op zijn poten en heeft minder verschillende kleurtjes: steeds roodpaars, een andere kleur, en dan weer roodpaars. Ook is hij gelijkmatiger gevuld, minder "bobbelig".

Kalli: zonneketting al af?

12. lea

lea Fanatiek lid

Wat betreft het onkruid.......links achter haha. Enorme soort paardebloem/distelachtige groene plant.......inmiddels verwijderrd trouwens. soms maak je een foto en wat er dan op de achtergrond te zien is.........

Wat een gave lollifanten echt superleuk. Moest wel erg focussen, zulke kleine fotootjes ;). Hoe groot zijn ze in werkelijkheid?

13. lea

lea Fanatiek lid

blond niet goed gelezen, je had de uitleg van de grootte van de foto's er al bij gezet... na de foto was ik gestopt met lezen.....haha

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ooh leuke lollifanten zeg !

15. kalli

kalli Niet meer actief

@Lea: Wow wat een mooi prinsesje!!!!

@Nettie: De kikker wordt leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat :)

@Mmiiiiir: Hele coole lollifanten! Zijn ze moeilijk te maken?

Ik heb dus ondertussen twee zonnekettingen gemaakt (alleen het haakgedeelte dan) maar ik ben nog niet tevreden. De kleine was de eerste, de grote is groter geworden doordat ik een foutje had gemaakt. Ik vind ze nog niet kettingwaardig, dus ik ga van deze twee een boekenlegger maken en als ik nog de moed op kan brengen ga ik nog een derde poging wagen...
    Verder ben ik ook bezig met een dekentje, maar met waardeloos garen. Ach, ik zie het ook meer als oefenen oefenen oefenen ;). Mijn moeder had mijn oma verteld dat ik ben begonnen met haken en ze begon helemaal te glunderen! Eindelijk gaat één van haar kleinkinderen haar passie overnemen. Ze kan niet wachten om me volgende week te zien en ALLES uit te leggen. Haha, zo lief...

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Kalli maak vast een boodschappenlijstje dan hihi

17. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hé dames,

Nog steeds bezig met mijn regenboog babycape. Telkens een paar rijen en dan komen we er wel :D.
    Heb nu een patroon liggen voor een teckel van Michelle Wilcox (gelukkig in Nederlandse vertaling). Gaan we eens proberen. Iemand die al gemaakt?

@Lea: Wat een mooie prinsessenjurk! Jee wat knap dat je dat kunt maken! En dan onkruid staat hier ook hoor ;).

@Nettie: Ben benieuwd hoe de kikker er uit ziet als het helemaal af is. Is nou al zo leuk :).

@Kalli: Oefening baart kunst ;).

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Even snel weer spammen, kom later wat uitgebreider reageren, geloof dat ik mn kleine meid hoor boven in haar bedje...

Ik heb eigen oogjes gemaakt, die plakdingen zijn niet handig en had geen knoopjes oid in huis... gewoon haken is dus de beste optie! Eigen bedenksel en even arrogant misschien maar ik vind t top gelukt ;)
    Het verdiend geen schoonheidsprijs dit kikkertje hoor... haakwerk is prima maar het in elkaar zetten is echt een rommelpotje op sommige stukjes. de oogjes erop vastzetten is ook niet echt super netjes maar okay...

Bijgevoegde bestanden:

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Zo, laatste kikker spam! Hij is af!!!!! Yeah!!! Die bungelbeentjes/armpjes zijn zó cool!!! (en megasimpel ook nog!)

Nu was opvouwen en eten koken.... hoort er ook bij maar heb zóóóó geen zin.....;):p

Bijgevoegde bestanden:

20. lea

lea Fanatiek lid

Wat een leuke kikker! Nou een schoonheidsprijs mag die best krijgen hoor, hij is echt heel leuk!:D

Mijn jongste heeft denk ik 6e ziekte, krijgt vandaag ineens rare rode vlekjes op haar romp..

was opvouwen moet hier ook gebeuren, en ik ga denk ik gevulde aubergine maken met gehakt en feta.....jum jum...:D

Deel Deze Pagina