Thanks dames!! Lea sorry!! Had al zo lang niks gespamt, mocht wel n x hahaha. Ben nu met n paar dekentjes bezig en n grote sprei voor eigen, dus duurt wel weer even. O en mn giga beschuit Haaknaalden bij de action? Jammer dat ik geen auto meer mag rijden! Had k wel n ritje waard gevonden Mmiiirr heerlijk dat je tasvoering gedaan wordt. Wat voor plastic had je nu gevonden? Nettie ik snapte het dus ook niet van de poncho hahaha, fijn dat t gelukt is!! Nou ben t al weer kwijt! Dorie zeg
Hoi! Ik leef nog hoor. Echt dit topic bijhouden lukt me niet, maar ik screen af en toe de laatste blz op foto's! LEUK! Mijn deken is af! Al langer hoor, maar ik kwam er niet toe om foto's te maken en om die dan ook nog hier te zetten. Hij word veelvuldig gebruikt. Ben er super blij mee en trots op. Krijg heel veel leuke reacties. En de mensen reageren verbaasd als ik dan zeg dat ik hem ook nog zelf heb gemaakt. Verder heb ik nog een foto van een tas. De tas was al heel lang klaar. Ik heb laatst m'n naai en haakspullen eens opgeruimd en uitgezocht. Ik kwam deze tas nog tegen en een paar losse hengsels. Die moesten er dus nog aan. Meteen maar gedaan. Ben nu bezig met de 'fat bottom bag'. Een erg leuk patroon. Moet hem nu gaan voeren voor ik verder kan haken. Dat wil ik vandaag proberen te doen. En dan staat Frits van Christel nog op de planning. Het zeepaardje. Die heeft mijn nichtje uitgezocht voor haar verjaardag eind juli. Ze mocht van mij kiezen uit al m'n boeken. Ben maar wat blij dat ze betty niet heeft gekozen Verder alles goed hier. Eva is een hele lieve tevreden baby. Weinig omkijken naar. Haha. En Tessa is super trots. Hier nog nieuws? Hoe is het met Danip?
Boney hij is super geworden je deken! Wauw!!! Lekker vrolijk ook! Fijn dat alles zo lekker loopt dat scheelt n hele hoop niet? Wat leuk dat Tessa zo trots is, zo schattig vind ik dat Frits of betty.... Hahaha snap wat je bedoeld Nou k heb n nacht ivergeslagen qua slaap. Sem was klaarwakker vannacht. Pffffff Das hier vandaag pedagogisch onverantwoord de tv aan. Mijn hemel wat ben ik versleten!! Maar de bovenkant van mn beschuit is nagenoeg af hihi. Qua sprei weet k nog niet wat k moet doen.. N granny stripe of squares....
Ok, Action staat op m'n to-do lijstje, morgen ga ik naar Nederland!!! @Boney: Mooi mooi mooi!!!! @Myse: Een relax-dagje met haak en garen dan maar? Ik ben gisteren met een rond granny kleedje begonnen, toch gewoon met de bollen die ik nog had. Ik zag een heel leuk patroon, maar moest ervoor betalen, toen dacht ik "dat kan ik makkelijk zelf", dus met granny-beschrijving uit mijn boek en de foto van het patroon ben ik aan de slag gegaan en tot nu toe gaat het goed! Ik merk wel dat ik het netjes afhaken en nieuwe kleur starten moeilijk vind, maar al doende leert men hè...
K denk he Kalli, dat je gewoon n natuurtalent bent hahaha. T gaat hartstikke goed als ik dat zo hoor En idd zo'n dagje wordt t waarschijnlijl haha. Heb net lekker opgeruimd, even stofzuigen en dan lekker niks meer heeeerlijk! Moet zeggen dat k me nog best ok voel!
Mooi boney! Heerlijke deken lijkt me! Fijn dat het goed gaat en dat trotse herken ik wel, prachtig is dat om te zien! Langleve de kindertv myse, op zulke dagen komt dat helemaal van pas! Kalli, al doende leert men idd. hoe meer je probeert hoe meer je leert Ben wel benieuwd, rond haken vind ik altijd nog wat lastig....
@ Boney, wat gaaf!!! @ Myse, erg he die nachten.... Jordy hier ook aan het spoken geweest dus ook minimaal slaap gehad hier.... Moet ik wat voor je meenemen bij de action vandaan? Wil er van de week toch even heen @ Kalli, goed bezig hoor hahaha Hier nu evne lekker op mijn gat. Vanmorgen wezen zwemmen met Jordy was weer erg leuk Hij nu slapen en mama lekker haken en tv aan, dus tot later !!!!!!
Iemand nog een goede optie voor mooie wol/katoen voor een omslagdoek? De kleur "moet" antraciet zijn en lekker warm. (is voor mn mams, die heeft het bijna altijd koud sinds mn vader er niet meer is...) Ik heb zelf ook al wel wat gezocht hoor, bij drops heb je alaska wol als deal vd dag geloof ik... kost nu 1,75 p.b. maar goed je betaald wel gelijk 4,75 aan verzendkosten (ik weet, ook dat valt redelijk mee heb dat ook wel es duurder gezien) dus ik twijfel nog... wat nou als de kleur/kwaliteit toch niet precies is wat ik ervan verwacht... (onzekere muts dat ik ben...)
Lea dat vind ik nou ook hahaha ideaal soms heb geen kind aan m Meiki zou je dat willen? T heeft ook geen haast hoor heb in principe naalden genoeg haha. Volgens mij hing er wat in de lucht met die kids. Je bent nr 5 hahaha Nettie, k kan je niet helpen. Ik heb hier nog 3 bollen lace lux va lana grossa waar ik niks mee doe, maar dat is petrol en 3 bollen goudbruin. Anders had k t zo naar je verstuurd.
Ik kom even spammen.. Die met dat rode had ik al eens gemaakt, da's reserve voor het zelfde meisje, ze gaan op vakantie en haar mama stuurde me een berichtje dat ze zo gek was op het konijntje dat ik nog een reserve wilde maken.. Maar natuurlijk wil ik dat.. Die met roze is voor iemand die er ook graag eentje wilde, en die maakte weer een verzoek tot een blauwe.. Ik krijg het nog druk.. ik heb ook nog 2 koosjes die ik moet maken.. Zucht! Tja van de lichte ben ik niet zo blij me de pootjes, en het vilt wil me maar niet lukken, dat vast zetten is ook zo verschrikkelijk rot werkje.. Maar goed, ze zijn blij
Ooo nu wel! Ze zijn leuk!!!!! Wat n schatjes En k denk dat je zelf altijd wel wat ziet. En het is en blijft handwerk!!
@myse: wel lief aangeboden, dank je! Ik ga gewoon gezellig verder zoeken Over de haaknaalden van action: Ze zijn prima, volgens mij zijn ze hetzelfde als die van wibra, en daar haak ik altijd mee... mijn resultaten kennen jullie Wat ik alleen wel vreemd vind... bij action koop je 39 cent zo'n pakje maar dan zitten er 2 dezelfde maten in.... ik had gedacht dat ze per stuk verpakt zaten (zoals bij wibra) want wat heb ik nou eigenlijk aan 2 haaknaalden maatje 4.... Maar ik had h'm toch nodig dus heb m wel meegenomen... haha voor dat geld kon ik m niet laten liggen (jammer dat ze alleen maat 3-4 hebben... had ook wel hoger en lager willen hebben.... maar goed je kan niet alles hebben natuurlijk...)
ja das eigenlijk wel raar, maar ik moet zeggen dat ik wel eens aan verschillende dingen bezig ben, of meeneem onderweg en dan is een extra naald wel handig, of als je m kwijtraakt
Precies de reden lea hahaha. K heb hier allemaal schoenendozen met projecten, maar weet op den duur miet meer of ik met nld 2,5 of 3 bezig was... Nettie is de bianca wol niks? Van de zeeman? Heb k evt ook nog wel liggen voor je hahaha. In t donkergrijs, niet echt antraciet..
@ Myse, natuurlijk wil ik dat doen. Anders bied ik het toch niet aan...... Zeg maar hoeveel en welke maat dan stuur ik het wel op, als jij het geld dan naar mij overmaakt is het toch goed? @ Joyce, wat zijn ze leuk zeg!!! En zoals eerder gezegt, het is handwerk dus dan mag je wel wat zien toch?
Thanks dames! Ja is ook zo, maar goed de een word natuurlijk ook net wat mooier dan de andere.. Hahaha!