Zo, ik ben weer thuis, heb een heerlijke week in NL gehad en daarna hebben we een heel druk sociaal weekend gehad hier, dus eindelijk eens tijd om alles door te lezen. Ik heb zoveel gelezen dat ik niet meer weet wie wat heeft geschreven, dus reageer ik even heel kort. @Pruts: Wat een goed nieuws van je moeder!! Ik kan me wel voorstellen dat het allemaal erg verwarrend is, maar zo'n biopsie kunnen ze zich volgens mij niet echt in vergissen. @Kimm: Mooie projecten zeg! Waar heb jij de patronen van de draken vandaan? Ik wil namelijk ook een keer een draak maken, aangezien onze kleine in het jaar van de draak geboren wordt Ik heb natuurlijk niet veel gedaan de afgelopen weken, maar vandaag wil ik mijn dekentje afmaken. Laatst liet ik een fotootje van een baby in een cocon in de vorm van een American Football zien aan mijn man, hij is semi-prof geweest, en nu wilt hij heel erg graag dat ik die voor de kleine maak, dat wordt dus mijn volgende project. En ik heb een paar schattige slofjes gezien. Oh ja, ik heb nog les van mijn oma gehad, zo lief! Ze was zo werelds enthousiast en ze heeft me nu goed uitgelegd hoe ik netjes afhaak en een nieuwe kleur begin. Heel simpel allemaal, maar je moet het maar net weten hè. Ik moest wel lachen, ze had een stapel van zeker 20 granny squares liggen, waarop ik vroeg hoelang ze daarover had gedaan.... Ach, zo'n twee uurtjes!!!! Hahaha, ze is echt een machine! En super netjes! Ze heeft ook nog ouderwets metalen haken i.p.v. aluminium, maar die vond ik eigenlijk veel fijner. Ze zei dat ze die haken al heeft sinds ze een klein meisje was, antiek dus Fijne start van de week allemaal!
Ik heb de patronen gekocht op Delicious Crochet Amigurumi Patterns Enige wat je nodig hebt is een Paypal account. Staan heel veel leuke patronen op die website, heb ze bijna allemaal.
Hey meiden, nou mijn nichtje is gisterenavond geboren!!! Ze heet Nika en woog 3400 gram & 50 cm. Moeder en dochter maken het goed. Nu als de wiedeweer de schulprand van mijn dekentje afhakene en dan is die klaar. Heb deze rand op internet gevondej dus ben helemaal blij!!! Wat is het hier stil zeg de laatste dagen???
Waar heb je de rand vandaan als ik vragen mag, moet straks ook een rand gaan maken en benieuwd voor welke je gekozen hebt. Van harte gefeliciteerd trouwens met je nichtje..!
Gefeliciteerd met je nichtje Meikie!!! Fijn dat alles goed gaat Ik ben 3 dgn verjaardag aan t vieren geweest haha en vorige week niet veel te melden gehad haha
meikie gefeliciteerd met je nichtje! Mooi gewicht! hopelijk gaat het goed met moeder en kind en kunnen ze lekker genieten! ( en jij natuurlijk ook
Bedankt voor jullie felicitaties!!! Bij deze een foto van mijn dekentje!!! Ik ben er erg trots op, heeft even geduurt maar vind hem zelf erg leuk geworden, zeker voor een eerste keer @ Kimmie, had je mijn berichtje nog gehad? Ik heb de rand van de volgende site: Charami.com | Charlotte's Amigurumi en Haaksels | Page 2
Meikie, gefeliciteerd! Prachtige deken zeg. Hoe groot is hij? Ik neem aan dat hij dubbel ligt op de foto! Best een grote volgens mij.
Bedankt voor jullie reaktie meiden!!! Als het goed is gaan we hem zo geven. Heb er nog een kleine toevoeging op aangebracht.....