De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kalli

kalli Niet meer actief

@Arual: Mooi! En inderdaad leuke kleurtjes :)

@Myse: Ik vind hem echt geweldig cool!!!!!!!! Ik wist niet goed wat ik me erbij voor moest stellen, maar dit overtreft al mijn verwachtingen, hoe gaaf!

2. lea

lea Fanatiek lid

jah, das een leuke, het zijn échte muizen leuk leuk!

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Myse
    Je beschuit is coool!

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iets heel anders als haken, baby's of iets in die buurt..
    Er gaat een rijexamen worden aangevraagt :D ik moest het even delen! Na de vakantie, ergens eind september heb ik gevraagt.. Dus dat zijn nog al wat aanvraag weekjes, maar de aanvraag tijd ligt ook tussen de 5-8 en na volgende week heb ik vakantie, en hij een week later dus 4weken geen les.. Oooh ik vind het nu al best wel spannend.. En ben zo BLIJ!!!

5. kalli

kalli Niet meer actief

@Joyce: YEAH!!!!! Meid dat gaat je helemaal lukken! Je hebt straks mooi nog wat weekjes om te oefenen. Ik heb toevallig deze week ergens gelezen dat wanneer je op sollicitatie gaat of examen moet doen en je voelt je een beetje onzeker, dan moet je iets roods dragen, geeft je zekerheid en brengt volgens de Chinezen geluk :D

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Thanks Kalli, dat word een rode broek kopen.. Laat ik die nou net zelf ook graag willen hebben :) hahaha!
    Ja die weekjes oefenen zijn wel nodig.. hahaha! Ik ben nogal van het mosterd na de maaltijd, als ik ergens omheen ga vergeet ik over schouder te kijken, of ik euhm, moet na bijzondere verrichting weg rijden en vergeet knipperlicht ofzo.. Echt vand ie kleine dingetjes eigenlijk maar toch stom!
    Ik doe m'n best en meer kan ik nietd oen :D

7. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Super joyce!!! Komt vast helemaal goed en zeker in je rode broek ;)
    Ach je wilt niet weten wat er bij mij op mn examen fout ging. Dat k mn papiertjeheb gehaald verbaast me nog steeds :)
    Komt goed ik ga duimen alvast :D

@ de rest dank jullie wel! Hij is niet helemaal naar mn zin maar anders was t echt mosterd na de maaltijd ;)

K zit nou te wachten bij de kapper. Ff myra tijd ipv mama zijn heeeeerlijk! Had mn haakwerk wel mee kunnen nemen hahaha

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Is een roze achtige broek ook goed? die heb ik het weekend gekocht.. hahaha!

9. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Das verwassen rood Joyce!!

10. kalli

kalli Niet meer actief

Roze staat voor echte liefde, moet goed zijn toch :D Wel super gaaf hoor!!

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    wahahaha.. Nou bedankt hoor :p Maar telt wel mee toch?

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    zo leer ik ook nog eens wat :) Bedankt!

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Daaag!

Ik dacht kom even weer wat vertellen, ik haak nu een animeko! wat een leuke dingen zijn dat zeg.. ik heb een bolletje roze gemeleerd (zo eentje die verschillende kleuren op 1 bol heeft snappie nog? hahha!) gekocht, en ik ben met 2 kleuren bezig.. Dus het worden er zeker minimaal 2 :) Dit keer voor mn kleine meisje!

ook ben ik nog steeds opzoek naar de grijs van de wibra, waar ik al eerder naar heb gevraagt, ik zou van iemand eentje krijgen maar naar omstandigheden nog steeds niet ontvangen, dus als iemand hier nog zo eentje heeft liggen (of een stukje) dan hoor ik het graag, ik wil het koosje afmaken, dan heb ik dat ook maar weer klaar.. Dus wie oh wie kan me helpne?

Iedereen verder vakantie? Het is hier wat stil.. Ik moet nog 2 uurtjes ( van de 5 die ik werk).. En ik zit er aan te denken om na de vakantie, of uhm januari ander werk te gaan zoeken.. Maar eerst 3 weken vakantie, dan ergens rij examen (waar ik nog steeds geen bericht van heb :( ) en dan zien we wel verder..

14. kalli

kalli Niet meer actief

Ik moest even googlen wat een animeko is, maar die is leuk!!! Daar zal ze vast heel blij mee zijn :D. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Wat voor werk wil je gaan doen?

Geen vakantie hier, maar ik werk al sinds het begin van de zwangerschap niet, dus eigenlijk heb ik zeeën van tijd om te haken. Ik haak meestal zo'n twee uurtjes op een dag, maar soms zitten er dagen tussen dat ik niks doe. Gisteren wilde ik weer een paar toertjes aan m'n dekentje maken, ik ben over de helft. Eén kleur is twee toertjes en het dekentje is bijna een meter breed, halverwege de tweede toer werd me toch echt duidelijk dat ik net niet genoeg van die kleur had om de toer af te maken, ik kon dus die anderhalve toer er weer doodleuk uittrekken!!! Dit is al de tweede keer dat dit gebeurd, dus dat was wel super balen. Ik heb m'n dekentje maar weer even weggelegd, vanavond ga ik wel weer verder...

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Het is even een tijd stil geweest van mijn kant, maar ben vandaag weer wat begonnen met haken... Ik begin nu steeds meer mijn hobbies te verdelen hahahaha.
    Dus kan van alles een beetje doen...

Ik heb vanmiddag al 4 hartjes afgemaakt en moet er nu nog 2... dan nog kleine kettinkjes haken van vasten denk ik (of alleen lossen, dat weet ik nog niet) en dan vast maken aan de hartjes... Misschien dat ik nog een grote bloem er bovenaan maak, maar dat ga ik nog even bekijken...
    Als dit klaar is, maak ik er wel een foto van en zal ik hem hier plaatsen.
    Het is nog een mamadag cadeau voor mijn moeder. Maar ik kreeg de hartjes steeds maar niet voor elkaar en nu heb ik het ineens door hahahahaha.

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Kalli
    Het maakt me opzich niet uit, zelfs pakketjes rijden voor bijvoorbeeld selectvracht zou ik wel willen doen, als het maar meer uurtjes zijn dan die 5 die ik nu heb.. En beter in te plannen met m'n dochter!
    Heeft je man ook geen vakantie?

MamavanJ
    Jij bent mooi optijd met je mama dag kado :p Fijn dat het gelukt is!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik leef ook nog hoor

kids en mannetje hebben vakantie dus we doen ook andere leuke dingen tussendoor

vordering van de twinsdekentjes: nog 2 toeren met stokjes (1 deken) en vaststikken met het dekenband op de fleecedeken en ze zijn eindelijk af

18. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ook ik leef nog maar heb gewoon geen tijd om te haken haha.
    We hebben net een regelweek achter de rug en de oma van mn vriend is overleden :(

Kalli hahaha dat zal niet de laatste x zijn dat dat gebeurt! Vreselijk he?!

Joyce ik kan je helaas niet helpen, wat balen dat je het dan niet krijgt he?! Pfff
    Wat n leuk iets die animeko!
    En verwassen rood telt wat mij betreft!

Mvj ook teveel hobby's hahaha ach en beter laat dan nooit!

K ga gauw nog iets in huis doen :)

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gecondoleerd MySe

20. kalli

kalli Niet meer actief

@Myse: Gecondoleerd, wat een vervelend nieuws...
    En inderdaad, ik denk ook dat het me vaker zal overkomen ;)

@MamavanJ: Heerlijk hobby's! Ik heb een vriendin en die heeft er niet één, ik kan me er maar niets bij voorstellen... Maar ze vieren vast ergens op deze wereld moederdag in augustus, dus mooi op tijd :D

@Joyce: Ik hoop dat je iets leuks vindt! Mijn man is momenteel met een project vanuit thuis bezig en die werkt wanneer het hem uitkomt, dus ideaal, dan kan hij nu gewoon doorwerken en als we een dagje iets willen doen dan doen we dat gewoon, straks als de kleine er is heeft hij lekker vakantie :). En vrijdag komen vrienden van ons voor anderhalve week, dus dan zal hij ook niet veel werken.

@Zuurtje: Wat moet dat heerlijk zijn als het af is. Ik ben benieuwd naar weer een mooie creatie van je!

Gisteren was ik hier bij een soort Bijenkorf en zij hebben een kleine afdeling met wat garen en naaigerei, maar ik vond ze redelijk prijzig. Nu hadden ze alle zomerkleuren dik afgeprijsd, bollen acryl 100g voor 1 euro en katoen (wat hier in Spanje moeilijk te vinden is) 50g 2 euro, ik heb dus lekker wat ingeslagen :)

Deel Deze Pagina