@pruts27 Bedankt! @MySe Ook jij bedankt, hebben ze daar altijd van die aanbiedingen of nu omdat het sale is? Misschien iemand nog een ideetje en patronen voor een eerste project, dekentje ofzo?
Maria geen idee! T staat er al n poos op! Had t 7 weken geleden besteld al tegen die prijs! Je hebt zoveel leuke dingen om te beginnen! Wil je n gestreepte deken, of met vierkantjes? Als je googled op babydeken haken kom je zoveel leuke dingen tegen Pruts, k zie dat het er ook om gaat spannen? Hoe voel je je? En ja die foto krijg je. Ze is n beetje scheef hahahaha
Ik denk dat ik wil beginnen met een gestreepte deken, het lijkt makkelijker en om een beetje erin tekomen. Heb er zo'n zin in om te beginnen, kan niet wachten tot morgen
Heb je al een patroon ondertussen? Anders moet je eens googlen op grannystripe. Nou k ben benieuwd hoor! Laat t ons even weten succes!!!
@MySe: Vanmorgen getest, negatief. Dus ik ga er niet vanuit dat het deze x gelukt is. We vragen een gesprek aan bij de arts, maar omdat we geen IVF willen zal hij verder ook weinig voor ons kunnen betekenen. We lassen nou in ieder geval een pauze in van een paar maand.
He gadver zeg Pruts dikke knuffel voor jullie, wat moet dat grustrerend zijn k hoop dat t toch raak is, en je snel wel m goeie test hebt! Mag i vragen waarom jullie niet voor ivf willen gaan?
Ja dat mag. Wij zijn al erg blij met onze zoon, die morgen alweer 4 wordt. Wij genieten liever van ons gezinnetje, dan jaren in het ziekenhuis rondbrengen met alle stress van dien. We zijn nou al 2,5 jaar bezig, met een voortijdige miskraam tussendoor en het is nou voorlopig goed geweest. Als het zo moet zijn dan is het prima.
@Pruts: Hè wat enorm balen zeg!! Ik begrijp jullie standpunt wel. Ach wie weet komt het toch nog. Wij hebben er twee jaar over gedaan zwanger te geraken, net voor we de mmm in zouden gaan zijn we zwanger geraakt, helaas eindigde deze zwangerschap ook in een mk, maar twee maanden later toch weer zwanger. Ooit weet je niet wat het leven voor je in petto heeft... In ieder geval hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!! Ik hoop dat de jarige, maar ook jullie, een hele mooie en leuke dag hebben!
Ik heb nog een fotootje van m'n dekentje. Omdat ik steeds nét tekort had van een bepaalde kleur, wacht ik nu maar met afmaken totdat mijn moeder komt volgende week, zij brengt nieuwe bollen voor me mee
wat een leuke creaties weer ik heb mezelf verwend met enkele boeken * Ik leer haken (meer voor de kids bedoeld) van Lucinda Guy & François Hall * Babycadeautjes haken van Annemarie Arts * Gehaakte applicaties van Brenda Smits * Dierenvriendjes haken van Christel Krukkert en dan al begin van de maand het volgende boek *Haken! alle steken verzameld van Betty Barnden (meer dan 200 klassieke en eigentijdse steken met duidelijke tekeningen)
Mijn bolletjes katoen zijn binnen! Jippie kan ik aan het volgende project beginnen (grote deken). Super snel geleverd (wolplein.nl en hiphaakwerk.nl). P.s. Hier nog steeds niet ongi na negatieve test afgelopen woensdag. Dat sprankje hoop begint weer te komen. Wordt een beetje gek van mezelf....
Pruts wanneer moest je ongesteld worden dan?! De 14e? Wanneer ga je weer testen? K snap je keuze hoor, wel knap dat je zo kunt denken. Nog gefrliciteerd met je zoontje! Leuke dag gehad? Zuurtje lekker zeg jezelf zo verwennen! Is dat boek met die haaksteken wat? Mooie ripple! Leuk met die kleurtjes zo!
MySe dat is een boek waar het heel eenvoudig is in uitgelegd en er staan afbeeldingen bij, alsook een aantal pagina's waar alle foto's verzameld zijn van de steken in een mooi overzicht
Hey meiden, ik ben er ook nog hoor!!! @ Zuurtje, was aso zeg al die boekjes hahaha. Leuk is dat dan he lekker op de bank boekjes bladeren, heerlijk... @ Kalli, wat is die ripple mooi zeg!!! @ Loesje, die is mooi geworden zeg Hier nog altijd druk met van alles. Nu sinds een week aan het werk, vind het tot nog toe erg leuk. Oudere mensen vind ik ook leuker dan ik van te voren had verwacht.... Dacht dat dat mij tegen zou vallen, maar toch niet Even nog een vraagje, ik wil eigenlijk een leuke knuffel gaan haken met dikker katoen dan de coton3, hebben jullie tips welke ik dan kan gebruiken?