hier komt geen gbp, ik zal dus alles volledig zelf moeten doen heb alleen geen zin in dieet nr zoveel
@zuurtje, ik heb 16 jaar lang aan dieten gedaan en bij mij lukte het echt niet. Hoop van harte dat het jou wel lukt! Ik weet hoe moeilijk het is! Succes!
Goedemorgen dames, Wat ben ik hier lang niet geweest zeg! Sorry daarvoor. Maar het haken staat op een erg laag pitje. De herfst komt er weer aan en dus heb ik hoop ik meer tijd om te haken. Er komt nu gewoon niet van. Best jammer eigenlijk. Ik heb de laatste paar pagina's terug gelezen en wat een prachtige dingen gezien! Die deken voor Hannah is werkelijk een kunstwerk gewoon! Wat een werk moet dat zijn geweest Super leuk om zoiets te krijgen natuurlijk. En iemand had prachtige granny's gemaakt met een bloem er op. Ook erg mooi. Daar zou ik best een kussen van willen. Ook prachtige dekens gezien. Altijd leuk om foto's te kijken en ideeen op te doen.
Hier ook een gbp op de planning. Die 3 weken dak daarna thuis zit kan k veel haken Ik heb wol in de zeeman gekocht tijdje terug. wat is me dat voor een kutwol seg... heb liever de wol van de wibra hier in belgie
Hallo allemaal, Wat maken jullie allemaal prachtige dingen!! Ik ben begonnen met hexagonnetjes te haken, kan ik mooi oefenen. Even een vraagje: ik wil wat dingen gaan haken voor het keukentje van mijn dochter, groente/fruit/gebakjes enz. Wie weet waar ik haakpatroontjes daarvan kan vinden? Of zijn er leuke boekjes met zulk soort patronen?
@Boney: Welkom terug! Ik was ook al lang afwezig hier hoor, het was erg stil op de haakclub, maar de tijd komt er weer aan om lekker op de bank te kruipen met een haakwerkje, dus zal het op ons clubje ook weer wat gezelliger worden, denk ik?
Ik heb bij de Slegte volgens mij een boek gezien met "haakfruit" ofzoiets. Er zijn dus wel boekjes voor. Ik heb ook iets gezien met cupcakes etc.
De namen van deze 3 boekjes zeggen het al. Zijn nog te bestellen via internet. Dieren Cupcakes haken Zoetigheid haken Taartjes haken
bedankt voor de link! ik heb al goed zitten kijken en ga volgende week proberen die onderzetters te maken... wil eerst mijn omslag doek afmaken (denk nog een dag of 2 a 3) en dan mag ik pas met iets nieuws beginnen van mezelf!
ik heb vandaag mijn allereerste muts gehaakt als ik mijn fototoestel weet te vinden maak ik een foto zal morgen eens kijken waar ik hem gelegd heb
ik heb mijn stola/omslagdoek af... vind hem mooi geworden hij had alleen wat groter mogen zijn.... helaas is de wol op en kan ik die ook niet bijhalen (gekocht op een rommelmarkt)...