Weet ik zo gauw dan ook even niet. K zag dat je nog meer maten hebt. Even kijken hoeveel het scheelt qua maat en dan maar groter patroon pakken? Ik heb anders geen tip. Misschien iemand anders?
Bedankt voor het meedenken. Ga volgende week idd maar een grotere maat proberen. Dacht eerst laat maar, maar hij is zo leuk geworden!
Kun je n foto plaatsen? Haha daar zijn we gek op! K vind ze ook erg grappig ja op mn to do lijst geplaatst hahaha
Mooie muts! Ik ben Ollie aan het haken van Christel, moet zaterdag af. Schildpad voor lief zijn oma die hij altijd 'ouwe schildpad' noemt Ze is jarig dus ik dacht leuk ik kom gauw een foto showen!
Bedankt voor alle felicitaties!! En natuurlijk wil ik zijn naam delen . Ignacio! En hier in Spanje wordt dat dan automatisch Nacho. Hij doet het geweldig goed!!! En het is zo heerlijk genieten... Ik kom alleen nog niet aan haken toe, haha Bij deze ook de beloofde foto's, de eerste is ook echt de eerste foto die we van hem hebben gemaakt (dus ook in ziekenhuis kleertjes), de tweede is zijn eerste dag thuis:
@kalli: Wat een ontzettend knap manneke is het zeg!! En tuurlijk kom je niet aan haken toe, dat snap ik gelijk, ik zou de hele dag naar dat mooie kindje staren Geniet ervan hoor! Haken kan altijd nog, nu genieten van dat kleine mannetje!!
Kalli wat een vreselijk mooi ventje!! Wauw! Je mannetje is nu iets belangrijker hoor dan haken! Geniet van elkaar! Gaat alles nog goed?
Kalli Wat een prachtig mannetje!! Gefeliciteerd! Myse: oeh die vind ik erg mooi! Heb je daar een patroon van? Hoe gaat het verder? Ik heb 2 fruit mutsjes gemaakt. Mijn schoonzus wilde graag een aardbei muts, dus heb ik er 1 voor haar gemaakt. Mijn broer vond hem toen zo grappig, dat hij wel graag een citroen wilde. Helaas gaat 'ie em niet dragen met steel en blaadjes, want dan liep 'ie voor schut (nee joh met een knalgele muts met bobbels niet zeker!). Die zijn er dus ook al weer af. Maar dit zijn ze: