Leuk mamavanjoshua! Vooral die armband met bloem!! Kalli ja leuk is dat he hahaha. Danip ik hou me ook aanbevolen
http://i.imgur.com/waq8U.jpg http://i.imgur.com/hXSw0.jpg http://i.imgur.com/NlJ2f.jpg De onderste Nettie is die omslagdoek
Ik meld me ook aan! Heb momenteel alleen een haaknaald 2 en 4,5 en bijbehorend garen, maar ga overmorgen naar de stad om meer te halen. Ik denk maatje 3 t/m 4, omdat ik graag amigurumi poppetjes wil (leren) haken. Ben nu de steken aan het oefenen op de 4,5.
@myse wat een prachtige omslagdoek, ben helemaal verliefd! Ik ben met een muts bezig voor mezelf met 'puff stitsches' Allemaal van die bolletjes. Als hij klaar is plaats ik een foto!! Hoop snel een patroontje voor babyslofjes te ontvangen, tijd begint wat te dringen
Na mijn slippertje, eigenlijk niks meer aan het haken, ik moet snel weer wat beginnen Het lijkt me leuk om een spaanplaat bakje om te haken met een amigurumi er boven op. Voor kerst. Wel een kussenhoes gemaakt, deze staat wel op mn blog. ik ben benieuwd naar je muts theebeeb, ik heb eigenlijk ook nog een muts nodig, maar heb nog niet de moed gevonden om er aan te beginnen..
Die omslagdoek Myse, die is echt zo mooi!!! Ik was even het gepriegel van de sjaal zat en ben een paar warme sloffen voor mezelf aan het haken, knalgeel! Haha. Eentje is al klaar, nu de andere nog. En dan moet ik weer snel verder met de sjaal, want m'n schoonmoedernkomt volgende week en ik ga zelf nog vóór die tijd een paar dagen naar NL, vandaar ook de warme sloffen Fijne start van de week allemaal!!!
Kan je ook engelse patronen lezen?? Anders kun je via ravelry.com heel veel patroontjes vinden. Ik wil nog wel even voor je kijken. Mocht je problemen hebben met engelse patronen kun je kijken op charami.com die heeft uitgebreide vertaalschema's, echt een must have tussen je favo's als je het mij vraagt! @myse: die omslagdoek!!!!!!! WAUW!!! Ik ga na de jaarwisseling weer een nieuwe poging doen! Nu eerst sinterklaas, bday van mn oudste, dan kerst, oud-en-nieuw, dan bday van jongste die dan ook naar de bschool gaat en dan.... heb ik zeeën van tijd! Zit ik hele dagen alleen in huis, te wachten tot de kids weer vrij zijn, vermoed dat ik dan eindlijk echt eens tijd ga krijgen voor dat soort projecten, lekker veel tijd om ingewikkelde patronen uit te zoeken en misschien eens zelf een patroontje bedenken.... wie weet @kalli: die warme sloffen zijn nu écht keihard nodig zeg.... mehn wat een kou brrrrrrrr @deesjebeesje Welkom! Gezellig dat je erbij bent! Veel haakplezier!! @mammavanj: Zijn leuk geworden!!
Hopelijk niemand vergeten... Hier lekker druk bezig. Eerst sinterklaas (op psz morgen, woensdag op basisschool en peutergym, en 's avonds thuis...) en dan vrijdag kinderfeestje van mn grote dame! Ze nodigt allemaal meijes uit dus ik ben los gegaan in de hema, heb een hele lijn aangeschaft, bekertjes, bordjes, tafelkleed, prikkers enzenz. Het gaat een High-tea feestje worden!!!! Heb dus allemaal kleine hapjes bedacht (en al wat uitgeprobeerd) en allerlei smaakjes thee in huis gehaald... ik ben erg benieuwd! En ondertussen haak ik nu minicupcakes. Gevonden bij grietje karwietje (petit four crochet along) zij haakt m écht mini ik haak m wat groter maar ze passen precies in zo'n papiertje van n petit four van de hema, kennen jullie die? Ik zal zo even een foto maken, ben inmiddels bezig met mn 4de, daarna nog 4 te gaan maar ik krijg er zeker 2 af op 1 avond dus dat moet gaan lukken voor vrijdag, want alle meisjes krijgen er eentje mee naar huis na het feestje! Tip: Ik heb gemerkt dat je een heel mooi rond en stevige onderkant krijgt met dat houdertje van een waxinelichtje! Worden ze echt een stuk mooier van, ik zal het verschil ook proberen op e foto te krijgen, dan kunnen jullie het ook zien
Ein-de-lijk een doel voor lege waxinelichtjeshouders , ik denk altijd dat je die dingen vast wel ergens voor kunt gebruiken, maar gooi ze altijd weg....
idd mooi geworden zeg, en plak je dan het waxinelichtje vast? Ik wil zo'n spaanplaat bakje met deksel omhaken, zou ik dat ook moeten vastplakken?
Nee leg m er gewoon in, zo laat mogelijk, ik doe het op het moment dat ik ga minderen. En dan als je m verder opvult nog even recht op zn plekje duwen, werkt prima zonder vastplakken. Ik weet eigenlijk niet of dat met die spaanplaatbakjes net zo werkt... nog niet gedaan.... Misschien weet iemand anders dit?
Wauw wat mooi Nettie!!!! Echt heel mooi. En wat een verschil zeg, met of zonder waxinelichthoudertje...
@nettie wat zijn die cupcakes prachtig! Wat zal dat ook leuk staan! Ik heb even op die site gekeken met vertaalschemas, nou dat is echt een uitkomst zeg!!!!