ja hoor, bemoei maar raak ik kijk ook veel op youtube, zo heb ik het ook geleerd + een pakketje van het kruidvat een keer (een babushka) Ik haak zelf nu veel bloemetjes, in dat boek stat ook de geschreven uitleg gelukkig. En het is opgedeeld in makkelijk/gemiddeld/moeilijk. Makkelijk lukt me al. Maar het lijkt me gewoon zo leuk/gezellig om eens een workshop te doen ter inspiratie!
volgens mij heb ik dat boek eens cadeau gegeven aan mijn moeder staan wel leuke dingen in he? ( moet eens vragen of ik het eens mag lenen )
Hey! Het topic is weer alive! Ik ben even een poosje bezig geweest met mijn deken, en veel aan het werk geweest. Even niks te showen dus. Maar ik heb vandaag in de bieb wel 2 boeken besteld met patronen Dus er komen vast weer wat kleine projectjes aan.
daar was ik een van danip, het antwoord is nee, ik heb er wel zin in, maar heb geen grote haaknaald, moet ik dus nog even kopen. Ik ben nog steeds aan het worstelen met mijn blauw/witte zebra. Ik heb wit harig garen waarvan ik nu manen heb gebreid, maar dit lijkt nu veel te wit voor de zebra, de strepen zijn gebroken wit. dan lijkt de zebra vies, bah ik heb er echt een baalgevoel van. en ik ben bang dat harig creme garen nog wel lastig te vinden is...... en het is een cadeautje ook nog.....:x:x:x iemand toevallig nog een creme harig bolletje liggen waar je niks mee doet? Wil hem wel ruilen.......
Hoi sas, Ik heb het boek ook en ik ben een ervaren haakster durf ik wel te zeggen Maar ik vind de patronen ook niet altijd even makkelijk. Zeker de omschrijving niet. Staat soms best lastig omschreven. Maar in combi met de tekeningen kom ik er toch wel uit hoor. Die tekeningen lezen is even wennen.
Lea, sorry, kan je niet helpen. Heb wel een wit bolletje. Balen is dat hè. Dat had ik gisteren nog met m'n tas. Heb de voering zitten naaien, maar zo'n ervaren naaister ben ik nog niet. Zit de zoom precies verkeerd om . Voelde me echt dom... Maar ik laat het zo, het zit toch aan de binnenkant. Danip, patroon tas? Een gehaakte? Wil je mij die dan sturen? Ben gek op gehaakte tassen Bedankt alvast.
Oooh danip! Ik heb even op je blog gekeken! Die tas die ik denk dat jij bedoeld wil ik zooo graag hebben. Ik had het patroon op ravelry gevonden, maar dat staat daar nu opeens niet meer op in het engels, maar in het frans. En ja, daar kan ik niks mee. En wat een schattige konijntjes!
Kijk, deze: Feiticeira das Agulhas: FAT BAG Portugees zie ik nu. Baal er echt van dat hij er niet meer in het engels op staat.
Behoorlijke monoloog hier M'n dochter is op de psz en ik moet eigenlijk van alles doen, maar ik heb daar natuurlijk geen zin in. Dus doe ik maar lekker niks. Ga maar eens koffie pakken. Lekker!
heb je het gezellig bij de haakclub boney? haha Lekker rustig aan doen is ook wel eens lekker toch? er hoeft niet altijd gewerkt te worden.. Mijn dochter zit nu de teletubbies te kijkenen ik zit op de computer.......schaam schaam. ik ga maar eens naar een harig bolletje zoeken op internet.....
Ik heb inmiddels koffie. Lea, ben even voor je in m'n wol voorraad gedoken en vond dit. Het is maar een klein beetje helaas, dus ik weet niet of je er wat aan hebt. Ik heb hem naast een bolletje wit brazilia gelegd zodat je het verschil kunt zien. Het is een restje van dacht ik de wibra. Ik heb daar mijn Floortje van Christel mee gemaakt. Je mag het hebben, ik weet niet hoeveel je voor manen nodig hebt? Bekijk bijlage 153468
Het is een pdf bestand, dus ik kan het je alleen mailen. Pb me je emailadres maar even door dan stuur ik hem naar je toe En hij is erg leuk om te maken! kom straks even weer wat showen, heb nu pauze op mijn werk, maar niet veel tijd meer
Zou je het kunnen/ willen wegen boney, ik heb het stukje gewogen wat ik heb gehaakt en dat is ongeveer 6 gram, dus als het 10 gr of meer is moet het volgens mij genoeg zijn..... wat wil jij ervoor terug? ik heb vanalles........dus roep maar wat
Lea, gebeurd hier ook vaak hoor. Ik even tijd voor mezelf en Tessa voor de tv. Niks mis mee toch? Mag best vind ik. Als moeder heb je dat soms gewoon even nodig. En ik heb net besloten dat ik idd niet veel ga doen vanmorgen. De was is net klaar dus die ga ik ophangen. Ook is de vaatwasser klaar en dus ga ik die ook nog leegruimen. En dan vind ik het wel weer genoeg
Is jouw dochter ook zo moe na de speelzaal? Die van mij wel. ze moet vanmiddag, dan doe ik meestal daarvoor geen grote activiteiten anders is ze vanmiddag helemaal gesloopt.....
het is 14 gram! En wat ik er voor terug wil? Eigenlijk niks. Heb zelf genoeg restjes wol liggen. Of je moet een leuk lapje stof over hebben? Maar alleen als je het over hebt hoor. Het is wel vrij dik garen. Weet niet of dat een probleem is?