dat is inderdaad een leuk setje! maarre je mag inmiddels wel stilletjes aan beginnen met bevallen hoor
Serieus? Zonder patroon??? Hij is écht geweldig!!!! Laat die kleine maar gauw komen!! Succes he? Met je laatste loodjes!!
Dames wat is een echte musthave als het gaat om haakboeken?? Ik heb nl van mn werk 2 boekenbonnen gekregen als kerstkado (weet nog niet hoeveel ik mag besteden, krijg de bon thuisgestuurd, mocht t zelf uitzoeken op zo'n speciale site ) Maar ik zag al een heleboel haakboekjes ertussen staan, dus wilde even van jullie weten wat jullie lievelingsboek is
Dankje meiden! Ja het wordt nu wel tijd om te bevallen, maar voel nog niks... Theebeeb moet ook nog. Of zal ze al bezig zijn @haakboeken: ik ben zelf gek op al die boekjes met amigurumipoppetjes verder weet ik niet zo heel veel boeken. Lijkt me heerlijk om er een uit te mogen zoeken!!!
haai dames ik leef nog maar ben momenteel niet met haken bezig. mijn jongste dochter is heel ernstig ziek, ze heeft rsv zodra ze beter is hoop ik weer wat te kunnen haken maar dochterlief heeft me nu harder nodig
Beterschap zuurtje! Dat is echt niet leuk!! Zijn de dames al bevallen? Zo nee succes met de laatste loodjes!! Theebeeb wasr heb je dat patroontje vandaan? Ze zijn echt superleuk!! En ik zag nog n heel leuk setje voorbij komen! Van vogeltje? Superschattig zeg!! Nettie k doe mn best hier. Maar allemaal n zware luchtweg infectie hier
Lieve meiden van de Haakclub, Ik hoop dat ik via deze weg jullie even mag "onderbreken"... Er worden namelijk nog vrijwilligers gezocht voor een liefdadigheidsproject genaamd "Sterrenmutjes". Zij breien/haken/naaien mutsjes voor premature, dysmature en doodgeboren kindjes. Deze mutsjes delen zij dan uit in verschillende ziekenhuizen. Misschien zouden jullie een steentje willen bijdragen? Home - Sven's SterrenMutsjes Bedankt... Liefs!
Waar doel je precies op?? Maar veel beterschap iig! Doe het rustig aan, haken komt op de laatste plaats als alles en iedereen gezond en blij is!!!!
Ik was erg nieuwsgierig en heb dus even gecheckt in ander topic's en volgens mij zijn er 2 gezonde wondertjes geboren!!! Gefeliciteerd Vogeltje85 en Theebeeb!!! Geniet van jullie kleintjes. Heel veel geluk gewenst!!!
dames gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes hier gaat het al een beetje beter met mijn dochtertje, ze eet weer (ze wilde alleen maar drinken en gelukkig geef ik nog borstvoeding, drinken en eten tegelijk voor haar) en heeft sinds gisterenavond niet meer hoeven spugen. hopelijk hebben we het ergste gehad en gaat het nu alleen nog maar beter. leuk initiatief met die mutjes enzo voor die kleine beebjes straks maar eens verder lezen en kijken of ik vanuit België ook iets voor hun kan betekenen
Ja, ben bevallen van een meisje Saar. Het voeden gaat nog niet zo goed maar voor de rest doet ze het super! Ze heeft al mn gehaakte mutsje op! Zo lief! Hoop snel lekker voor haar te kunnen haken!
Hier ook een baby! Joep! We zijn helemaal blij. Heeft ook al een gebreid mutsje op en het staat enorm snoepig
Ooo dames gefeliciteerd! Wat een super leuke namen! Geniet er van meiden! En we zien graag, als je wilt natuurlijk, n foto van jullie moppies.. Met haaksel Ik ga eens kijken op de site cupcake! Nettie k bedoelde t haken idd hihi. En dan weer lekker meekletsen