De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Even tussendoor.... Je kunt geheime groep maken op facebook, zou dat iets voor ons zijn??? Gewoon just checking hoor...

Ik zit nl niet heel erg veel meer op zp. Vind het een beetje minder worden als het gaat om gesprekken, ik merk dat in andere topics zo weinig respect is voor elkaar, terwijl ze toch altijd zeggen dat ze respect hebben voor een ander.... Het word gelijk vitten is mijn ervaring.
    En aangezien ons gezin zeer ws compleet is nu, heb ik ook niet veel meer te zoeken hier, behalve dan de haakclub!
    Maar ik zit eigenlijk meer op fb. Dus wat zouden jullie ervan denken....
    Als jullie het niks vinden is het ook prima hoor! Ik blijf wel gewoon hier hoor, want ik vind het te gezellig en handig om hier te lezen, altijd wel iemand die je kan helpen enz...

2. lea

lea Fanatiek lid

Lijkt me leuk! Ik heb me juist afgemeld bij allerlei weggefhoeken en clubjes waar ik automatisch voor werd aangemeld, dus weer ruimte voor iets nieuws. Ik kijk hier nog wel rond, maar het blijft een zw pagina, dus daar zijn wij hoogst waarschijnlijk ook uit ( uit de zwangerschappen en bevalling etc.... )

3. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Nettie ik stem ook voor! Ook omdat je ondertussen elkaar wel kent en t soms niet alleen over haken gaat en t dan toch prettiger is om t afgeschermd te hebben. Vind ik hihi

@ de bevallige dames, van harte en geniet ervan!

4. kalli

kalli Niet meer actief

Goed idee! I'm in :D

5. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    De eer aan Nettie dan om m op te starten.
    Wel n gek idee om straks de gezichten te zien zij de namen hihi

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Leukleuk!! Zal er straks mee aan de slag gaan ;)
    Jullie horen nog van me :D

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Als jullie mee willen doen wil je dan je fbpagina via pb naar me sturen? Dan kunnen we vrienden worden, anders gaat het niet lukken met die geheime club ;)

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kunnen jullie mij dan uitleggen hoe dat gaat dat niemand je ziet, namelijk niet zo voor fb

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Heb je al wel een fbpagina??
    Zo ja dan kun je alles op prive zetten.

De geheime grop werkt prima, niemand ziet het verder behalve de mensen die erbij horen. Ook tussen mijn groepen zien mijn vrienden de groep niet staan. Zit zelf in een geheime groep (ook van zp ;) ) en heb nog nooit problemen gehad.
    Maar je hoeft niet percé mee te doen als je niet wilt hoor, ik blijf hier wel af en toe kijken, maar wat ik al zei lang niet zo vaak meer, dus vragen zal ik minder snel beantwoorden. Op fb heb je in principe meer kans me te treffen ;)

10. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier inmiddels alweer 3 weken na de bevalling. Wat gaat de tijd hard! Inderdaad nog geen tijd voor haken, maar heb wel weer zin. Heb een heel leuk boek besteld van Nicki Trench met patroontjes voor baby's en peuters. Dus zin om te haken heb ik wel! Van de week maar een keer wol kopen en mocht ik dan een keertje een uurtje tijd hebben kan ik lekker aan de slag.
    Facebook vind ik goed. Moet ik dan mn naam naar jou mailen Nettie?

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ja fbpagina heb ik al maar deed er eigenlijk niets mee omdat ik niet wil dat iedereen me ziet

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    alle kersverse moeders gefeliciteerd met jullie spruitjes

Pruts
    gefeliciteerd met jullie grote wonder

13. lea

lea Fanatiek lid

van mij ook Gefeliciteerd!! aan alle kersverse moeders, of net zwangere!

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hij is er!!! Zelfde naam als hier alleen je kunt m dus niet vinden ;) Degene die ik nu in mijn lijst heb staan er al bij, Kalli heb ik inmiddels uitgenodigt. En de rest mag mij haar naam pb-en dan zal ik je vriendschapsverzoek sturen. Als we geen vrienden worden kan ik je geen lid maken, maar als je vrienden bent met 1 van de andere leden lukt het geloof ik wel, maar dan zal diegene je uit moeten nodigen. Ik geloof dat alle leden iemand kunnen uitnodigen maar weet het niet zeker... We zullen zien.
    Gezellig! Tot daar ;)

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @zuurtje: ik heb je toegevoegd aan onze club op fb. Je hoeft verder helemaal niets met je fb, ik zie alleen dingen die jij hebt geliked. Geen foto's e.d. Je kunt nu gerust met ons meekletsen daar en foto's met ons delen, die kan niemand anders op fb zien aangezien onze club geheim is. In principe hoef je dus niets te veranderen ;) Mocht je toch willen en je wilt er hulp bij dan weet je me te vinden, ik wil je graag helpen ;)

16. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi dames van de haakclub,

Ik ben op zoek naar een haakpatroon voor een ieniemienie omslag vestje, zeg maat 44 of kleiner.

Ik kan nergens zo'n patroontje vinden, en ben een beginner met haken dus heb zelf eigenlijk nog geen patronen.
    is er iemand die mij aan zo'n patroon kan helpen?
    Het mag ook een groter patroon zijn hoor, dan kan ik zelf proberen hem aan te passen naar een kleiner maatje.

bedankt alvast!

groetjes Myrthe:)

17. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Pfoe al es gekeken voor poppekleertjes? Knullig maar dat is vaak wel n goede maat.

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @cupcake85: Is dit misschien iets? Weet niet of je dit bedoelde met een omslagvestje en de maat is misschien iets te groot maar dat zou op zich ook nog op te lossen zijn met eventueel een kleinere haaknaald bijv.
    roze baby vestje haakpatroon voor maat 80

19. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    he dat is een goeie! :D Dankjewel voor de tip!

20. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Niet helemaal wat ik bedoelde, maar wel een leuk patroon!:)
    Helaas is hij voor een prematuur kindje niet geschikt...

Ik bedoelde zo'n vestje wat je vastmaakt met een strikje, overslagvestje is geloof ik de goede benaming?

Deel Deze Pagina