Dat lijkt al een stuk bete!! haak je in de 2e toer in 1 lusje van de vaste of door beide lusjes? Ik deed het eerst altijd maar door 1 lusje en daar kreeg ik ook kromme werkjes van. misschien dat dat het is?
nee toch wel door 2 behalve t 1e deel van tour 1 niet want dat is in de ketting en heb dan maar 1 lusje toch
hihi we reageren steeds door elkaar!! Succes maar dan, ben wel benieuwd naar je eindresultaat! Ga gauw weg, kleine man sloopt de toko grrrrrr
haai meiden leuk die drukte hier ik heb vandaag voor het eerst van een patroon afgehaakt het is heel goed gelukt al vind ik het zelf zal eens kijken of ik mijn fototoestel vind het is het muizenhoofdje van de tutteldoek, ik wil dit hoofdje zo houden en er een sleutelhangertje van maken dan moet ik wel fijnere wol gebruiken, had nu die van de wibra om eens uit te proberen met naald 4
Hehehe ik probeer slofjes te maken... Hoop dat ze ook hetzelfde eindigen... Een foutje in een ami kan ik wl verdonkeremanen... Maar die slofjes moeten wel gelijk worden toch
Done! Niet perfect, maar voor het 2e ding wat ik ooit gehaakt heb, vind ik m toch aardig gelukt: Bekijk bijlage 303649
Is dat de kop van de tutlap? Of was je met iets anders begonnen... Ik vind m iig wel erg goed gelukt!!
Wat leuk die tutlap!! Ga nu twijfelen aan mijn kraamkado die net af is...vind die lap veel leuker. Heb een eenvoudig mutsje gemaakt maar twijfel over de kwaliteit...nieuwe papa fotografeert graag dus leek mij wel een leuk hulpobtjectje zeg maar. Reliefsteek is uiteindelijk niet helemaal mooi gelukt... Graag jullie eerlijke mening..kan dit.??? Bekijk bijlage 303665
@ Lau: Ik vind m leuk. En ik zou zeker blij zijn met zo'n kraamcadeau. Je kan het tutlapje er toch alsnog bij maken.