amethist ik vind het knap en ook nog het 2e ding is wat je ooit hebt gehaakt! lau83 ik vind hem erg leuk en schattig!
Wat maken jullie mooie dingen!!! Ik heb van de week de zpagetti ontdekt, vind het helemaal leuk en dat voor iemand die niet zo heel creatief is... Gisteren een soort vissenkom gehaakt als omhulsel voor een tupperware bak waar alle verzorgingsproducten van die kleine inzitten, heb er even een foto bij gedaan (niet zulke hele beste kwaliteit), ben er best trots op (eigen ontwerpje) Doorsnee is 25 cm... Wil nu graag kussenhoezen gaan maken (en daarna een poef) maar dan moet ik eerst een leuk patroon vinden en genoeg garen in huis halen...
Wat een mooie creaties meiden! Leuke tutlapjes! Lau83 Is dat een gratis patroon van dat mutsje? Ik zou hem namelijk ook graag haken...
Mango....wat leuk!! Zag dit net en vind het er ook leuk uitzien....eerdaags maar eens proberen. Free Pattern: Sweetest Baby Blanket
Giraf: is idd een gratis patroontje. Mutsje heb ik hier gevonden en de bloem heb ik er zelf bijgehaakt. Als jij die reliefstokjes wel recht krijgt, laat je dan even weten hoe je dat gedaan hebt?? Nessy: wat een lief dekentje zeg! Ga ik bewaren voor als er ooit nog een beeb mag komen bij ons.
Super! Dank je wel! Ik ga er binnenkort eens voor zitten Nessy dat is inderdaad een heel leuk patroon!
Had nog een beertje gemaakt, hij is alleen wat groter uitgevallen. Jullie hebben ook erg leuke dingen gemaakt, is eigenlijk helemaal niet goed om hier te kijken mijn lijst met dingen die ik wil maken wordt zo steeds langer .
Mamanick erg leuk!! Ik heb vanmiddag dat mutsje gemaakt waarvan het patroon hier zat. Heb het in oudroze gemaakt met feller roze accentje en bloem.Lekker makkelijk en snel klaar.Zal zo foto zetten....zit op mijn tablet en dat gaat even moeilijk. Zal zo via de pc doen.
@ Nessy: Wat eeh schattig dekentje. En dat mutsje is ook leuk zeg. @Saskia: Nee, ik kende het nog niet, maar idd een goed initiatief.
Haha, allemaal aan het babymutsjes haken geweest vanmiddag.... Ik ook ik zag alleen dat ik me er te snel van af heb willen maken want ik ben een rij reliëf stokjes vergeten
Nee kende het nog niet, moest dus even google-en... Maar goed initiatief hoor!(Hoe gaat het met je slofjes?)
Had er al wel eens van gehoord. Leuk hoor die mutsjes. Vind het ook leuk om te zien dat ze, ondanks dat het patroon gelijk is, toch allemaal anders zijn.
Eh.. De url stond erbij he En 1 slofje af.. Ik vind hem niet zo maar manlief vindt hem wel lief. En dochterlief had hem ook al bijna ontvoert.... Alleen... Hoe geoot is een babyvoet? Hij is wel heeeeeeeeeel klein namelijk
Hihi ik bedoelde dat ik geen link zag, dus dat ik het nog zelfs moest intypen Ik vind het ook een heel leuk slofje hoor! Tja, hoe groot is een babyvoet, dat soort dingen weet ik ook nooit zo goed in te schatten