Wat een leuk aapje!! Behalve van Pinterest en internet en boekjes etc haal ik patroontjes ook via Mikeyssmail op youtube.Hij legt goed en duidelijk uit en je ziet ook wat hij doet wat vooral als je net begint met haken erg handig kan zijn. The Crochet Crowd - YouTube
Zo... Alle stukken schildpad zijn af... Ben alleen te lui om naar boven te lopen voor vulling Maar ga toch maar even... Dan is ie morgen af als dochterlief uit bed komt Edit: manlief komt vragen of ik die wallen daar met opzet heb aangebracht of dat ik beter naar bed kan gaan.... En tja.. Bed dus maar dan
@ Saskia: Leuk! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. @ Happymama: Ik ben iig aan het haken , geen gehos hier . Ik ben inmiddels met een sjaal bezig en heb ook al een leuke poncho voor mijn dochter gezien die ik graag wil maken. De links heb ik op de tablet staan en ik zit nu op de laptop, dus die plaats ik later vandaag nog even. Ik ben wel meer van de sjaals, poncho's, dekentjes etc. dan van dat priegelwerk voor zo'n knuffelpopje ben ik achter.
Nadat manlief vandaag alweer opmerkte of ik niks moest doen aan die wallen... Even de schildpad laten zien. Helemaal lyrisch was ie toen bleek dat er ook IN de schildpad nog een ei zat "Veel leuker dan speelgoed uit de supermarkt!" Aldus manlief. E dan moet ik dus nog de baby-padjes en nog een paar eieren maken Ben ook heel benieuwd of het wel allemaal daadwerkelijk in de schildpad gaat passen. Ben nu eitje2 aan het maken en daarna eerst maar de babyschildpadjes. Zie ik daarna wel of er nog meer eieren in passen
Je schildpad is wel onwijs leuk, vindt het ook heel leuk dat er iets in "verstopt" zit. Heb de petitfourtjes af, het resultaat. Ben nu begonnen aan het haken van een kattententje van nep zpagetti. Haakt onwijs stug en zeker niet mijn favoriet maar gaat wel heel hard.
deze week had er iemand een link gepost met super lieve muisjes iemand misschien enig idee van een patroon voor kleine muisjes waar ik een sleutelhanger van kan maken
hier even een paar dagen niet gehaakt door ziekte ik ga morgen of dinsdag weer volop beginnen voor de traktaties voor dochter haar verjaardag volgende maand
Ravelry: Morris the mouse pattern by Janice Cyr Deze is misschien een beetje groot maar wel heel leuk. Grietjekarwietje: Haakpatroon: Pita de muis Ook wel redelijk groot maar wel een nederlands patroon.
deze is leuk, die ga ik morgen of dinsdag eens proberen en kijken hoe groot deze worden en of het haalbaar is tegen 26 maart om 18 stuks te maken dat is misschien nog leuker dan een kleine sleutelhanger
leuke site ik krijg al meteen zin om eraan te beginnen maar ik zal toch nog even moeten wachten tot morgen, nu moet ik gaan slapen en mijn rust nemen na een druk dagje feesten.
Redelijk ambitieus omdat te maken voor 26 maart. Kan wel kijken voor een patroon van een echtere muis, volgens mij heb ik een patroon van coach
de kids hebben nu een week vakantie en ik moet me door mijn gezondheid rustig houden, ik heb dus een beetje tijd om te haken. maar ik houd me altijd aanbevolen voor het patroon
HaakZaken: Patroon gehaakte muis (vingerpopje) dit is een vingerpopje http://charami.com/wp-content/uploads/2010/09/Tiny-Kitty-door-Jaimai.pdf geen muis maar wel een sleutelhanger http://www.coatscrafts.co.uk/NR/rdonlyres/8261E3BB-892E-45DC-ABDC-2AE23219A606/81683/Mouse.pdf de muis van coats Deze vind ik ook leuk
Hehe ik dus meestal bij euroland blijkt inmiddels. Vnd phildar coton 3 prima haken en voor 2 per bolletje is de prijs goed te doen..
Mijn katoen, net als Saskia, bij euroland, acryl bij de zeeman en de wibra. Op zaterdag staat hier op de markt soms een wol kraam daar heb ik ook nog wel eens gehaald. Maar hij gaat er hier mee stoppen. Er is straks een handwerk beurs in Zwolle, het is me wat te ver rijden maar daar staan dit jaar enorm veel wolkramen.