Domme vragen bestaan niet hoor Ja vullen is wel nodig, ik koop gewoon een kussentje bij action of wibra of ikea. Van die binnenkussentjes waar nog een "mooie" hoes omheen moet. Meestal kosten die iets van een euro ofzo, kun je écht een boel beestjes/haaksels mee vullen heb ik gemerkt! Succes!
Leuke tip voor meiden die nog een (gratis) bloempatroon zoeken: Zoek resultaat ~ DROPS Design (even wat naar beneden scrollen dan zie je een aantal hele gave bloemen
Hmm ik heb laatst voor 75ct 200gr polyester "wol-vulling" meegenomen... Works as A charm en voor 75ct goed te doen. Overigens.. Ik prop ook gewoon m'n restjes draadjes en dergelijke er gewoon bij. Normaal gesproken is dat niet heeeeel natuurlijk.. Maar nu met m'n babyschildpadden heb ik spontaan geen andere vulling meer nodig.
Kan natuurlijk ook. Waar heb jij het gekocht? Ik zie hier geen gram op staan maar is een kussentje van 42 bij 44 cm gevuld met polyester/hollowfibre van de action voor als ik het goed heb 1,40 Aangezien de meeste wolwinkeltjes opdoeken en ik hier wél een action en zeeman heb koop ik ze daar altijd. Is maar net wat je zelf makkelijk vind of wat er voor handen is bij jou in de buurt natuurlijk...
@nettie: oh sorry.. Dat probeerde ik er dus wel bij te zetten. Vol hoofd blijkbaar. Was bij de xenos. En hier stikt het van de eurowinkels... Maar daar hebben ze het niet vaak merkte ik. E ook al eens iets gevuld met een oude panty. Werkt ook goed... Maar goed, moet je wel net bij de hand hebben dan.
Haai meiden ik heb een 2de muis af als ik probeer iedere dag er een te maken komt het goed tegen 26 maart nog 18 te gaan (juf krijgt er ook een)
Zuurtje: toch nog een uitdaging zeg ik Ik heb nu bijna 2 schildpadjes af.. Het haken is zo gebeurd maar dat in elkaar zetten heb ik niet altijd zin in merk ik Nu 2 avonden over schildpadje2 omdat ik tussendoor nog even een spelletje "moest" spelen enzo.. Daarna moeie ogen... Dus nu no even een laatste blik hier en dan bedtijd. Morgen weer een dag.
Heb toevallig vandaag voor 4 euro bij de kwantum speciale hobby vulling gekocht, is 500 gram. Hiervoor had ik vulling van de hobby winkel. Die angrybird heb ik ook gehaakt en daar gaat een hoooooop vulling in, had wel een iets ander patroon
nee heb daar geen patroon van je haakt een groot recht stuk (zo groot dat je tasje moet zijn voor je naalden) en dan maak je de zijkanten vast