@ Saskia: Goed gelukt zeg. Ik ben nog steeds bezig net de granny squares voor de voetenbankhoes. Ik heb er nu 18 gemaakt. Nog 62 te gaan...
hoi dames , gaat goed hier zie ik . ik was begonnen aan een mooi aapje maar volgens mij klopt t patroon voor geen meter . op de afbeelding was t een klein knuffeltje en moest beginnen met t lijf de onderkant had ik bijna klaar maar hij werd enorm groot en mn bolletje wol was al op !!!! dus begrijp t niet
heeft iemand van jullie nog een leuk patroon van een aapje miss ik wil alleen geen aap met van die lange benen
Hoi, ik wil deze gaan maken Gehaakte bruine aap | Knuffels-breien-en-haken.jouwweb.nl Even naar de site gaan...daar vind je het patroon vanuit het engels vertaald.
haha dat is toevallig...en als je de toeren inkort tot een grootte die jij wilt? Ik wil hem in ini mini maken ik hoop dat dat dan lukt...
goedemorgen alle onderdelen van de muisjes zijn af nu nog 12 muisjes ineenzetten en ze zijn klaar foto volgt als ze af zijn
ik was de uitdaging aangegaan en ik heb gewonnen de muizen zijn af morgen bij daglicht maak ik een foto maar nu kan ik wel even geen muizen meer zien die ik nog moet maken (moet er nog 1 voor een juf maar dat had geen haast) nu een weekendje rust van haken want morgen moet ik hier de boel opruimen en een taart bakken en zondag feesten vanaf volgende week begin ik aan het deken en aan de bijtjes voor mijn zoon zijn tractatie (dan heb ik die en hoef ik dan geen dagen door te werken)