De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Oke, sorry, dan had ik de verkeerde in gedachte.

2. danip

danip Niet meer actief

Ja dat was is :) Ik heb het patroon al zo vaak verstuurd, dat het best kan dat ik je vergeten ben. Ik zoek wel even tussen mijn pb's dan stuur ik je hem alsnog ;)

Ik heb ook eindelijk weer een project af. Maar nu weet ik niet wat ik nu eens moet gaan maken, iemand nog een leuk idee?

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Een leuk idee? Tja, ik heb ideetjes genoeg. Maar niet de tijd en de spullen om wat te maken. Ik mag van mezelf even geen wolletjes meer kopen. Heb gewoon teveel. Eerst eens even wat projectjes maken van restjes en wolletjes die ik nog heb.
    Maar ik wil nog graag een tafelkleed en 2 kussens haken voor in het tuinhuis. De boel daar wat opvrolijken. Dan wil ik ook nog een deken haken voor op de bank hier.
    Tussendoor zou ik ook nog plinten moeten verven. Heb ook bij de kringloop een tafeltje en 2 nachtkastjes gehaald die ik op wil knappen. Maar die laatste is denk ik een klusje voor de winter. Heb ze nu eerst maar zo naast het bed gezet. Ik kom gewoon tijd tekort! Maar dat probleem kennen jullie vast wel ;)

Zal proberen vandaag wat foto's van Valentijn te maken.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En uiteraard Danip staat jou tas hoog op m'n verlanglijstje ;)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mislukt....

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  7. lea

lea Fanatiek lid

Hij is mooi geworden boney! leuk, mooie kachel ook trouwens, van jullie zelf? Wij hebben ook een houtkachel, heerlijk!

8. Goedemiddag,

@ Nachtzon!! Gefeliciteerd met jullie dochter. Ook ik heb even op de website gespiekt, en wat een mooi meisje!!

@ Boney, mooi gemaakt!!

Ik heb ondertussen ook best wel leuk nieuws. Ik heb een andere baan!! Whoehoe!! Ik werkte tot nu toe, bij centerparcs, de huisjes schoonmaken, maar dat was me lichamelijk veel te zwaar. ja dat kan he, niet iedereeen is gemaakt voor lichamelijk zwaar werk. En dat is het.
    Afgelopen maandag heb ik gesolliciteerd op een andere baan, en woensdag ben ik op gesprek geweest, en woensdagmiddag kreeg ik een telefoontje dat ik aangenomen ben.

Vanmiddag wezen tekenen, en 24 juni ga ik starten. Ik ga eerst 4 weken in training, en daarna dus de belvloer op. Ik ga trouwens voor de belastingdienst werken, op de klantenservice voor de toeslagen. Meer uur, en dus ook meer verdiensten!! Altijd leuk..
    Ben er superblij mee.. Kan ik binnenkort nog meer materiaal en haakboeken gaan kopen!! hihi..

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hihi, nee hoor hier altijd tijd zat ; P

:D

ik wil binnenkort eens een dekentje haken voor het poppenbedje... (klein beginnen he!) zal ik dan beter wol of katoen gebruiken?

@ Boney, ik vind het muisje erg leuk! Mooi gelukt zeg!!

@ all, nogmaals verkoopt iemand hier wel eens wat van z'n haakwerk?

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nee ik verkoop het niet. MIjn dochter claimt alles haha. Bed vol gehaakte dieren zowat en idd een poppendekentje op het poppenledikant. Mijn ponytje is klaar zal vh weekend even foto's plaatsen.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee, ik verkoop ook niks. Geef het weg of m'n dochter pikt het in. Vaak een kadootje voor iemand. Verjaardag of kraam.
    Hoor vaak van mensen dat het zeker goed verkocht zou worden als ik ze te koop zou aanbieden. Maar ik denk niet dat ik het leuk vind.

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    haha, bed vol knuffeltjes dan! kan me voorstellen die reacties, zie hier mooie dingen voorbij komen!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb hulp nodig ;)
    M'n zus wil een zak maken voor aan de box om speelgoed in op te bergen. Nu wilde ik ze helpen zoeken naar wat voorbeelden. Ze zit zelf niet op ravelry.
    Maar wat is het engelse woord voor 'box'? Of een ander woord voor zo'n zak?

14. lea

lea Fanatiek lid

playpen is het engelse woord voor box, en een zak voor eraan is een bag, ikou googlen playpen bag en dan krijg je wel voorbeelden, of speelgoedzak, dan krijg je heel veel foto's of gaat het echt om het patroon.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee het gaat niet echt om een patroon. Ze wil alleen wat voorbeelden van gehaakte zakken.

En die kachel is idd erg mooi ja ;) Het is alleen een gaskachel. We gebruiken hem heel vaak. Zat er in toen we het huis kochten.

16. lea

lea Fanatiek lid

oh het moet ook gehaakt zijn... even overheen gelezen..we zitten hier natuurlijk ook in haaktopic;)

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi, maar bedankt. Heb even gegoogled, maar er zijn geen gehaakte te vinden. Heb op Ravelry gekeken naar rugzakken. Daar zit genoeg tussen wat voor boxzak gebruikt zou kunnen worden.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou hier de beloofde foto van het ponypaardje. Ben er zelf wel gepast trots op.:)

Deel Deze Pagina