En deze heb ik gister afgemaakt, Allemaal van de laatste 3/4 weken. Alleen mijn knuffels worden zo gewaardeerd dat ik er nog maar een heb staan, we gaan vrolijk verder.
Hallo dames, ik meld mij hier ook even! Ben sinds een tijdje bezig met haken, heb tot nu toe een poef, paddestoel en babymutsje gemaakt. Ben besig met een amigurumi vogeltje en met een vloerkleed Vraagje aan Pamela: Heb jij ook dat de buitenste randen blijven bobbelen?
Ja, die blijven idd bobbelen! Ben nu bezig met de laatste rand!Als hij klaar is zal ik weer een foto neerzetten.
Wauw super mooi geworden! Ik heb het patroontje ook liggen en ga hem ook eens maken, ziet er vrolijk uit!
Hij is leuk Saskia!! En knap toch Pinokkio wat maak je ook leuke dingen! Benieuwd nar je complete baby uitzet jongetjes zijn te leuk!
Yvon ik vond Betty wel leuk om te haken eigenlijk Leuke knuffels! Niet zo heel gek dat ze snel weg zijn!
whahaa, hele slechte grap, maar wel geestig Ik ben idd haast afgehaakt hier. Zwangerschapspagina heeft niet zoveel meer voor mij. De kindjes zitten nu beide op school en ik denk niet dat er nog een derde kleine gaat bijkomen. Zeg nooit nooit maar in principe nu niet, dus deze site trekt dan ook niet echt meer. Maar haken doe ik nog wel en daarom kijk ik dus heel af en toe hier Zal ook eens met wat foto's komen Mijn meisje heeft een zelfde tas als een klasgenootje en dus voor de herkenning mocht er wel iets gehaakts aan Dus bij deze:
De juf van onze jongste ging trouwen en ik vond dit patroontje (op freubelweb staat een link hiervan)
En nog een amineko (voor de oom van mn man die kattenliefhebber is) en een padma ( voor de tante van mn man die olifantverzamelaar is )
Hoi allemaal, Was inderdaad even afgehaakt! Hihi....Maar wel zwanger inmiddels en dat zorgt ervoor dat ik vreselijk de kriebels krijg om mijn mobile af te maken! Die met die luchtballonnen en beestjes erin haha...heb nu inmiddels vier beestjes af en drie mandjes...en twee luchtballonnen...en alles moet op vijf komen...dus ik mag nog even...ben wel al met derde luchtballon bezig geweest twee maanden terug ofzo! Als ie klaar is, laat ik hem graag zien...tussendoor ben ik ook nog met die aap bezig geweest! Wat een super mooie dingen zie ik weer voorbij komen!! Die vogels aan de tak, de katten en de olifant, wow!!
Wat een lief bruidskoppeltje zeg! Super! Ik ben nu aan een konijn, schaap en paardje tegelijk bezig.... Kon niet kiezen
hoi dames, ik haak nu een half jaartje. dit is mijn 1ste werkje. dacht dat het wel makkelijk zou zijn maar het is toch best puzzelen. ik moet jullie zeggen dat er mooie fotos voorbij komen!
Aaah wat n leuk paar nettie je amineko en je padma! Vogeltjes had k al gezien natuurlijk , wAt vond de juf ervan? Haakmuts wat n leuke tissue box! Ik vind t na 7 jaar soms nog puzzelen hihi. Haha yvon straks verwissel je de onderdelen wie weet wat voor leuks je dan hebt