Hallo hallo! Ik ben al heel lang niet meer geweest want ik had geen tijd meer om te haken. Ik ben toch weer begonnen! Ik ben vooral heel trots op deze:
En ik heb een vraagje he, weet iemand hoe je dit patroon moet haken, met die ruitjes zeg maar? En is deze muts gemaakt met halve stokjes? Ik vind dat altijd moeilijk te zien..
Wow wat maken jullie een mooie dingen! Ik ben sinds kort weer begonnen! Ben nu net muts en sjaal af voor mijn meisje Alleen wantjes nog, maar daad zijn bijna geen patronen voor te vinden
Wat een leuke inspiratiebronnen hier!! Hele mooie mutsen en sjaals. Ik heb net een donkerblauwe jas gekocht voor mijn oudste, dus kan ook weer aan de slag met lekker felle kleurtjes....
zit vol verbazing naar jullie knuffels te kijken! wow.... vind dat toch lastig, wel een paar keer geprobeerd maar op een of andere manier raak ik altijd de tel kwijt knap hoor
OOOO die is gaaf!!!! Heb je daar een patroon van? Mijn zoon is helemaal weg van angry birds. Ben op dit moment weer wat minder aan het haken. Op vakantie veel geborduurd. Maar nu het sneller donker wordt is haken net iets makkelijker. Wil binnenkort een olifant (soort Olli) proberen te haken. Patroon is alleen in engels, dus zal eerst moeten vertalen.
Gaaf hoor die muts. Heeft iemand een patroon voor baby wantje? Zonder duimpje.. Lijkt zo makkelijk maar hij blijft maar wijd uitlopen
Ooh dat zou super zijn. Bedankg alvadt Manchet lukt me nog. Aantal lossen met daarop vasten in ribbelpatroon gehaakt... Maar dan ...