Lang leve YouTube Crochet Puff Stitch Hat - YouTube Hier het filmpje van de muts, wel zelf aangepast op floor dus iets korter gemaakt Deze van de sjaal, ook aangepast. Ik ben begonnen met 10 lossen, das voor floor breed zat. Crochet Geek - Puff Stitch Crochet Scarf - YouTube Succes 😊
@ Chilleke: Ik had ze al op FB gezien en geliked, maar nogmaals, superleuk die must en sjaal. Is het patroon in het Engels? Ik heb het filmpje nog niet gekeken. Nog maar 4 squares te gaan! WOEHOE!!!
Ja het filmpje is in het Engels, maar prima te volgen vond ik! Ook erg makkelijke steek en na de muts is de sjaal echt peanuts! En dank je wel! En wow ben zooo benieuwd naar het eindresultaat
hoi dames... ikben een muts aan t haken en heb precies gedaan wat er in t patroon staat .... krijg gewoon een platte lap &$#=/
ja en nu moet je ws haken met het aantal steken dat je hebt, zodat het nu omhoog gaat komen en meer een muts gaat worden. Dit lijk me een middendeel ervan
Je moet nu stoppen met meerderen. En het aantal steken halen die je nu hebt, zo gaat het omhoog. Maar vind het model wat vreemd
Ik ben met een omslagdoek bezig. Leuk voor straks, als het wat kouder word. Lekker voor binnen. Maar ook leuk over een leren jack
Hallo allemaal mag ik me ook bijvoegen bij de haakclub? Ik haak veel knuffels en gordijntjes en wat andere prullen haha. Nu heb ik in de kringloopwinkel nog een nette muziekmobiel op de kop weten te tikken voor 1,50 En ik wil er graag zelf nieuwe knuffeltjes aan maken. Wie heeft er een leuk idee/patroon voor mij? Ik zou het leuk vinden om bijv 5 verschillende boerderijdiertjes te maken of allemaal dezelfde beestjes in steeds een andere kleur. Maar het moet dus een wat kleiner beestje worden. Ook vind ik het wel belangrijk dat de beestjes naar beneden kunnen kijken naar de baby toe zeg maar. Kan ik dan alle patronen gebruiken met een dunnere draad en naald?
Meiden kunnen jullie mij helpen? Ben bezig met een grote granny square voor onze Beeb.... Maar....... Heb in een hoekje geen 2x3 stokjes gedaan maar maar 1x3 Help! Met ik nu m'n hele rij weer uithalen? Of kan ik het stuk ertussen uitknippen en er dan iets nieuws tussen zetten? Kom erachter nu ik de nieuwe toer erom heen wil gaan doen....