De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik kijk wel hoe ver ik kom, en anders heeft hij een ongelukje gehad met koken en heeft hij minder vingers :D

Jij ook succes. Ik ben ondertussen ook nog een taart aan het bakken, nog een hobby ;) :)

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Er is de laatste tijd hier niets van het haken terecht gekomen, maar ik wil graag mooie frisse kleurtjes kopen, heeft iemand een idee waar ik leuke frisse kleurtjes kan krijgen? Anders toch de stad nog maar even afstrûnen voor wat kleurtjes..

3. danip

danip Niet meer actief

Wat een mooie dingen zijn er weer gemaakt! Echt super knap!

Katoen bestel ik vaak hier Katoen garen Rio-uni | cieb En bevalt heel goed, ik vind het een heel fijn garen.

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik wil nu vandaag gaan kopen, en er mee aan de slag ;)

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Boney, het is gelukt hoor met de vingers. Het is idd wel even zoeken en gefriemel maar het resultaat mag er wezen. Als hij klaar is zal ik een foto maken.

6. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Hey dames!

K wilde even laten weten dat ik nog leef! Echter t zit zo gigategen met verbouwen :( ik beval waarschijnlijk bij m'n schoonmoeder.

Het dekentje is af! 198 van die ........vierkanten k kan ze niet meer zien! Nu ben k bezig met iets voor voor t raam van die kleine.

N witte olifant (brengt geluk hè) aan n parachute, met n naambordje aan z'n slurf..

Wil ook nog iets voor Sem haken, n kleed lid van n auto, maar kan nog niet echt iets leuks vinden, dus als iemand ideeën heeft?

K hoop snel weer mee te kletsen hier!

Want heb weer zulke leuke dingen gezien! Dat paardje van lexie ben k verliefd op! Waar komt dat patroon vandaan?

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    etsy.com als je zoekt op Heather komt ie vast wel tevoorschijn

8. danip

danip Niet meer actief

Ik wil een dekentje gaan haken met haaknaald 7, en wil daarvoor lekker dik garen gebruiken. Het liefst acryl katoen mix, en anders gewoon katoen. Maar ik kan nergens de goede garen vinden. Of het is vreselijk duur!! Hebben jullie misschien nog tips welke soort garen ik dan zou kunnen gebruiken?

Enne ik ben ook begonnen met een ander dekentje, van 1,50 bij 1,80. Maar iemand een idee hoeveel bollen (catania, daar ben ik al mee begonnen) er dan ongeveer in gaan? Want ik moest het bestellen bij het breiwinkeltje hier. En ik heb geen idee :)

Iemand nog wat moois gemaakt?

9. lea

lea Fanatiek lid

oei danip ik heb geen adviezen voor je, misschien kun je de hoeveelheid garen voor je dekentje uitrekenen? als je al begonnen bent in verhouding doorrekenen naar volledige formaat?

En mooie dingen gemaakt? acht wel het een en ander staat in mn blog, maar niks spectaculairs...ben nu even in ruste moet echt even een leuk nieuw project verzinnen, misschien een tas? Ik heb nog van iemand een leuk patroon gekregen;)....

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ lea, weer leuke dingen op je blog!

@ Danip, sorry ik zou het echt niet weten...
    Dekentje lijkt me ook leuk, begin wel met het poppenbed haha!

11. danip

danip Niet meer actief

Volgens mij heb ik al wat gevonden. Drops paris. Heb het alleen nog niet in het echt gezien, dus ik ga er morgen voor shoppen. ik ga een golfjesdeken maken :D

Ik zie trouwens overal van die leuke swaps voorbij komen. Waar kun je daar aan meedoen? Of heeft iemand van jullie zin om te swappen?

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ikke ikke : ) ik wil wel swappen hoor, moet alleen nog n beetje 'leren' hoe of wat de 'regels' zijn?

groetjes!

13. danip

danip Niet meer actief

Leuk leuk! Misschien meer die een onderlinge zp swap willen doen? Ik wil wel met jou swappen sas, wil je brievenbusswap of pakketswap doen?

14. lea

lea Fanatiek lid

ik heb net een swap achter de rug dus laat denk ik even aan mij voorbij gaan. (ik moet mijn swap nog krijgen trouwens, maar heb al wel verstuurd.) over een poosje (lees als over een paar weekjes, haha ;)) heb ik vast wel weer zin.:D het is vooral belangrijk dat je elkaars wensen een beetje weet, kleur, lievelingsdier/bloem etc. Het is een leuke uitdaging om iets leuks te verzinnen voor de ander. Ik had trouwens meegedaan op de kookeridoo-hyves.

15. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    ben vast heel dom maar wat is swappen??

nachtzon, k zag dat je weer mama bent geworden. gefeliciteerd alsnog! mooi kindje hoor!

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Leuk!!! doe maar brievenbuswappppp! Vind je het wel goed als we 't over 2 weken doen, nu laatste weken op t werk zo druk! Vanaf eerste week juli tijd! :D

17. lea

lea Fanatiek lid

het betekent ruilen, jij maakt iets voor iemand, en iemand anders maakt wat voor jou, je kunt er ook nog wat hobbymateriaal bij doe als je wil.:D

18. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ danip, morgen is voor jou een heel spannende dag! Even off topic, maar ik wens je veel succes!! En ik kan me zo voorstellen dat je hoofd niet echt staat nu naar swappen, maar als je er toch trek in hebt let me know!

Groetjes, Sas

19. danip

danip Niet meer actief

@ Sas, Sorry dat ik nog niet gereageerd had, maar ik wil graag met je swappen ;) brievenbusswap over 2 weken is prima. Zullen we via pb even wat gegevens uitwisselen? Ook over wat je favo kleuren zijn, en wat je leuk vind qua gehaakte spulletjes en zo?

Enne bedankt! Ik vind het inderdaad wel erg spannend. Het is ook allemaal zo nieuw, en ik heb goede hoop :D Ik heb er eigenlijk best zin in, want eindelijk gebeurt er iets!

20. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Danip, ik ga voor je duimen! Spannend!!!

Deel Deze Pagina