Danip, wat vreselijk rot voor jullie zeg! Had nog aan je gedacht vanmorgen... Nu wachten op je ongi? En dan? Doen jullie meerdere pogingen? Ik hoop dat het heel snel raak is voor jullie.
Dank jullie wel! Vind het heel lief dat jullie zo meeleven. Dat doet me echt heel goed. Want altijd na een negatieve test zakt me de moed toch echt wel in mijn schoenen. Ben zo bang dat het nooit gaat lukken. We gaan in totaal 6 x iui doen, en daarna ivf. Dus in totaal nog 8 pogingen. Maar om eerlijk te zijn zou ik het liefst de iui skippen, en meteen met ivf beginnen. Ik moet nu inderdaad wachten tot ik ongesteld wordt, en dan krijg ik 10 dagen daarna de nieuwe follikelmeting. 1 voordeel is wel dat ik echt niet meer bang ben voor naalden Nu ik mezelf moet prikken zie ik het ineens anders haha. Ik heb er geen problemen meer mee!
k lees nog wel mee dames, maar ben 26 juni bevallen van n klein mooi mannetjr genaamd,Finn. durf t na,de post van danip eigenlijk niet zo goed te plaatsen. danip geef de moed niet zomaar op. voor mij makkelijker gezegd dan voor jou gedaan en je hebt geen flikker aan mn woorden. mijn vriendin is ook al 2,5 jaar ruim bezig voor de 2e. k weet n beetje hoe je je moet voelen. ik hoop en duim voor je mee dat t heel snel raak mag zijn.
Ah Gefeliciteerd met Finn!! Ben echt heel blij voor je! Mooie naam ook! En gewoon lekker over Finn posten hoor! Daar heb ik echt geen moeite mee Vind het leuk om te lezen zelfs. Gaat alles goed met jullie allemaal? En ik heb juist wel wat aan jullie reacties, ik wordt er serieus positiever door! Hoe vaker ik hoor dat ik positief moet blijven, hoe meer ik jullie gelijk geef
Danip, verdorie meissie wat jammer! Een heeeeele dikke knuf van mij. Wil je een positief verhaal? Nou hier in de buurt woont een stel die hebben 11 jaar geprobeerd een kindje te krijgen. Ze hebben er vanalles aan gedaan, maar het wilde niet lukken. Toen besloten ze zich er maar bij neer te leggen dat ze met zijn tweetjes zouden blijven. Wat denk je? Raakte ze spontaan zwanger Nu hebben ze een pracht van een meid. Nogmaal ik hoop dat het voor jullie ook een keer raak mag gaan zijn. Liever vroeger dan later. Je mag altijd balen en je gal hier spugen, das normaal, maar geef nog niet op ok?
MySe, gefeliciteerd met je zoon!!! Hartstikke goed zeg! Hoe gaat het allemaal met jou en je kleine mannetje?
Ik ben bezig met een deken te haken. Allemaal vierkantjes. Ik ben al aardig op weg maar moet nog veel. Ik ben begonnen aan de tas maar heb het even weg gelegd.
ah danip wat jammer meid...! het waren vast heel spannende dagen voor jullie... het is goed om positief te blijven maar je mag best even verdrietig zijn hoor! gelukkig zijn er echt genoeg gode verhalen! mijn nicht is nu zwanger van een icsi behandeling, na iui, en ivf... sterkte meid! en ik ga een mooi swapppakketje maken voor je! hier verder druk weekeind, dus niks gehaakt. wel rokje gemaakt van stof, en opgeleukt met gehaakte appl. @myse, gefeliciteerd met je zoontje Finn, mooie naam ook!
@danip: He bah meis.. Sterkte ermee!! Hoop heel hard dat het snel tóch raak mag zijn!! @myse Gefeliciteerd met je zoontje!! Wat een mooie naam ook!! Geniet van hem!!! Zo... kom ik jullie een sterk staaltje beginnerswerk laten zien... haha mobiel"jasje" is af en hij is echt niet netjes geworden in de afwerking, kan er net mee door zeg maar... maar he! Naast een paar granny's is t mn eerste project dus als je het zo bekijkt is het nog niet zo heel raar... Foto!!! (hoop dat dat gaat lukken, zal mn best doen!)
Oh ja wilde er nog bij zetten dat er nog n knoopje op moet en ik wil er nog n leuk bloemetje of ander versierinkje opmaken, maar moet nog ff n goed patroontje vinden... Voor nu kan mn mobje er al wel in en man wilde er nu ook al 1 dus project 2 gaat snel van start...
Nettie wat is ie mooi!!! Heb je toch maar weer even gedaan.. Ik verwacht dinsdag ofzo mijn pakketje! Ik had mail, was een kleur niet leverbaar en kon dus uit mogelijkheden kiezen.. Nu dus hopenlijk morgen verzenden en dinsdag ontvangen
@joyce: Haha ik ben nog steeds aan het bedelen bij man... Ondertussen vermaak ik me nog prima met wat ik wel heb gelukkig!
Ik weet niet of het voordelig zou zijn, als we beide een besteling saemn zouden voegen, en dan verzendkosten ook delen en via post verder.. Omdat je al met die dure verzendkosten zit.. denk het niet.. Hbe je geen hobbyvoordeel in de buurt? daar moet het ook goedkoop zijn.. Dichtsbijzijnde voormij is Sneek..