Ha bedankt! Weet ik gelijk wat ik verkeerd deed bij mn mobhoesje... geen keerlosse ertussen dus het werd een lelijk randje... (en is het nu dus nog steeds odanks mn poging er een leuk geel randje om te haken... ) Iemand ervaring met wol van regenboogschaap? Wol heet: double eight katoen... Is dat een aanrader???
Bedankt voor de uitleg! Ik heb gister een bloemetje gehaakt en geshowt aan nettie op twitter maar mehn hij is LELIJK! hahaha.. Vandaag nog mn pakketje niet binnen, morgen week geleden besteld geloof ik. zaterdag mail dat 1 bolletje niet voorradig was en mocht ik een keuze maken uit alternatieven, vervolgens hoor ik niets.. Ik had toch echt verwacht gister dat mijn pakket (26 kleuren) op de bus zou gaan en dan vandaag bezorgt zou worden.. Niet dus.. SNIK!
Aaaah. Ik wilde foto van mn mega doos met haakgaren spannen, kan helaas niet via telefoon uploaden.. Snik..
Ships! Ben benieuwd! Oh men, ik heb zo veel watermeloen gegeten als "toetje" dat ik nu niet meer kan lopen! Ik klots er van Ik zou gaan haken, maar ik moet nog maar verplicht met mijn dekentje op de bank blijven hangen! Ik ga mijn ajourdeken ook nog in het wit met zandkleur maken. Lekker rustig dekentje deze keer dus.
Jammer joyce, ben benieuwd! Altijd leuk om zulke post te krijgen. Danip, kun je inmiddels alweer lopen? Haha! En zie in je onderschrift dat je nog steeds met je 1e ronde bezig bent? Dat is ook frustrerend zeg...
Ja, ik heb hem even opgeslagen op laptop.. Pc is nog steeds niet weg gebracht.. Schrik niet lady's.. het was ook geen goedkoop aankoopje maar ik ben er erg blij mee ook heb ik nog een vraagje.. Ja kan het weer eens niet laten.. Ben met die schildpad speenkoord bezig, maar nu krijg ik het schild niet goed.. er staat dat je 2 lossen moet haken, in eerste losse doe je 6 vasten, in de 6 vasten komen in ieder weer 2 vasten.. Dan in elke 2e vaste weer 2 vasten, en dan 3e vaste enz. Maar dan ziet het er helemaal niet mooi uit pfff.. Ik ben maar aan het pielen en doen, krijg het niet voor elkaar!
sjee wat gaaf zeg, zoveel kleurtjes!!! heb helaas niet zoveel geld...maar anders Met het schildpadje kan ik je helaas niet helpen, sorry! iemand anders hier vast wel! Groetjes!
Ik denk dat ik het begrijp, nu ik een patroon van een tekel heb gelezen.. Maar ik weet zo 1,2,3 niet meer van wie ik dat patroon heb gekregen..Die heeft er zelf ook 1 gemaakt dus als die gene me kan helpen?
Ik denk nu dus, dat het de bedoeling is dat in iedere vaste gewoon 1 vaste komt behalve in elke 2e of 3e of 4e daar doe je dan weer 2 vasten in.. anyway ik ga maar gewoon proberen, dan zien we het vanzelf als er iemand is die nog wat van mijn verhaal snapt, dan mag die gene wel zeggen dat het goed of fout is
wat je zegt klopt hoor joyce, heb het speenkoorn niet gemaakt, maar dan krijg je een rondje en dat is ook de bedoeling denk ik?
Ja dat klopt.. hahhaa.. en als ik er 2 oversla en in de 3de dan weer 2 vasten haakte kreeg je een gat Zo kan ik dus ook (als ik heel lang door ga) een poef haken
Joyce, je moet die 2 niet overslaan, je moet in die 2 elk 1 vaste doen. Ik ken het patroon niet en moet eerlijk zeggen dat ik je verhaal maar met een half oog heb gelezen, maar je moet nooit geen steken over slaan. Dan krijg je gaten.
Ja daar kwam ik zelf ook achter, vond het al zo gek.. Maar waarom zetten ze er dan niet gewoon bij dat in de tussen liggende gewoon 1 vaste komt
Ik heb een bloemetje gehaakt, wonderbaarlijk genoeg is 'ie beter gelukt dan de vorige keer, hahaha.. Al is dat wel een heel ander patroontje.. heb de foto even van hyves gehaald zodat ik deze hier ook even kan showen
Leuk Joyce, volgens mij heb ik ook nog eens zoiets gemaakt...., ik vond het toen best een gepriegel... vandaag mag mijn dochter trakteren foto's staan in mijn blog.
Nou de juffies zullen het vast heel leuk vinden Zie alleen niet wat de traktaies zijn, maar het zal vast iets leuks of lekkers zijn. Of allebei Leuke bloem Joyce!
Dankje dames! Wat je zegt Lea, idd gepriegel, maar na de eerste bloem weet je meteen hoe je het bij de 2de niet wilt dus die is alweer anders dan de eerste en de 3de is ook alweer anders..
@jsvlinder: ik had een zakje met daarin spekkies en een fluitje/toetertje, met roze/oranje strikje erom en afscheidskaartje eraan. Er mochten nog 2 kindjes trakteren dus genoeg te snoepen haha.