Ik heb het gevonden denk ik! Wat vinden jullie hiervan?! Smell It Yet?: Balloon Amigurumi Pattern Ga dus ff flink aan het vertalen en dan bezig... doosje smarties aan het draadje onderaan en klaar is de traktatie... In theorie erg leuk... nu nog uitvoeren... lijkt me erg leuk!!! en nu verder met mn vlinders... heb die van gister aan mn mams gegeven vandaag, en mn meiden smeken haast om ook 1! Heb al een roze met wit klaar en ben nu bezig met een geel witte... moet nog af zodat ze morgenochtend als ze wakker worden klaar zijn... min of meer beloofd...
Gelukt... deze schatjes liggen rustig te wachten tot de 2 prinsesjes wakker worden morgenochtend... Ze zijn wel schattig geworden vind ikzelf... miss. nog es de kleuren andersom proberen... iets leuker miss nog..
Mijn eerste project is (ok, praktisch ) af!! Heb een sjaal voor Thijmen gehaakt. Hij wilde dat graag... hihi. Wil er alleen nog wat kleine pompommetjes voor maken die dan aan de uiteinden hangen. Heb ook een heel leuk boek met allerlei figuurtjes om te haken gevonden. Ben benieuwd of dat lukt!
Ze zijn wel schattig, maar vind ze ook een beetje op andere dingen lijken Al zullen kinderen daar toch niet aan denken! Hoeveel moet je er maken?
hahah, ik weet wat je bedoeld, ik dacht dat ook eerst te zien. Moest de titel lezen om te zien wat het was
mmm.... misschien toch wat anders zoeken... kindjes zien het niet zo idd maar ouders wel natuurlijk.... weet wel weer wat ik te doen heb vanavond... haha! Ideeën zijn nog steeds erg welkom! Kleine haakwerkjes, makkelijk te haken, leuk voor jongens en meisjes... roept u maar!
' Hij is super geworden!!! Ben benieuwd of het je lukt met die pompommen (of was het pomponnen...) wel ff showen he? als ie echt helemaal af is?!
Die zijn idd erg leuk, maar eigenlijk zoek ik iets wat aan 1 stuk te haken is ... dit zijn redelijk wat onderdelen die aan elkaar moeten... en dat 24+12 keer... weet nog niet of ik dat echt leuk ga vinden... heb ijsjes ontdekt... die zijn ook echt heel grappig... (en maar 2 onderdelen ) mumsboven: ijsjes haken Thanx voor het meedenken!!!
Nettie, anders misschien vingerpoppetjes? Zijn wel makkelijk denk ik. Kan alleen niet zo snel op een patroon komen, maar dat zal wel niet zo moeilijk te bedenken zijn zelf.
MieksCreaties: vingerpop Kan niet zoveel vinden, maar hier staan er wel een paar op. Niet om 24 keer te maken denk ik, maar voor de kinderen zijn ze wel leuk
Goedemorgen, Er werd naar me gevraagd via PB en dus voldoe ik even aan m'n meldplicht. Hier gaat alles prima. De misselijkheid is minder. De medicijnen heb ik gehalveerd en wil binnenkort proberen of ik helemaal zonder kan. Maar tot nu toe gaat het goed. M'n HB is te laag helaas. Maar goed, dat vind ik minder erg dan die misselijkheid. Haken staat op een laag pitje hier. Ben bezig met een muziekdoosjesuil voor een kraamkado. Ze kan elk moment bevallen, morgen uitgerekend, en dus zal ik toch even op moeten schieten. Maar de zin ontbreekt me een beetje. Hoe is het verder hier? Met Danip? Die kan bijna weer testen of niet?
Haha, ik had ook een pb Maar ben blij te horen dat je misselijkheid eindelijk wat minder wordt! Lijkt me echt heel vervelend om steeds misselijk te zijn. Ik mag nog niet testen, heb pas woensdag mijn iui gehad. Ik reageerde erg langzaam op de hormoon injecties. Dus heel veel inwendige echo's en spuitjes later was het maandag dan eindelijk een prachtige follikel geworden. Ik mag dus over 1,5 week testen. Maar ik wil jullie in dit topic eigenlijk helemaal niet steeds lastigvallen met mijn iui's, en ziekenhuisverhalen. (ik vind de belangstelling wel echt heel erg lief, dus wie wat wil weten mag me ook wel pb'en. Dan hoeven anderen niet telkens mijn gezeur te lezen) Dit is natuurlijk een haaktopic, en ik wil niet dat anderen bepaalde dingen niet meer willen schrijven hier Qua haken staat het hier een beetje stil eigenlijk. Ik heb het nogal druk op het moment. Een paar weekendjes weg geweest, en druk op het werk. Maar ik heb wel een aantal dingen die ik echt wil gaan maken. Ik ben nu ook weer wat begonnen met breien, maar dat vind ik toch minder leuk. Ik kan het ook nog niet zo super, want het wordt nogal slordig Breien jullie wel eens?
Moi78, volgens mij niet. Maar je kan er natuurlijk altijd 1 beginnen. Danip, het blijft spannend bij jou. Ik denk veel aan je en spiek dan even in je profiel naar je banner. En ik vind dat je hier in dit topic gewoon af en toe even een update mag komen geven. We zijn inmiddels best een close cluppie en we leven gewoon met elkaar mee. Waarom zou ik hier wel mogen vertellen hoe het met mijn zwangerschap gaat en jij niet hoe het met jou behandelingen gaat? En ik denk dat de andere meiden er net zo over denken.
Ik denk er idd net zo over deze had ik trouwens nog gehaakt voor een swap.... bij sommigen wel bekend van een ander forum maar voor de rest: