Ik vind het wel zo ontzettend lief! Dat jullie zo met mij, een onbekende in principe, meeleven! Dank jullie wel! Mocht er ooit een danip wonderbeeb komen, dan geef ik een haakparty Gewoon.. omdat jullie zo lief zijn! Nou, dan hou ik jullie gewoon in het topic op de hoogte.
Ik heb al lang mijn konijn af maar nog geen foto neergezet, Hier is tie dan: En nog een keer met zijn tweeen:
Goedzo Danip! En die haakparty? Ik nodig me bij deze uit Op korte termijn natuurlijk. Ik ben gisteren een stuk opgeschoten met m'n uiltje. AFgelopen week teveel gedaan denk ik. We hebben 3 walnotenbomen in de tuin. De buren 1. Er liggen dus honderden noten bij ons in de tuin. Ik heb manden vol verzameld, maar die moeten dus stuk voor stuk opgeraapt worden. Het ging heel goed, maar gisteren begon m'n buik opeens te zeuren. Heb dus lekker niks gedaan dan op de bank haken. Nu zit in aan een chocolade muffin, straks verjaardag. Fijne zondag allemaal
leuk een haak topic ik heb een abo genomen ik ben begonnen met een dekentje en als ik in verwachting ben van een meid is het voor haar
wow een party, ik hoop vooral dat het snel mag zijn voor jullie danip! Leuke zebra vlinder en konijntjes, nou doet het toeval dat ik gisteravond ook iets heb afgemaakt voor een nichtje van me:
Ze is leuk, Lea! Missymaaike, welkom! Dekentje ziet er al leuk uit! Ben benieuwd hoe hij eruitziet als ie af is Haak je al lang?
wow JS Vlinder! Die zijn erg leuk geworden! Wordt tijd dat ik ook weer es een ami ga maken En Lea, die is ook errug lief! Mooi zeg! Welkom Missymaaike! Ziet er al erg leuk uit, met de bloemetjes en vlinders er op! Hoe is het eigenlijk met sas? Al een tijdje niks meer van gehoord. Hoop dat alles goed is?
Oja ik heb voor het eerst gehaakt met de babysoft van de zeeman en ik moet zeggen dat ik het fantastisch vind gaan. En een stuk voordeliger dan katoen...
Jeee het topic loopt nog steeds hier prive moeilijke tijden maar haak nog altijd fanatiek, leuk om al die mooie dingen hier voorbij te zien komen super zeg, hier gaat het dus zo zo, maar dat komt wel weer goed hoop ik. Hier een kleine inspiratie, maar voor meer gewoon even op mijn blog kijken daar zet ik nog altijd heel veel op. zal weer eens proberen hier mee te kletsen, momenteel moet dat wel weer gaan.
dat konijntje is van babysoft gemaakt, zie mijn vorige bericht of 2 terug..... het glanst niet zo als katoen, maar ik ben best kritisch op wat ik weggeef aan anderen en vind het wel weg-geef-proof haha.. Dobbel: leuke draak, ik weet niet precies wat er speelt voor jou, maar hoop dat er snel betere tijden aankomen... missymaaike: Wordt erg leuk met die vlindertjes... Danip: bedankt voor je lieve compliment in het ( inmiddels gesloten) topic van 'toffe zp' Ik lag met een big smile in mn bed, dat mn man zei wat is er met jou aan de hand, en ik uitleggen, maar zodra het op zp komt haakt mn man al af en klinkt er een diepe zucht haha
Dobbel, leuk dat je weer terug bent. Hoop dat het snel weer goed gaat met je. Leuke... he...koedraak? Wat is het eigenlijk? Danip, lief van je!!! In het tofste zper topic. Had niet verwacht dat ik er ook in zou staan Ik vind jou ook tof Lea, ik ga ook eens kijken naar dat babysoft. Heb het niet gezien bij onze Zeeman maar misschien dat een grotere Zeeman in de stad het wel heeft. Trouwens, wat leuk dat jou man ook haakt Bedankt, Marjolein!
het koekeridoo draakje, (van het boekje amigurumi and more) thnx voor de welcom back, opzich als je op mijn gezocht hebt kan je zien dat wij financieel niet best zitten, we zitten midden in een gkb traject ondertussen een jaar, en het duurt zo lang, en dat sloopt me, en geeft me soms weinig puff om de topics af te lopen. maar nu de winter er weer aankomt vroeg donker enz, dan heb ik meer tijd voor dit soort dingen, naast al het andere. dit soort dingen houden mijn hobby voor nu in het leven, (die paardjes haak ik op bestelling, bij wie ze terecht komen nog nooit gezien een vriendin haar chef is er helemaal weg van en heeft een eigen manege, daar lopen al heel wat kids met dit soort paardjes rond)
Vervelend Dobbel, kan me heel goed voorstellen dat het helemaal niet fijn voelt. Zo'n gkb duurt drie jaar toch? Sterkte en als je er af en toe doorheen zit, mag je het ook hier van je afkletsen wat mij betreft en ik denk dat de andere meiden dat ook vinden. Die paardjes zijn leuk, hoeveel kosten ze?
nou ergste is dat we nu al een jaar in het voortraject zitten, maar goed nog 2 weken en dan is officieel het minnelijk mislukt, (was bij voorbaard al bekend dsb hypotheek) en dan gaan we wsnp aanvraag indienen, dat gaat dus binnen enkele weken gebeuren, en als we daar in komen wat ik wel hoop, dan is het nog 3 jaar. maar ik heb het er voor over klaag niet, ben blij met onze zoon en dat we gezond zijn, dat is het belangrijkste. af en toe verdwijn ik even van internet als het me te veel wordt, en zo duik ik weer op, is niet alleen hier maar bij meerdere foras zo, dan heb ik gewoon even geen zin ergens in, gelukkig altijd van tijdelijke aard. maar goed wil er niet te veel over zeuren, wordt de situatie niet anders van. de paardjes verkoopt vriendin van me voor 5.50 en koopt daar dan materiaal voor me voor. tevens swap ik veel (ruilen,) om bv iets te maken voor iemand en dan krijg ik daar bv lintjes en kraaltjes en dat soort spul voor terug. ik naai ook veel, hier een voorbeeldje erbij, dit ruil ik ook met meiden voor bv weer stofjes of pimpspulletjes enz. ik heb heeeeeel veeeeel patronen veel geruild, (dus als iemand wat zoekt ik ruil graag ) heb de laatste paginas bij gelezen en super leuk dat er zoveel meiden hier actief zijn met haken, tis zooo leuk. geniet er echt van, heb ook al meerdere meiden aan het haken gebracht, ook dat is zoo leuk.
Hele dikke knuffel voor jou Dobbel, 't valt niet mee.. Ik hoor 't van meer mensen om me heen.. Sterkte d'r mee, en wat fijn dat je kan ruilen Als je ooit eens iets nodig hebt, laat maar horen dan kunnen we je vast wel wat opsturen..