Ik ben nu met een koe bezig. Gisteren heb ik mijzelf getrakteerd op een granny square boek dus daar wil ik binnenkort ook mee beginnen. Wat zijn jullie nu aan het haken ?
@mvj: Wauw! Wat ziet dat er super uit! Leuk gedaan! Ik wil kleine knuffies haken voor mn meiden. Heb net n nieuw boek met kleintjes (en ook groten van alles wat in dat boek haha) dus ga zo lekker aan de slag.
Thanx meiden voor het helpen opstarten Ik ben vanmiddag maar even naar een hobby winkel hier in het dorp gegaan en die mevrouw heeft me een haaknaald maat 3,5 meegegeven en katoen. Vanmiddag even begonnen, maar dat ging niet zo handig met de kids erbij (die het reuze interessant vonden ) Vanavond verder met m'n 1e lapje... en ik kan zeggen, het is verslavend. Dat lapje MOEST af. En ik ben er nog best trots op ook.
Ik heb een uiltje in de kast liggen die ik af wil maken, maar even geen tijd voor heb! Gister examen gehad van mn werk en nu druk aan het leren voor theorie examen voro rijbewijs.. Valt nog niet mee met een dochter die 's middags niet wil slapen..
He dames! Even een vraagje... Zag bij hema vulmateriaal liggen, maar dit was 6,- Dat is toch behoorlijk prijzig? Wat stellen jullie voor? Liefst zo goedkoop mogelijk (heb helaas geen groot budget) goed vulspul voor lieve diertjes. Gaat nu lekker! Minderen, meerderen, alles lukt aardig! Ben nu bezig met n mini-ami. Ws worden dat 2 konijntjes, n roze en n gele (mn oudste heeft altijd alles roze, jongste alles geel haha). Ze kunnen niet wachten tot ze klaar zijn (heb ze gezegt dat ze m pas krijgen als ze allebei klaar zijn, anders ist niet eerlijk...) Ben zelf ook erg benieuwd! haha
Nettie Ik zag op de markt, ook die prijs.. Dus het is denk ik vrij standaard die prijs.. Maar goedkoper wil ik ook wel weten
Bij ons op de markt heb ik paar maandjes terug een mega-zak gekocht van een meter lang voor 6euro, dat was echt niet duur. Dat was trouwens bij een interieurstoffen kraam, maar die heeft het niet altijd bij zich... misschien eens vragen die hebben wel weer adresjes...
wat ik wel fijn vulmiddel vind is een goedkoop kussen van 1,89 kopen, dan heb je 250 gram vulmiddel ik knip ze kapot, werkt super vind ik, en lekker goedkoop, ik denk dat die 6 euro voor 500 gram was?? dan ishet duur, was het 1 kilo dan is het goedkoop. je kan behoorlijk wat vullen met dat vulmiddel. ook kan je op MP kijken, zo heb ik vorig jaar al ergens 7 kilo gekocht voor nog geen 10 eur ex verzendkosten, koopje dus, dit is wel van alles wat hoor. maar dat maakt mij niet uit,
ik wil ook een knuffeltje proberen te haken, heb tot nu toe nog alleen mutsjes en grannys gehaakt (en een paar babyslofjes), heeft iemand misschien een link naar een handig filmpje (van youtube) of een patroon... IK kijk regelmatig op dit forum, jullie kunnen echt ontzettend mooie dingen haken zeg! Ik heb een tante die echt briljant is in haken/breien en naaien maar die woont 2 uur bij me vandaan dat vind ik zo jammer hier in de buurt ken ik niemand die het me kan leren
Qua vulmiddel heb ik gewoon een sierkussentje opengeknipt. Werkt best ! Mikos je kan op Youtube op rondhaken zoeken of amygurumi. Ik heb het mijzelf zo ook geleerd.
Bij ikea heb je heel goedkoop binnenkussentjes. Die gebruikt danip. Ik zelf gebruik gewoon vulling van de markt. Heb denk ik 1.5 jaar terug zo'n hele grote lange zak gekocht voor 8 euro geloof ik. Die gebruik ik nog steeds. Maar ik maak dan ook niet heel veel ami's.
ok dat ga ik doen! dankjewel, ik heb hier om de hoek een ikea zitten daar heb je inderdaad van die goedkope kussentjes dan weet ik meteen waar ik vulling kan halen