Even abonneren hoor!! Super leuk dat er een haakclub bestaat. Zelf ben ik met een sprei bezig voor mijn jongste zoon en maak ik pannenlappen en onderzetters voor mijn broer zijn uitzet Ik hoop veel van jullie te kunnen leren aangezien ik een beginner ben Groeten Ellenore
dat is trouwens ook een idee, goedkope kussens open knipppen voor vulling... dat ga ik gebruiken. Ben zelf niet zo heel veel bezig met haken nu. Heb ook een quiltje dat nog afgemaakt moet worden, en verdeel het nu. Wel moet ik nog even fotos spammen van de mobiel die ik een paar weken geleden heb afgemaakt. Ben er enorm trots op. Komtie!
ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet aan toe ben gekomen, maar ik ga nog zeker kijken, mijn zoontje vraagt al lang om zulke poppetjes. Ik had hem beloofd er op zn minst eentje te proberen. Belofte maakt schuld
Het gaat niet in een razend tempo, maar als het klaar is maak ik uiteraard foto's. Wat een onwijs gaaf mobiel Marjolein!!!
Hallo allemaal, ik wil me even voorstellen... dankzij Nettie en Joyce1983 heb ik vandaag een setje haaknaalden besteld en een boekje voor het maken van babycadeautjes... Dit omdat ik zelf luiertaarten maak en dit een leuke persoonlijke touch is ... Als de naalden binnen zijn dan kan ik ook eindelijk beginnen met oefenen en ik hoop dat ik dan snel leuke dingen kan gaan maken .
Vind hem ook echt super gaaf die mobiel. Ik heb ook het boekje waar hij in staat. Ik ben m'n verlanglijstje voor sint en verjaardag aan het maken. Heb al heel wat boekjes er op gezet. Weet verder toch niet wat ik moet vragen. Straks eens in m'n verzameling haaknaalden duiken, kijken welke nummers ik nog niet heb.
Ik ben 25 november jarig. Altijd lastig. Moet altijd 2 lijstjes bedenken. Soms zelfs 3 als we met 2 families sint vieren. Maar dat doen we dit jaar niet. Heb trouwens ook op m'n verjaardag de 20 weken echo. Ik hoop dat dat mijn allermooiste kado is en natuurlijk of ik een roze of blauw dekentje of zo kan gaan haken
Ooh man wat heb ik al lang niet gehaakt! Ik heb het zo druk de laatste tijd! Op het werk, met depressieve vriendin, thuis (man heeft hernia), mijn vrijwilligerswerk (vluchtelingenhulp, heb een nieuwe vluchteling) en met mijn andere hobby fotografie. Hebben jullie wel eens zo'n periode dat je jezelf helemaal voorbij loopt, en blij bent als je om 11 uur op je bipsje op de bank kunt ploffen? Pfjieuw, ben blij als de drukte straks weer wat voorbij is. Maar straks ga ik toch echt echt echt om de benodigde wolletjes voor mijn nieuwe project Ik wil een hexagon rond kussen gaan haken in lichtblauw, blauw en bruin Heb al zo lang het binnenkussen te liggen! Maar nu heb ik gisteren de woonkamer helemaal veranderd, en heb ik alles in het blauw! (ipv alle kleuren van de regenboog haha) dus nu moeten de kussens maar eens gaan matchen, ipv vloeken met de rest. Ik laat het zsm zien natuurlijk Oh en welkom alle nieuwelingen. Haakse, en lekker foto's spammen!
Hey meiden, hier nog iemand die altijd lekker bezig is met haar handen. Ook haken vind ik erg leuk. Vorig jaar ben ik begonnen met haken en had het aardig onder de knie. Nu een jaar later ben ik het helemaal kwijt.... Nu ik op de wachtbank zit voor mijn bevalling wil ik het weer oppakken, maar weet niet zo goed hoe. Ben mijn boekje kwijt waar ik het uitgeleerd heb en kom nu niet zo ver.... Het leek mij leuk om met cupcakes te beginnen, is dit realistisch? En hebben jullie hier kloppende patronen van? Ik kom regelmatig even buurten, heb al veel leuke dingen van jullie gezien
Hoi meikie, Van de hak op de tak » Hét recept voor de allerlekkerste, allerleukste, allerzoetste cupcake Dit is denk ik wel een leuk patroon. Heb hem zelf nog niet gemaakt. Maar op het haakforum waar ik kom zie ik deze regelmatig voorbij komen. En verder, om er weer even in te komen, zeg ik: youtube! Gewoon 'haken' of 'crochet' intikken. Dan krijg je een heeeeeeeeeeleboel filmpjes! Succes met wachten trouwens
Mini cupcake Zazoem: Haakpatroon mini cupcake Engels: Patroontjes : Amigurumi haken Nog 1 MIJN SCRAPBLOG: PATROON CUPCAKE En nog 1 Vertaling: gemakkelijke cupcakes « Charami NL Heel wat anders, maar ook leuk! Glue Yarn Ball Tutorial | Make and Takes
Heb nog even verder gezocht. JoséBianca's Warenhuis: Patronen En zo kan ik nog wel even doorgaan. Als engels geen probleem is kun je op ravelry kijken. Of verder googlen op cupcake crochet pattern