Super bedankt voor de tips tot dus ver.... Heb na alles overhoop gooien ook mijn boekje weer gevonden waaruit ik het vorige keer heb geleerd Dus zo weer even oefenen en lekker cupcakes haken Leuke tips zijn overigens altijd welkom, vond dat met die balonnetjes ook erg grappig
die cupcake van hak op de tak ben ik ook al vaak tegengekomen, leuk! denk dat ik die ook eens ga maken. Ik zit hier helemaal gespannen, heb gisteren namelijk gesolliciteerd! Ben benieuwd wanneer ( en of) ik wat hoor!
Ja dat is wel de bedoeling Ik heb nu gesolliciteerd voor een baan in de thuiszorg, maar weet nog niet hoeveel uren en zo, dat gaat nog blijken uit een gesprek wat we gaan hebben.
Valt mij nog wat tegen.. Ik krijge en te veel cupje ipv platte onderkant. Heb Nettie al om hulp gevraagt maar denk dat ik maar aan een andere cupcake ga wagen en dan later weer eens proberen als ik wat cupcake ervaring heb
Leuk! Spannend he.. Ik heb ook gesolliciteerd vorige maand, via mail maar heb geen bevestigingsmail of wat dan ook gekregen Ikw acht met smart op bericht.. Zelfs als het een afwijzing is, maar hoor gewoon niets. Nu zeggen ze 'bel er heen' maar ben je dan niet te opdringerig? Ik bedoeld wat is het voor kleine moeite om een mail te sturen met, bedankt we hebben sollicitatie ontangen.. Dan en dan bericht?? Moeilijk denk ik!
Nou worden we geen collega's boney, Ze hadden al genoeg kandidaten, heel apart paar dagen terug mailcontact gehad toen zouden ze me hoogstwaarschijnlijk uitnodigen voor gesprek..... Ze had niet eens de moeite genomen om mijn naam even boven het mailtje te zetten. bah voel me toch afgewezen nu.....
zie nu pas dat je ook had gereageerd.. maar das ook weer balen zeg, inderdaad een kleine moeite om iets van hen te laten horen.....tjonge. Ach dan bel je toch, dan heb je zekerheid. het zegt trouwens wel wat over het bedrijf....als alle communicatie zo loopt....... pff ik baal dr ech van ben op dreef...:x
Hey meiden, ballen zeg van jullie sollicitaties.... Ik ben momenteel ook officieel werkloos. Werk ook in de zorg, gelukkig heeft een oude werkgever van mij toegezegd mij in dienst te willen nemen als ik terug kom van mijn verlof, dus daar hoop ik nu maar op Wbt haken, heb hier vandaag niet veel mee kunnen doen. Moest voor controle naar het ziekenhuis. De kleine blijkt uit mijn bekken te zijn gekropen en is dus niet meer ingedaald.... Nu onder controle bij de gyn elke 2 dagen en afwachten.... Morgen nieuwe kansen om weer te gaan haken
@ meikie, eigenlijk.........moet je niet gaan haken, maar bevallen he! Hopelijk gaat het kindje alsnog indalen en heb je je cupcakeje klaar voor de bevalling begint!
Meikie wat balen is het indelijk ingedaald...kruipt hij er weer uit. Mbt het staande cupcakje, haak je dan wel goed in de achterste lus ?
@ Lea, wat ontzettend jammer dat je de baan niet hebt gekregen Ook wel heel raar dat ze gewoon niks hebben laten horen! Ik snap dat nooit, wat voor moeite is dat nou! @ Joyce, jij ook gesolliciteerd dus! Hopelijk voor jou beter nieuws. Ik zou trouwens gewoon bellen als ik jou was. Waarom niet, toont ook dat je er wel mee bezig bent, en ook graag wilt. @ Meikie: Balen dat je kindje weer terug is gekropen! hopen dat het snel weer veranderd! Jeetje wat spannend ook! Oh en dit is een hexagon kussen:
Wat een gedoe zeg, ook bij jou.. Niet leuk als het op zo'n manier moet.. Ik heb dus vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en gebeld, nou ze hadden dus iedereen die had gesolliciteerd gemaild, en ze snapte niet dat ik er niet een mail van had ontvangen.. Grrr! Vacature is inmiddels weg want hij is vervuld.. :x
Hallo allemaal. Voor de nieuwe, welkom!!! Lea en Joyce, balen van jullie sollicitatie. Ik hoop dat jullie snel iets anders vinden. Danip, hoe gaat het met jou? Is je ei al bijna klaar? En anders ivf, spannend joh!! Ik wilde eerst zeggen doe je een beetje rustig aan, omdat je het zo druk hebt. Maar aan de andere kant is dat misschien zo slecht nog niet, dan kan je je niet zo druk maken over November Hoe ver ben je met je kussen? Boney, ik zal proberen je verjaardag niet te vergeten Ben niet zo'n ster in het onthouden van verjaardagen ik heb trouwens drie ballen gemaakt van die link die je gegeven had. Wat een geknoei zeg!! Eerst even kijken of het leuk wordt, zo ja ga ik morgen nog meer ballen maken. Dobbel, alles goed? Hier zijn we weer, op wat snotteren na, beter. Dat was wel een langdurig virusje. Gisteren in de stad geweest en toen vond ik het boekje "Superlieve figuurtjes zelf haken." Moest wel even kijken en de kleurtjes die de schrijfster heeft gebruikt wegdenken, maar dan staan er leuke dingen in Ben alleen eerst nog met andere projecten bezig. Nou ik wens iedereen een fijne dag!!
Jsvlinder, Leuk dat je die ballen hebt gemaakt zeg. Zou dat ook met acryl kunnen? Heb nog bergen acryl liggen namelijk. En heb je gewone ballonnen gebruikt? Of water balonnen? En hoe heb je de verdunning met water/lijm gedaan? Kortom, ben erg benieuwd. Vond het zo'n leuk idee! Ik denk dat ik me er ook eens aan ga wagen. wil wat kleinere ballen maken. zo groot of iets groter als een stuiterbal en dan rood. Heb hier nog een schaal met windlicht staan waar vetplantjes omheen stonden. Die zijn nu half dood en niet meer mooi. Wil wel van die ballen er omheen.