Boney, ik weet niet of het met acryl kan, maar waarom niet? Ik heb waterbalonnen gebruikt en ongeveer opgeblazen tot ongeveer 10 centimeter. Ik heb net geprobeert en je kan ze ook opblazen tot iets groter dan een stuiterbal, dan moet je ze kneden tot een mooi balletje. De water/lijm heb ik maar op de gok gedaan. Er stond niet te waterig, maar te lijmerig is ook niet goed denk ik, dus heb maar wat gedaan. Morgen maar kijken wat ervan geworden is. Ik laat het weten
Nou meiden, cupcakejes haken is er jog niet van gekomen. Gisteren ben ik via ks bevallen van een hele mooie zoon, Jordy. Wat is dat een geweldig gevoel zeg..... Kan mijn ogen niet van hem afhouden... Moet nu een paar dagen in het zh blijven en dan hopelijk vrijdag naar huis Hoop de komende tijd ergens wel tijd te hebben voor het haken, maar ik kan niet beloven dat ik mijn ogen even van de kleine kan houden... Ik zag trouwens een heel gaaf kussen voorbij komen, echt heel mooi!!!
Gefeliciteerd! Wat fijn voor je dat alles achter de rug is. Nu genieten van je kleine man! En dat haken komt later wel weer! En leuk dat je het even komt melden hier...
Gefeliciteerd! Ik kreeg een mail van zp om 5.59u. En dacht al gelijk dat je bevallen was. Leuk dat je dat ons even komt melden. Mooie naam Jordy. Geniet er van. En natuurlijk een spoedig herstel gewenst. En dat haken komt wel weer
@meikie: Gefeliciteerd!!!! Ga jij maar heerlijk genieten van je kleine manneke. Deze momenten komen nooit meer terug en haken kan altijd nog!!! Veel geluk samen!!
Meikie, Gefeliciteerd met Jordy!!! Wacht maar, die verliefdheid wordt alleen maar erger Neem lekker de tijd om te genieten en dat haken komt wel weer joh. Al kom je over een half jaar weer terug, je bent altijd welkom! Die ballen zijn niet zo heel erg goed gelukt, ze zijn nog een beetje slapjes. Moet er heel voorzichtig mee doen, anders knijp ik ze fijn. Volgende keer moet ik meer lijm gebruiken, denk ik, of ze nog beter onderdompelen. Boney, heb jij het al geprobeerd?
Euh, iemand heeft hier dat bloemkussen gemaakt, heeft toen ook voor mij een omschrijving getypt.. Nu ben ik dus bezig gegaan met de engelse want ik kan de omschrijving niet meer terug vinden.. Wie oh wie was het? Zou je me dan weer willen helpen? Ik ben nu bij de 30 stokjes.. Zijn het er wel 30? Hahaha! Dan heb ik de bloem met te veel blaadjes.. Eerste moet 6 blaadjes hebben en ik heb er 8!!!! Te veel dus..
Zijn ze wel goed droog? Misschien toch te weinig lijm gebruikt. WAt heb je voor lijm gebruikt? Kinderlijm zal niet gaan lijkt me. Ik heb nog een tube textiel lijm liggen. Zou dat ook gaan? Heb het dus nog niet geprobeerd.
Ik heb een tijd terug een bakje gehaakt, en deze stevig gemaakt met suikerwater. geloof het of niet maar het werkt....... ik ga dat ook eens proberen die ballen. Ik heb toen gedaan 1 deel water 1 deel suiker. Dan moet het wel een week drogen maar het hard steeds verder uit. ( misschien is dat met die lijm ook wel zo) ( ik dacht na 2 dagen dat het niet goed zou komen met mijn bakje, en daarna vergeten en toen dus een week later bleek dat ie keihard was geworden....) Bakje staat nu bijna een jaar in de kast en is nog steeds hard
Dat is ook een goede tip lea. En dan bijv. 100 ml water en dan 100 gram suiker? Daar dompel je het gewoon in onder?
ja onderdompelen en dan laten drogen...maar duurt dus wel ff ik deed toen 1 kopje water en 1 kopje suiker die verhouding, ik deed niet in grammen
Hey meiden... Was ff wat stillig maar heb ondertussen wat haaklesjes gegeven. Joyce en ik hebben 3 meiden aan het haken gekregen en we zijn ze nu aan t helpen met de beginnetjes... én ik was druk met mn eerste ami!!! Ik moet gewoon het resultaat even komen spammen... t arme beestje heeft nog geen gezichtje maar dat lukt me nog niet zo... erg lastig met dat vilt enz. dus ik zoeke nog ff of er een handiger manier is... en moet nog knoopjes hebben als oogjes... nog ff halen ergens. Maar bij deze mn eerste ami:
van dat bloemenkussen was ik meikie gefeliciteerd!!!, geniet van je zoontje Om nog even op het bloemenkussen terug te komen... heb je de ene rij de stokjes gemeerderd en de volgende niet, dus hetzelfde aantal als de vorige rij, daarna gemeerderd, en de volgende rij gelijk aan de vorige?. als het goed is krijg je dan 2 keer hetzelfde aantal blaadjes, en daarna worden het er -uit mijn hoofd, volgens mij- 3 meer. Hoop dat ik het zo goed heb.... heb het eventjes snel uit mijn hoofd gedaan.
Euh ik ben er al ergens achter dat ik iets niet goed deed Ik ga dus weer opnieuw, je moet een ketting van 6 lossen een circel maken en dan 15 vasten en dan 30 stokjes.. Ergens in mn telling ging het niet goed, en in het haken van de blaadjes ook niet.. Ipv vaste, halfstokje, 5 stokjes, half stokje en een vaste.. vergat ik dus de laatste vaste waardoor ik ruimte overhield, + de extra stokjes die ik niet goed had geteld.. Ahum.. Foutje! Begin weer opnieuw.. Komt vast goed..