@boney: Té leuk die ballen... krijg ook zin om ze te maken maar nóg n hobby erbij is toch wat té helaas... ga t iig wél onthouden! ziet er super uit!!
@joyce, succes ermee.... welke kleuren gebruik je eigenlijk @netty, ik ken het, als ik niet oppas heb ik 100 verschillende hobbies. Ben net Utrecht, en mijn stad in geweest, en heb net 4 dingen, voor 3 totaal verschillende hobbies meegenomen
Marjolein1984 ik heb echt mega veel kleuren (26) dus ik gebruik ze gewoon allemaal Nou ja sommige zijn bijna op dus dat word misschien aan het begin nog te gebruiken maar later niet meer.. Midden maak ik trouwens gewoon met geel
Ennn.. Ik moest toch voor mn werk cursus volgen? Nou ik had vorige week dat examen en ben geslaagd Ben 4x geweest ipv 6x en dus hier en daar echt belangrijke dingen gemist merkte ik in de lessen er na, maar ik heb het toch maar even gedaan
Heb die ballen ook wel eens met gehaakte kleedjes gezien. Ook erg geinig. Dan zijn ze wel iets groter uiteraard. Kun je ze als lampenkap gebruiken.
Ja precies, geeft me wel een boost gezien m'n theorie examen voor de auto er ook aan komt.. Al was dit meer praktijk als theorie maar goed we zetten ons volgende beentje voort
Als ik dit rondje zo gehaakt zie, zo netjes http://pinterest.com/pin/213053059/ Bij mij dus echt niet!
En dit vind ik een mooie sjaal, om te maken voor m'n kleine meisje crotchet stuff for kids (& moms!) / I like this stitch
Ook echt heel gaaf! Krijg gelijk leuke ideeen. Allemaal rondjes of hexagons of pentagons haken met dun draad zodat je mooi open haakwerk krijgt. (soort kant zeg maar) Die aan elkaar zet en ze dan op een grote ballon of strandbal of zo plakt. Dan heb je een hele gave unieke lamp.
Lea, bedankt voor de tip met suikerwater, alleen krijg ik dan van die visioenen van een rij mieren die een garenbol naar hun nest willen slepen. Nou zal dat niet echt gebeuren, maar vind het vreemd om eten te gebruiken Maar ik ga het wel een keer proberen. Boney, grappig dat je die ballentutorial ook in het Nederlands gevonden hebt Ze heeft er alleen maizena toegevoegd, bij haar was het dus waarschijnlijk ook niet zo heel goed gelukt met alleen lijm en water Rosao, geweldig die bal van grannys!!!! Ga ik ook een keer proberen te maken. Liefst begin ik gelijk maar heb al zoveel projecten Joyce, gefeliciteerd!!! Zal weer een pak van je hart zijn Als ik iemand vergeten ben, sorry!
jsvlinder: hahahaha geen mier gezien hier...... het is ook een tip uit de oude doos, want het stond in een heul oud haakboekje.... Ik heb nu ook dat beeld voor me met die mieren, bedankt
Ik ga zometeen nog weer even oefenen met de stokjes... Nettie heeft me gisteravond al geholpen ermee. Had begin van de avond flinke koppijn, maar dit vaagt nu een beetje weg gelukkig. Dus kan toch nog oefenen...