En dit wordt mijn kussen Oh en zondagochtend heb ik de inseminatie. Mijn ei ging iets sneller deze keer..
Leuk danip! De kleuren van je kussen vind ik erg mooi! En heel veel succes morgen. Dat jullie maar een mooi zondagskindje mogen krijgen... Ik duim!
Mooi Danip!!! Ben nu al benieuwd hoe het eindresultaat van het kussen is!!! Di eerste foto, is dat voor kaarsjes? Kan dat verder geen kwaad??? Ik bedoel, qua brandveiligheid??? Heel veel suc6 zondag en mn duimen zullen weer draaien voor jullie, t moet nu toch gewoon gaan lukken!!!
volgens mij is dat voor een mok, heb ik wel eens bij ravelry voorbij zien komen... erg leuk hoor, ben helemaal verliefd op de knoop . en het kussen lijkt ook erg mooi te worden, hele leuke kleuren. danip ga heel veel duimen voor je
Thanks allemaal! De 1ste foto zijn inderdaad mokjes. Ik maak er ook nog 1 voor de theepot, maar die moet ik nog halen. De knopen ben ik ook verliefd op, en ze waren ook nog heel goedkoop. Ik heb er trouwens nog mooiere, maar ik had ook eerder al mokwarmers gehaakt voor een vriendin, en daar heb ik de anderen voor gebruikt, dus ik had er nog maar 1. Heb even een foto bijgevoegd, wel van mijn telefoon, dus niet zo scherp. Oh en als iemand zulke knopen wil, dan wil ik ze wel opsturen hoor. Mijn kussen had ik eerst met mintgroen er bij gehaakt, maar ik vond het toch niet mooi En nu twijfel ik weer over het donkerblauw. Maar ik maak hem nu zo af. En thanx voor het duimen. Morgen moeten we om kwart voor 9 in het ziekenhuis zijn. Ik hoop dat het toch nog met iui lukt. IVF vind ik hartstikke eng!
Danip, de kleurencombi van je kussen vind ik erg mooi, dus als je het mij vraagt moet het donkerblauw erin blijven. Verder ga ik natuurlijk ook weer als een gek duimen voor jullie. Lijkt mij ook niet fijn ivf en dan vooral de eitjes oogsten. Bij sommige vrouwen valt het mee bij anderen tegen, maar fijn zal het nooit zijn. Waar zie jij het meest tegenop? Nettie, heeft je ami al een gezichtje? Het makkelijkst om een gezichtje te maken is het als je het nog aan het haken bent, dan kan je het beter vasthouden en makkelijker naaien enzo. Daarna pas de vulling erin.
jsvlinder: Heb nog geen kraaltjes voor de oogjes en vind t snuitje lastig om te mooi strak te krijgen (zelfde maat streepjes zeg maar), moet geborduurd op vilt, vind ik gewoon n lastig iets (mn man heeft t vilt aan de oortjes gemaakt haha ). In het patroon stond t idd zoals jij schreef ook hoor, voor t vullen t gezichtje erop naaien, maar goed.... als je niks hebt.... Het haken vind ik tóch t leukste, de afwerking gewoon wat minder, niet echt mijn ding zeg maar... Bedankt voor je reactie en t meedenken iig!
Het afwerken vind ik ook vreselijk. Vooral het in elkaar zetten vind ik een drama. Ik doe meestal de oogjes er op naaien-borduren want ik ben zo bang dat de kleintjes ze er af pulken.
Moet ik idd ook doen, maar dan het snuitje ook nog met vilt vastnaaien aan het koppie... lastig werkje...
Hey creabea's!! Wat een mooie dingen komer er voorbij zeg! Die balletjes ga ik ook maken, super leuk idee. Danip, mooie projecten heb je. Het wordt prachtig! Ik zal morgen voor je duimen! Meikie, gefeliciteerd met je zoon! Zoals iemand al zei, de verliefdheid wordt steeds erger! Mijn zoon van bijna 3 roept tegenwoordig: mijn lieve mammie!!!! "smelt".. Ik ga mijn haakwerkje er weer bij pakken. Fijne avond allen!!
ben ook druk met een hondje afwerken vind ik niet eens zo erg vooral omdat je dan vaak ziet hoe leuk het wordt, ik gebruik overgens veiligheidsoogjes, die krijg je never nooit meer los, dus helemaal veilig.
We zitten nu zitten nu in het ziekenhuis. Stil op zondagochtend! Kwart voor 9 moesten we het potje inleveren, en om 10 uur weer ophalen. Dus nog even wachten. Ik heb een nieuw project, maar dan met jute, vilt en borduren met glansgaren. Ik plaats als ik thuis ben even een foto.
Net weer thuis, dus hierbij de foto. De blaadjes moet ik nog borduren met groene metallic garen. En dan nog ander vogeltjes, en wolken. Maar jeetje borduren is toch wel erg veel werk, en vilt werkt ook niet echt handig.
Danip, dat wordt ook leuk!! Dat is inderdaad een werk als je het met de hand moet doen, maar wel erg leuk Nettie, ik denk dat er nu niks anders opzit dan het snuitje vast te lijmen, nu het koppie al opgevuld is. Maar misschien lukt het je wel, go Nettie!! We willen wel weer een foto zien, he Dobbel
danip, ik ben nog altijd voor je aan het duimen hoor!!! leuk,je nieuwe project met vilt! succes! groetjes, Sas