Danip, 1 van de eerste dingen die er bij mij gebeurde, na een dag of 4/5 na mijn ei al, waren zichtbare aderen tussen mijn borsten en mijn tepel op mijn rechterborst werd donkerder. Na nog eens zoveel dagen gingen mijn borsten ook heel erg pijn doen. Dat heeft drie maanden geduurt, dus als je zwanger bent kan je je lol op Nee hoor het is het echt waard Gave naaimachine trouwens. Doet ie het ook? Tuurlijk kan je weer mee komen schrijven Myse. Hoef je niet steeds te vragen hoor, als je even druk bent kom je later gewoon weer. Je bent altijd welkom. De haakclub is niet zo moeilijk Ik ben alleen maar granny's aan het haken momenteel. Wil de tas en het dekentje dat ik voor vriendinnen maak afhebben voor ik op vakantie ga in December. Dan hoef ik daar in het nieuwe jaar niet meer aan te denken en kan ik lekker voor mezelf gaan haken. O nee moet eerst nog een Stewie (tekenfilmfiguur) haken voor mijn broer. Hoop dat dat gaat lukken.
@ Danip: ik kon aan mijn borsten zien dat ik zwanger was. Mijn tepels waren groter en donkerder, had idd die blauwe aders, m'n borsten waren groter én ze deden pijn... Ik ga dus heeeeeeeel hard duimen dat jij gewoon zwanger bent!
Ik weet niet meer precies vanaf wanneer, maar ik had ook pijnlijke borsten, het trok echt vanuit mn oksels naar mn borst... soms meer last dan andere keer, maar toch echt zwanger.
oh wow dat is wel heel hoopvol! Dat jullie dat allemaal hadden. En dit is voor het eerst dat ik iets heb waarvan ik zeker weet dat het niet tussen mijn oren kan zitten. Dus dat maakt het extra spannend. Maar ik vind het ook wel heel eng. Ik wil ook niet te positief worden Ik besef me heel goed dat mijn lichaam van flauwe grapjes houdt, en dat het evengoed van de hormonen kan komen. Maar toch... het klinkt wel heel hoopvol Oh en het begint bij mij inderdaad vanuit mijn oksel, en het is voornamelijk aan de zijkant, en boven de tepels. Oh en de machine doet het! heb er net een lapje mee genaaid. Je moet hem zelf aanslingeren, maar hij loopt hartstikke soepel. En daarnaast staat 'ie heel leuk in de kast En welcome back Myse! Leuk dat je er weer bent. En het lijkt me ook niet zo vreemd dat je even geen tijd had he! Gaat nu alles goed bij jullie?
Hey meiden, ik lees nog steeds met jullie mee hoor. Helaas is Jordy niet zo makkelijk als we hadden gehoopt.... Momenteel is hij erg onrustig, gisteren zijn we er achter gekomen dat hij in 4 dagen tijd 300 gram is afgevallen. Dus al dagen erg hongerig is geweest en dus erg onrustig. Nu hebben we inmiddels een inbakerdoekvoor hem en geven we hem bijvoeding. Morgen mogen we hem weer wegen op het consultatieburo om te kijken hoe het gaat. Inmiddels heb ik voor mezelf wel moeten beslissen om te stoppen met bv, ik ben nu gewoon te bang dat hij weer te veel zal afvallen als ik hiermee doorga doordat hij te weinig binnen krijg. Hierdoor te gespannen wat Jordy natuurlijk ook weer merkt.... Door al dit gerommel heb ik het haken helaas nog steeds niet kunnen oppakken, maar heb er nog steeds erg veel zin in.... Ik hoop dus dat de rust snel terug zal keren en ik ook tussen de voedingen door lekker kan haken Ik zag in ieder geval weer veel mooie creaties voorbij komen en is las over een zeer spannende periode voor Danip. Ik zal voor je duimen meid!!! Ik blijf jullie volgen en hoop snel een van mijn creaties te kunnen showen
dank jullie wel! k volg 2 mensen met n blog.. zijn er nog meer bloggers? heb er nu zelf ook 1.. nog heeeel kaal haha Danip, ik had ook.aders! en 4 borsten. heel vol en ook pijnlijk. k hoorde idd dat de pregnyl en die bolletjes? ook veel zwangerschapsverschijnselem gaven. masr aders??? spannend zeg! ik duim wederom voor je mee! wat gaaf day ie t nog doet! mn ma heeft zo'n singer in de tuin staan. zonde! js uit hoeveel granny's bestaat jouw dekentje? ik had er 200. ben nu voor mn schoonzusje bexig..
Danip, wat super spannend weer! Zere borsten had ik echt enorm! Ze waren heel zwaar en met lopen deed het gewoon echt pijn. Aderen had ik niet echt, nu wel. Maar in het begin dus niet. Het blijft spannend dus. Ik weet uit ervaring dat een vrouwenlichaam ons echt voor de gek kan houden. Maar ik kom wel op kraamvisite.... Ik ben bij m'n ouders voor 2 dagen. Gezellig. Die wonen aan de andere kant van het land. Ben vanmorgen vroeg vertrokken en blijf tot morgenavond na het eten. Tessa ligt op bed en ik zit gezellig met m'n pa te laptoppen. Pa tegenover me met z'n eigen laptop en ik op die van ma. Had nog een haaktas meegenomen, maar ik ga er maar niet aan beginnen. Morgen misschien. Ga vroeg naar bed. Was vanmorgen al vroeg op en heb een lange drukke dag gehad.
Danip, dat wilde ik steeds al vragen. Ben je wel ooit zwanger geweest? Of echt nog nooit in al die jaren?
Boney, geniet er maar lekker van. Het is altijd zo lekker om door je eigen ouders in de watten te worden gelegd.
o spannend danip, ik ga heel hard voor je duimen, ik heb zelf natuurlijk ook de nodige ervaring en het is gewoon afwachten, op welke dag naar iui mag je testen dag 17?? ik zelf teste altijd pas op dag 19 naar insiminatie, omdat ik op dag 17 of 18 altijd ongesteld werdt, dus als het dag 19 nog niet zover was testen, (heb ook wel eens stiekum eerder getest het schijnt dat de kruitvat testen die 2 voor 5 euro vroeg zwanger kunnen testen, maar bij mij heeft het nooit gewerkt ook niet de ronde dat ik wel zwanger was. toen teste ik op dag 18,5 positief met een knaltest. ik leef zo met je mee, de spanning is niet te houden maar meis probeer lekker gewoon je ding te doen,
Geniet ervan Boney! Ik denk dat ik mijn prjecten maar eens moet eh afmaken.. ik weet niet waar ik moet beginnen!!! Kan iemand mij misschien ook uitleggen hoe bloggen werkt? Nitwit :S
even HET dekentje niet zo heel duidelijk, moet ik eigenlijk nog maken... Maar hij wordt echt flink gebruikt Schoonzus wil m ook.. en dan in het roze dus op naar de volgende 200 vierkantjes en n zpagetti tas, deze maak ik voor de verkoop bij mn vriendin op haar zaak.
Wauw mooi MySe, heb je die dan ook nog gevoerd of een lap achter? En hoeveel toeren heeft een granny?
joyce dank je! ik heb m niet gevoerd. ik ben er wel mee bezig toevallig. t worft winter en finn heeft geen verwarming. dus heb de drukkertjes al geplaatst haha. maak alleen n losse achterkant waar ik bv bij erge kou dan n dekentje extra erin kan stoppen. mijn granny's hebben 5 toeren, maar je kunt ze zo groot maken als je wilt. deze zijn net geen 10cm
Leuk myse! Lieve foto ook! Vroeg hier nou iemand wie een blog had? Ik heb n blog bij belangstelling pb-en dan geef ik de link. Ik maak trouwens niet alleen haakdingen, maar naai, borduur, brei etc etc, en fotograferen vind ik ook leuk. Volgens mij is dat met veel mensen zo: te veel hobby's! Oja, Ik heb een reactie gehad op mijn sollicitatie en mag volgende week vrijdag op gesprek komen. Ik moet alle papieren meenemen dus grote kans dat ik dan aan het werk kom als verzorgende ig ( niet te vroeg juichen natuurlijk)
Dobbel gave crea´s heb jij op je blog staan zeg ! Lea wat spannend ! Ik ben eindelijk bijna klaar met mijn sinterklaasjes haken .....word er nu al niet goed van ahhaah nu nog 3 zwarte pieten
@ lea bedankt.. ja lief he! n granny with a granny! il vroeg t. ik had je blog wel maar weet m niet meer! weten jullie nog dat sem zo enorm.ziek.was? was toen we net met de club begonnen) nu weer he! hoop dat t niet weer n maand duurt! mvj, klinkt gezellig die pietjes EN KLAASJES. ALS TRAKTATIE? DANIP HOE IS T? HOU JE HET NOG UIT MEID? K HOOP DAT JE HE DEKENTJE SNEL MAG GEBRUIKEN. k ga zo even om wolletjes, dat mag ik halen ondat ik niet meer eook haha
Hoi meiden, Jullie hebben me aangestoken.. ik wil ook gaan haken.. Heb al meer andere hobby´s, o.a. marsepijnen taarten en cupcakes, maar dat kan ik niet zo even tussendoor doen.. Heb zonet haaknaalden en 8 kleurtjes katoen (catania wol ofzoiets) gekocht.. Nu wilde ik eigenlijk wat haken voor de kerst, hebben jullie tips voor patronen of howto's..? Dat dekentje hierboven is heel erg mooi.. Liefs, Lynn
welkom lynn! haken is hip! op de eerste pagina-s staan de tips enzo patronen voor kerst: google haha en als je dan n leuke site hebt: plaatsen maar ben ook.opzoek bij de hema heb je n rendier haakpakket. wat me op de volfrnde vraag brengt. heeft iemand de hems worst al? hij ligt hier op me te wachten haha