Ik reageer later even op iedereen hoor. We zijn dit weekend samen weg geweest, maar er is heel veel gekletst zie ik! Maarreh... ik zit te shaken, en ik durf het niet te geloven maar ik heb denk ik positief getest. Hij is nog wat vaag, maar hij staat er toch? Ik verbeeld me die 2e streep toch niet?
Jeeeeej, wat een super nieuws!!!! Ik ken je niet zo goed, maar heb wel het een en ander mee gelezen!!! Ja er staat echt een 2e streep hoor!!! Super gefeliciteerd, geniet ervan hoor!!!
Meikie thanx! Ik tril helemaal, ik had dit echt niet meer verwacht. Heb zelfs vanacht nog gedroomd over ivf. Maar hij staat er toch echt, een echte 2e streep! Ik wil alleen nog een 2e test doen voor ik het durf te geloven. Ben zo bang dat dit dan vals positief is, of dat het toch de pregnyl nog was (ook al kan dat eigenlijk niet) Waar krijg je nu een test op zondag? Er is geen koopzondag hier in de omgeving..
Wauw, gefeliciteerd danip! Dat is duidelijk positief! Je zou nog een apotheek kunnen bellen. ( ik weet niet hoe jou man is , maar die van mij heeft het wel eens voor elkaar gekregen een test te kunnen kopen daar, in tijd dat alle winkels dicht waren)
Inderdaad, een brutaal mens heeft de halve wereld.... Probeer gewoon de dienst apotheek bij je in de buurt, vertel een heel zielig verhaal en misschien mag je er wel 1 komen halen Maar maak jezelf niet helemaal gek hoor, er staat gewoon een dikke vette 2e streep!!! Maar ik snap dat je het nog een keer wil zien Laat je het nog even weten als het is gelukt?
Thanx! Ik ben helemaal ondersteboven. Mijn hart klopt in mijn keel, zwetende handen, en ik tril als een rietje, maar ik denk dat het toch echt zo is! Bedankt voor de apotheek tip. Die van ons is van 5- half 6 open, dus dan haal ik aan het eind van de middag dus 1! Wow, dat zou wat zijn na 4 jaar! Nooit eerder positief getest, en nu een echte 2e streep. Ik hoef niet eens te turen, hij staat er gewoon! Ik ga even huilen hoor!
Ik heb mijn banner toch maar aangepast Oh wat staat dat mooi! (hoop dat ik hem vanavond niet weg hoef te halen!)
Vanmorgen in bed had ik even gekeken. Ik zag dat je een berichtje had geplaatst. Maar m'n wifi werkte niet mee op m'n mob dus duurde het allemaal erg lang. Ik vond het zo spannend! Op dat moment dacht ik echt: 'als ik nu gelovig zou zijn, zou ik gaan bidden dat het zo is' En wat zag ik! Jeetje wat was ik blij! En wat ben ik blij! De streep staat er gewoon echt en je kan er dus niet omheen. Ik gun het jullie zo van harte! ' Ik heb hier nog een kruidvat test liggen. Je woont hier denk ik 3 kwartier vandaan? Dus als je niet kan wachten... Voel me gewoon helemaal blij! Mijn dag kan niet meer stuk. Het is mooi weer en we gaan straks met vrienden door het bos lopen. Tessa was logeren afgelopen nacht. Wij werden om half 11 wakker Peter is ze nu ophalen, die vrienden zijn om 12u hier. Ik zit nog in badjas omdat ik eerst even hier wilde kijken Nu dus snel even douchen. Fijne zondag allemaal en danip, welkom op de wolk!
ooooooooo geweldig zeg, ja hoor duidelijk positief, apotheek is meestal op zondag een uurtje per dag los dus anders nog een testje halen , maar ik zou gewoon lekker genieten, gefeliciteerd.
Gefeliciteerd!!! IK verwachtte het al nav je klachten, maar ja met zo'n testweet je het toch zeker he. Ken je gevoel hoor van het niet durven geloven. Wij zijn ook 7 jaar bezig geweest voor we een geslaagde zwangerschap hadden.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik zit met een konthelft al op de roze wolk. De andere bips komt er hopelijk na de 2e test bij. Jeetje ik vind het echt zo ongelofelijk! Ik loop ook steeds naar de test om te kijken of het er nog op staat. 27 juli ben ik dan ongeveer uitgerekend... Enne dan moet ik dus maar eens voorbereidingen treffen voor die haakparty!! Ik zou een feestje geven als ik positief testte
jaaaaaaa danip wat ontzettend ontzettend stoer! nij bent hartstikke zwanger! k zie de streep overduidelijk!! gefeliciteeeerd! lief klein babytje van danip, blijf je goed plakken? je mama en paps wachten al zooooo lang op je!
DANIP!!!!!! Ik ie een streep!!!! Wauw! Wat goed zeg! Een voorzichtige felicitatie van mij... vind het altijd wat "eng-ig" om hier al helemal enthousiast te zijn, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik niet gigantisch blij voor je ben!!! Echt ik hoop zo ontzettend voor jullie dat dit kleintje lekker blijft zitten en groeien en dat jullie eindelijk na zoveel tijd een mooi klein wondertje in je armen mogen gaan houden... Knuff voor jou!!!
Nou ik kon niet meer wachten tot de apotheek open ging, dus we zijn de halve provincie doorgereisd op zoek naar een apotheek die open was. En zie hier: Ik geloof het nu, het is gewoon zo! Ik voel me zo vreemd, miselijk van de zenuwen, super blij, nerveus, ik ben helemaal high! Is dat die wolk?
nou das n flinke streep daan! gefeliciteerd nogmaals! kun je over 8 maandjes,eindelijk je dekentje gebruiken. ben echt heel blij voor jullie! k denk t wel hoor mn vriendin was net zo haha. ik weet t niet, heb 2 prachtige cadeautjes gekregen. bij mij kwam t na de eerste scrik... 5 minuten later hahaha ik hoop dat je je niet te beroerd gaat voelen! en anders ff lekkee klagen hier geniet van t high zijn!! en duimen we voor n plakbeeb!.
Joehoe, Danip heeft de grote roze wolk gevonden!!! Geniet er lekker van hoor, van ieder dingetje dat je gaat voelen..... Moet zeggen dat ik het getrappel in mijn buik best wel mis Nog even tegen die beeb in je buik: Blijf lekker aan je mama plakken hoor!!!