k kom vanavond even bijkletsen. k wilde mn baretje showen maar dat lujt niet via mn telefoon wat een leuke pietjes! ziet er toch goed uit? morgen eerst mdt finn naar de,dok. heeft enorm last van zn reflux. spuugt alles weer uit. zn pampers zijn ook niet echt vol en slaapt vind ik voor zijn 5 mnd erg, veel.. vanavons nog even 4 man knippen en dan eerst n tas afmaken, vervolgens nog 2 baretten n snood x2.. zucht!
**meelezer breekt even in...** Danip gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! geniet ervan! **breekt weer uit ..**
Hier een beginner Ik kan wel de gewone steken, maar dan moet ik in de 2 steek, dat lukt.. Wacht ik zet het gewoon even hier neer Ro 1: 2 los, 6 vast in de 2e losse vanaf de haaknaald. Dat gaat dus fout. Eerste steek in de 2e lukt wel, maar daarna weet ik gewoon niet waar ik moet steken? Ik zie het gewoon niet Wie kan mij helpen, als ik het goed heb verwoord
nou eerst 2 lossen, dan tel je steken terug vanaf de naald: 1, 2 en in de 2e ( 1e losse die je hebt gehaakt zeg maar) doe je 6 keer een vaste zodat je een rondje krijgt. Je moet in de 'losse' steken. volgens mij kwam je al tot de 1vaste in de 2e, nu moet je dat nog 5 keer herhalen in dezelfde steeks, je doet namelijk 6 vasten in dezelfde losse. Ik hoop dat je het een beetje snapt En dat het niet te laat is zie ik nu.....kan me voorstellen dat je nu niet meer aan het haken bent....
Oja nu snap ik het, denk ik. Ik zat elke keer te kijken waar de 2e nou zat zeg maar, ik snap het zelf ook niet. Maar het moet dus in dezelfde. Bedankt!
hey danip.. t scheelt n dag of 4 denk! we zijn wel geschrokken hoor. we hebben maar 3 kamers, dus moeten echt kijken hoe we dat gaan oplossen. ik heb ook geen werk. dus,daar zitten we ook nog mee. maar het is zoals het is en ben ook wel blij natuurlijk. t onderschrift van muisjr klopt helemaal! kunnen we samen mauwen haha
@ MySe, gefeliciteerd!!! Snap dat je even in shock bent, is vrij snel op je vorige zie ik in je onderschrift.... Maar dat maakt het niet minder leuk toch @ Danip, hoe is het nu met jou? Wat is het stil hier de afgelopen dagen.... Ik ben inmiddels aan mijn 4e granny bezig. Gaat erg goed dankzij de film van Mickey Mijn vriend vond het alleen niet leuk dat ik op die manier leerde te haken, nu kon hij niet op de laptop hahaha
Myse wat leuk gefeliciteerd ! Tis wel snel ...maar goed onze knul was 10 maanden en die kregen we na eeen lange mmm en onze kleine meid kwam toen in eens uit de lucht vallen, het kan allemaal dus !
En een derde haaktopicbeebje onderweg! Gefeliciteerd Myse! En voor alles is een oplossing hoor, komt echt wel goed. Maarja kan ik makkelijk zeggen he? Danip hoe is het? Boney nog één nachtje slapen.... geniet ervan! En we willen dit keer een foto zien hoor En leuk je lampje! Ja Meikie, Mickey is leuk he? Kan me voorstellen dat je vriend baalt, nou moet ie iets anders gaan zoeken om te doen Muisje is het al gelukt?